Mittanauhat esiin! Rintojen ja navan välimatka?
Paljonko on rintojen alaosasta napaan ilman rintaliivejä?
Mulla 22 cm.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Millainen välimatka teillä on lonkkaluusta siihen tasoon, jossa kroppa loppuu alapäässä? Pitää mitata omani, kun on mahdollisuus,mutta olen tullut siihen tulokseen, että sen välimatkan täytyy poiketa naisilla paljon. Eihän muuten voi olla, että joillain on iso takamus ja toisilla kuten minulla, olematon. Ei ole yksinkertaisesti matkaa sillä välillä kovin paljoa.
Mulla on hullun korkea lantio, mutta silti matalat pakarat. Se vasta kauhealta näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Otanko mitan nänninpäästä vai rinnan ihosta? Nänninpää on kaikista alimpana.
Ei minulla ole, mutta sinä voit ottaa mitan siitä. Alin kohta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ööö. Rinnat on navan alapuolella.
T. Anita
Se on sitten -25cm.
Kävinpä.mittaamassa. on todella pitkä selkä, joten rintojen alaosasta napaan on 16 cm.
Sama 16 cm on myös lonkasta haaroihin. Onko muilla enemmän? Siis mulla on mahdollisuus maksimissaan vain 16 isoon takapuoleen, ilmankos en tunnu saavan peppua millään isommaksi treenillä. Mies yritti kerran väittää, että kaikki voivat saada ison takapuolen treenaamalla ja yritin selittää, että eivät voi, jos on tällainen rakenne. Olisi kiinnostavaa kuulla, onko se våäimatka muilla paljon pidemp7?
Vierailija kirjoitti:
Kävinpä.mittaamassa. on todella pitkä selkä, joten rintojen alaosasta napaan on 16 cm.
Sama 16 cm on myös lonkasta haaroihin. Onko muilla enemmän? Siis mulla on mahdollisuus maksimissaan vain 16 isoon takapuoleen, ilmankos en tunnu saavan peppua millään isommaksi treenillä. Mies yritti kerran väittää, että kaikki voivat saada ison takapuolen treenaamalla ja yritin selittää, että eivät voi, jos on tällainen rakenne. Olisi kiinnostavaa kuulla, onko se våäimatka muilla paljon pidemp7?
Vaikea mitata, mutta yli 25 cm. Mutta ei kuulosta erityisen pitkältä selältä tuo 16 cm. Tai sitten sun rinnat on alhaalla.
Kiiltävän terskasi ja leukasi välimatka stondiksessa kivikovana. Kerrohan.
Vertaillaan.
Innostuitko kinds of kindness -leffasta?
Varmasti on roikkuvat rinnat. Selkä on myös kokonaisuudessaan tosi pitkä.
Lantion suhteen puhutaan aina vain leveydestä, vaikka sen korkeus on paljon vaikuttavampi asia sen suhteen, minkä kokoinen takamus on.
On kyllä kiinnostavaa kuulla, että se lantion oystysuoramitta todella vaihtelee noin paljon, että joillain on oli 20 cm! Suututtaa kun mies ei ole voinut sitä ymmärtää, vaan jankannut treenaamisesta, vaikka kaikilla on erilainen luusto.
T. Se mittailija
Onko sulla vielä muita yhtä älyvapaita kysymyksiä?
Vierailija kirjoitti:
Ööö. Rinnat on navan alapuolella.
T. Anita
Rinnat ovat kaukana navasta. Oletko hyvin lyhyt?
T. Toinen Anita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene hoitoon.
Mielelläni, minulle voisi sopia erityisesti poskihoito. Haluaisitko sinä "hoitaa homman"?
Olet kyllä ala-arvoinen. Ihan vaan navan alla pyörit. Onnea Kulliverin seikkailuillasi. 🚗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos napa rintojen välissä?
Sitten se on 0 tai jopa miinusmerkkinen.
Ap
Aapee on miinusmerkkinen.
Vierailija kirjoitti:
Kiiltävän terskasi ja leukasi välimatka stondiksessa kivikovana. Kerrohan.
Vertaillaan.
Millä mittaan kun maha edessä, ei näy.
Otanko mitan nänninpäästä vai rinnan ihosta? Nänninpää on kaikista alimpana.