Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pukeudut syksyisin ja pidätkö syksystä?

Vierailija
15.07.2024 |

Minä pukeudun perinteiseen tuulipukuun. Syksy on ihan kivaa aikaa kun on harmaata ja illat sekä yöt pimenee. 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen näkee sitten syksyllä, välillä työvaatteet ja välillä arkipuku, ulkona sään mukaan

Vierailija
2/11 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, iltojen pimenemistä odotan, samalla tuskailen aamujen pimenemistä. :D Terv. aamuihminen, joka rakastaa syksyä

Vierailija
4/11 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkusyksy on ihanan raikas ja värikäs aika jos vaan aurinkoista. Tykkään kovasti. 

Vierailija
5/11 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ympäri vuoden pidän sortseja, t-paitaa ja lenkkareita. Hyvin olen pärjännyt, vaikka pakkasta on pahimmillaan ollut -15, kun olen ulkoillut.

Vierailija
6/11 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksy on paras vuodenaika. Vaatteet sään mukaan. Hyvä ajaa pyörälenkkejä, kun ei ole enää kesän hikisyys ja auringon polte vaivoina. 

Vierailija
7/11 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyllä on ihanaa pukeutua syksyn väreihin (jos ne sopii itselle).

Vierailija
8/11 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä onko ulkoilemassa maalla vai syksyisiä kaupungin katuja kulkemassa. Tyylikkäästi sekä lämpimästi. syksy ihanan raikasta aikaa

Vierailija
9/11 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan syksyä! Syksyisin käytän neulemekkoja + paksuja sukkiksia, sekä n. pohkeeseen ulottuvaa neuletakkia, joka on vähän samanlaista materiaalia kuin parit mekotkin. Pidän tuulisista päivistä, sillä muuten tuollaisella "villaa villan päällä" -kombolla meinaa tulla jopa kuuma. :D

Rakastan pimeneviä iltoja, viileneviä säitä, sadetta ja syksyn väriloistoa. <3 Mutta myös sitä marraskuun "masentavaa" harmautta, kun lehdet ovat jo pudonneet mutta lumet eivät ole vielä sataneet, sekä jostain syystä kotiintulessa taas märkiä kenkiä, vaikka tarkoituksella vältteli lätäköitä. :D Rakastan syksyä niin hyvässä kuin pahassakin.

Vierailija
10/11 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolipitkä takki

Maiharit

Housut tai pitkä hame neulesukkahousuin

Paita pitkähihainen tai 3/4-hihamitalla

Reppu 

Vierailija
11/11 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksy on ihanaa aikaa. Saa pukeutua lämpimiin vaatteisiin, luonto valmistautuu väreineen talveen. Myös hämäryys ja pimeys ei haittaa ainakaan minua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi