Miten pukeudut syksyisin ja pidätkö syksystä?
Minä pukeudun perinteiseen tuulipukuun. Syksy on ihan kivaa aikaa kun on harmaata ja illat sekä yöt pimenee.
Kommentit (11)
Ah, iltojen pimenemistä odotan, samalla tuskailen aamujen pimenemistä. :D Terv. aamuihminen, joka rakastaa syksyä
Alkusyksy on ihanan raikas ja värikäs aika jos vaan aurinkoista. Tykkään kovasti.
Ympäri vuoden pidän sortseja, t-paitaa ja lenkkareita. Hyvin olen pärjännyt, vaikka pakkasta on pahimmillaan ollut -15, kun olen ulkoillut.
Syksy on paras vuodenaika. Vaatteet sään mukaan. Hyvä ajaa pyörälenkkejä, kun ei ole enää kesän hikisyys ja auringon polte vaivoina.
Syksyllä on ihanaa pukeutua syksyn väreihin (jos ne sopii itselle).
Riippuu siitä onko ulkoilemassa maalla vai syksyisiä kaupungin katuja kulkemassa. Tyylikkäästi sekä lämpimästi. syksy ihanan raikasta aikaa
Rakastan syksyä! Syksyisin käytän neulemekkoja + paksuja sukkiksia, sekä n. pohkeeseen ulottuvaa neuletakkia, joka on vähän samanlaista materiaalia kuin parit mekotkin. Pidän tuulisista päivistä, sillä muuten tuollaisella "villaa villan päällä" -kombolla meinaa tulla jopa kuuma. :D
Rakastan pimeneviä iltoja, viileneviä säitä, sadetta ja syksyn väriloistoa. <3 Mutta myös sitä marraskuun "masentavaa" harmautta, kun lehdet ovat jo pudonneet mutta lumet eivät ole vielä sataneet, sekä jostain syystä kotiintulessa taas märkiä kenkiä, vaikka tarkoituksella vältteli lätäköitä. :D Rakastan syksyä niin hyvässä kuin pahassakin.
Puolipitkä takki
Maiharit
Housut tai pitkä hame neulesukkahousuin
Paita pitkähihainen tai 3/4-hihamitalla
Reppu
Syksy on ihanaa aikaa. Saa pukeutua lämpimiin vaatteisiin, luonto valmistautuu väreineen talveen. Myös hämäryys ja pimeys ei haittaa ainakaan minua.
sen näkee sitten syksyllä, välillä työvaatteet ja välillä arkipuku, ulkona sään mukaan