Mies toi tänään öky kaupasta 3ea erinlaista leikkelettä tryffeli salam prosutto nautimme luksus aamiaisella hapanjuurileivän kera
Luksusaamiaiseen kuuluu myös turopuristettu guava kiivimehu ja mansikat kirsikat mangot
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
3ea 😂😂😂
3 euron arvosta.
ap
Luksusaamiaiseen ei kuulu oikeinkirjoitus. Luulen, että aamukahvisi oli melkoisen terästetty. Sellainen loiventava krapulalääke.
Minun lukskus-aamiaiseeni kuuluu muutama prostituoitu.
Syötiin tryffeliporsas mutta ei maistunut yhtään tryffelille.
Vierailija kirjoitti:
Oispa mullakin prosutto ja tuoropursomehu 😋
Prostituttopuppa?
Mää tein rouvalle graavilohileivän kera kahvikupposen aamupalaksi, sitten vein hänet töihin audillamme (diesel). Iltapäivällä vien hänet uimaan. Itse vedän lonkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kannattanut hankkia ökyrahoilla koulutusta. Äidinkielen oikeinkirjoitus ei näytä sujuvan.
No tuohan melkein päihittää googlen käännökset.
Mun hienosto miäs teki jo illalla lyxys tuore puuron aamua varten. Siihen tuli 3ea märjaa, tyrniä, mansi- ja mustikoita. Aamulla keitti kissan paska kaffia.
Kyllä elefantti kahvi on hienompaa. Sitä saa kun menee Taimaaseen, jos on rikas. Elefantti kahvin aromi on poikkeuksellinen. Hienostuneet suolisto aromit tietysti.
Minua kiinnostaa ihan älyttömästi, mikä se ökykauppa on. Vai onko se perähikiän ei paras, mutta ainoa ja kämäinen sale tai k-kauppa? Tosin epäilen, että turha mennä noista kysymään prosuttoa tai turopuristettua mehua.
Säsong o gott varmaan?
Butiken på landet, sieltä pihavaatteet?
Norsunkakkakahvipapuja ei saa monesta paikasta.
Yks hailee. Itse en edes syö aamupalaa koskaan. Rahasta ei ole kiinni mutta jaksan paremmin kun en syö aamuisin.
Taitaa olla myös dipl insinööri se tämä teidän puppa?
Minä söin musti- ja puolukoita. Jälkimmäiset kyllä pakastettuja. Ei niin lyxystä.
Taisi kuitenkin olla salamia ja prostataa..