Olenko outo mies, kun jalkapallon finaali ei kiinnosta yhtään
Paljon mieluummin peuhaisin naisen kanssa makuuhuoneessa.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Minä peuhaan ottelun jälkeen.
Kumppanisi nukkuu jo silloin ja saat tyytyä käsitöihin.
Laitoin telkkarin täysille, ettei naapurit luule homoksi.
No et ole. Ei kaikkia kiinnosta jalkapallo tai jääkiekko tai joku muu urheilulaji. Ihan normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Laitoin telkkarin täysille, ettei naapurit luule homoksi.
Ompa sulla huono itsetunto.
Vierailija kirjoitti:
Naisesi ansaitsee parempaa... mieluummin ap:n kaltaisen miehen, jonka kanssa peuhataan heti. Itse en naisena peuhaisi ottelun jälkeen, jos se olisi kerta tärkeämpää.
Vierailija kirjoitti:
Olet intellektuelli.
No intellektuelli tajuaa ihan itse, että on täysin normaalia olla välittämättä jalkapallosta.
Eikö sinulla ole muita vaihtoehtoja? Tosin en usko, että sinulla mitään naista on, joten katso vain jalkopalloa.
Vierailija kirjoitti:
Minkälaista seksiä haluat
Estotonta ja kiihkeää, jossa molemmat antaumuksella mukana, mutta kinkyilyt ei kiinnosta kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
No et ole. Ei kaikkia kiinnosta jalkapallo tai jääkiekko tai joku muu urheilulaji. Ihan normaalia.
Mua kiinnostas esim pesäpallo paljon enemmän.
Olet ihan yhtä arvokas tuollaisena. Ei miehisyytesi tähän asiaan vesity. Varmuutta vaan. Kyllä se siitä. Ehkä naiskokemuksiakin vielä tulee.
Fudis on pitkäveteinen laji. Ei sitä jaksa katsoa. Jätkät vaan dyykkailee joka suuntaan ja toivoo pilkkuja. Noloa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinulla ole muita vaihtoehtoja? Tosin en usko, että sinulla mitään naista on, joten katso vain jalkopalloa.
Vaimo meni yövuoroon töihin, muuten peuhattaisi jo melko varmasti.
Onko sulla jotenkin huono itsetunto jalkapallon takia? Menisit nyt terapiaan ettei tällaisia tarvitse miettiä.
Mutta sinähän olet vauva-palstalla kirjoittelemassa, etkäpeuhaamassa vaimosi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta sinähän olet vauva-palstalla kirjoittelemassa, etkäpeuhaamassa vaimosi kanssa.
Kuten jo sanoin, hän meni yövuoroon töihin.
Nii. Itse ajattelin puoliajalla kyntää vähän naisystävän lovea. Siinä on ruhtinaalliset 15 min laatuaikaa
Vierailija kirjoitti:
Fudis on pitkäveteinen laji. Ei sitä jaksa katsoa. Jätkät vaan dyykkailee joka suuntaan ja toivoo pilkkuja. Noloa.
Fudis? D? Tarkoitatko foodball? Ruokapallo?
Se on futis. Googlaa.