Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katson Äideistä parhain -elokuvaa

Vierailija
14.07.2024 |

Miten ikinä jonkun mielestä sotalapseksi lähettäminen on voinut olla hyvä idea?  😭

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni sotalapsi joutui väkivallan ja seksuaalisen hyväksikäytön uhriksi Ruotsissa.

Mikä on lähde? Haluan tarkistaa sen. Olen perehtynyt sotalapsiin ja tähän asti olen ollut siinä käsityksessä, että lapsia kohdeltiin hyvin ja moni lapsi traumatisoitui siitä, että joutui palaamaan Suomeen.

Heissan ope

Et ole perhetynyt, jos oikeasti elät tuollaisessa harhassa. Ei tarvitse kovinkaan montaa artikkelia tai kirjaa aiheesta lukea niin tulee selville, ettei läheskään kaikkia kohdeltu hyvin. Ei edes viranomaisten toimesta. 

t. eri

Lähde?????

Se hissan ope

Melkein mikä tahansa aiheeseen liittyvä julkaisu. Luulisi nyt opettajaihmisen osaavan ihan itsenäisesti katsella esim. kirjaston tietokannasta lähteitä. Tai edes googlaamalla. 

Vierailija
22/23 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antaahan sitä nytkin ihmiset lapsiaan adoptioon. 

Yleensä kuitenkin ihan pienenä, ja he elävät sitten koko elämänsä uudessa perheessä, eikä niin, että.pompotellaan edestakaisin

Eikö? Aika pusikossa olet saanut kasvaa, jos et ole kuullut laitoslapsista, joita pompotellaan perheestä ja laitoksesta toiseen vuosikausien ajan. 

Huostaanotetut onkin eri juttu kuin adoptiolapset. Mutta joka tapauksessa pompottelu on kaikkein  pahin juttu, jos ei pääse syntymään pysyvää kiintymyssuhdetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni sotalapsi joutui väkivallan ja seksuaalisen hyväksikäytön uhriksi Ruotsissa.

Mikä on lähde? Haluan tarkistaa sen. Olen perehtynyt sotalapsiin ja tähän asti olen ollut siinä käsityksessä, että lapsia kohdeltiin hyvin ja moni lapsi traumatisoitui siitä, että joutui palaamaan Suomeen.

Heissan ope

Et ole perhetynyt, jos oikeasti elät tuollaisessa harhassa. Ei tarvitse kovinkaan montaa artikkelia tai kirjaa aiheesta lukea niin tulee selville, ettei läheskään kaikkia kohdeltu hyvin. Ei edes viranomaisten toimesta. 

t. eri

Lähde?????

Se hissan ope

Melkein mikä tahansa aiheeseen liittyvä julkais

Mikset voi mainita yhtään  lähdettä itse? T. Ohis.