Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä ei halua muuttaa yhteen, koska hänellä on lapsi, joka asuu luonaan

Vierailija
14.07.2024 |

Miehen lapsi on jo kohta 14 vuotias, mutta yhteenmuutto sotkisi kuulema turhaan lapsen elämää. On minullakin lapsia, mutta ovat jo muuttaneet pois kotoa.

Harmittaa odottaa yhteenmuuttoa, joka varmaan tapahtuisi sitten joskus 5 vuoden päästä miehen logiikalla.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee selväksi ettet yritä olla 2.äiti tai ns. Bonusäiti

Ja että osallistuisit asunnon kuluihin puoliksi

Vierailija
22/38 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee selväksi ettet yritä olla 2.äiti tai ns. Bonusäiti

Ja että osallistuisit asunnon kuluihin puoliksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan paikallisessa seurakunnassa ei ole yhtään sinkkunaista. Tai ainakaan eivät käy tilaisuuksissa. Ellei sitten >70v leskirouvia lasketa. 

Vierailija
24/38 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen järkeillyt pari suhdejuttua omalta osaltani. Ensinnäkin suhteen alussa pidän asian omana tietonani lapsiltani ja lapset eivät kovin nopeasti tapaa ketään. Toisekseen en suunnittele muuttavani kenenkään kanssa yhteen, niin kauan kuin jommalla kummalla on kotona-asuvia lapsia.

Vierailija
25/38 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta teini suuntautuu poispäin perheestään. Hänellä alkaa olemaan omia juttuja. Hän voi olla hyvin onnellinen, että vanhempi ei keskity hänern niin paljoa. 

Mutta joo: teinin elämää ei saa sekoittaa. Mitään saavutettuja etuja ei saa poistaa, jos yhteen mennään.

Vierailija
26/38 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan täysissä järjissään oleva ei halua muuttaa kämppään, jossa asuu miehen lisäksi hänen teininsä. Mies on fiksun kuuloinen tuossa, paljon useampi eronnut mies päinvastoin tunkisi ap:n kotiin ja yrittäisi saada ap:sta jonkinlaista kodin- ja lastenhoitajaa. Uusperheet harvoin toimivat, parempi tähdätäaikuiseen parisuhteeseen. Vai haluaako ap omia lapsia? Tuo ei taatusti ole oikea mies siihen, hän tuskin haluaa enää palata lähtöruutuun, kun on jo saanut ekan kierroksen lapsen melkein aikuiseksi.

Vierailija
27/38 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä erehdyin muuttamaan miehen kanssa samaan kotiin, vaikka miehellä oli 15v teini. Yllättäen samaan aikaan kanssani sinne muutti myös teinin 21v serkku, joka tarvitsi opiskelukämppää. Miehen kommentti oli, että totta kai asuntoa tarjotaan sukulaisille, muutithan sinäkin tänne ja samana syksynä sinne muutti teinin paras kaveri, jolla oli kotona vaikeaa. Miehen mielestä mitään ongelmia ei ollut, kaikki oli tyytyväisiä. MInähän olin halunnut muuttaa sinne ja vedonnut siihen, että teini ei saa olla isänsä onnen esteenä.

Vierailija
28/38 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu mies! Usein miehet nimenomaan kärttävät sitä yhteenmuuttoa, saisivat ilmaisen piian ja lapsenvahdin. Ole tyytyväinen. 

Vierailija
29/38 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua tuohan on ihan unelmatilanne! En minäkään haluaisi muuttaa jonkun miehen ja sen teinin kanssa samaan asuntoon. Itsekkään en ottaisi omien teinieni kanssa miestä asumaan. Nää uusioperhekuviot on itsekkäintä mitä aikuiset ihmiset voi keksiä.

Jos joskus olisin sinkku, niin tuskin edes enää muuttaisin yhdenkään miehen kanssa saman katon alle asumaan ainakaan vakituisesti :D

Vierailija
30/38 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että miten typerä ja itsekäs ap. Mies on oikeassa, fiksu ja hyvä isä. Helmi. Pidä kiinni. 

Vierailija
31/38 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en edes haluaisi muuttaa kyseiseen kuvioon. Omat lapset jo aikuisia. Olisin kiitollinen ns. rusinat pullasta tilanteesta!

Vierailija
32/38 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan oikein tehty mieheltä. Laittaa lapsen edun oman etunsa edelle. Tiedän mistä puhun, koska oli 14-v, kun vanhempani erosivat ja oli todella kiusallista, kun äitini alkoi kuljettaa miesystäviä kotonamme. Itse kun erosin, niin päätin heti, että niin kauan, kun lapset asuvat kotona, niin en seurustelukumppania kotiimme tuo. Koti on lasten turvasatama.  Elelen edelleen yksi , vaikka lapset jo 30-40-vuotiaita. Tykkään todella paljon tästä rauhasta. 

Vierailija
33/38 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen just saanut omat lapset aikuisiksi. Sellaista rahasummaa ei ole, että muuttaisin lapsi-tai teiniperheeseen. Mitä ihmettä ap?!

Vierailija
34/38 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen järkeillyt pari suhdejuttua omalta osaltani. Ensinnäkin suhteen alussa pidän asian omana tietonani lapsiltani ja lapset eivät kovin nopeasti tapaa ketään. Toisekseen en suunnittele muuttavani kenenkään kanssa yhteen, niin kauan kuin jommalla kummalla on kotona-asuvia lapsia.

Montako suhdejuttua on pari? 

Vierailija
35/38 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihana mies ja hyvä isä, kun ajattelee lapsensa parasta. Minä olen lapsuuteni joutunut viettämään näissä uusperhevirityksissä ja silloin jo päätin, että jos itse olen joskus siinä tilanteessa, elän lasten kanssa keskenään, kunnes nuorin on 18v. En minäkään halua, että meille muuttaa yhtäkkiä joku naapurin Pena.

Vierailija
36/38 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on tekosyy. Mies haluaa edelleen tapailla myös muita naisia, kuten tähänkin asti. Pitää vain lasta nyt ihmiskilpenä.

vaihtoehtonahan ei tietenkään voi olla se, että mies ei nyt vaan halua sekoittaa lapsensa elämää?! 

Vierailija
37/38 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkevä mies. Lapsi on tärkeämpi ja niin pitää olla.    Kunpa olisi monille naisillekin lapsi tärkeämpi kuin satunnaiset asuinkumppanit.

Vierailija
38/38 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveintä lapsuudessani olivat äidin miesystävät.

Ihan tolkun ihmisiä, mutta en olisi halunnut heitä omaan kotiini pyörimään. Täysin vieraita ihmisiä.

Aikuisille olisi varmaan vastaava asia jos random-alivuokralaisia pidettäisiin samassa kodissa. Yllättäin aamupalalla ja kämpäsdä pyörisi taas joku uusi naama. Ei ei ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi