Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten helppo on löytää mies joka nauttii dominoinnista, bdsm:stä, kurin pitämisestä jne?

Vierailija
14.07.2024 |

Ja olisi kuitenkin ihmisenä ja kumppanina täyspäinen? Kuinka moni mies on kiinnostunut tai kiinnostunut sellaisesta dynamiikasta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan osaa kertoa kuinka moni mies on kiinnostunut dominoinnista ja valtasuhteista. 

Vinkki: Liity johonkin kinky-yhdistykseen ja tutustu ihmisiin. 

Vierailija
2/5 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko helppoa. Itse tykkään dominoida seksissä, mutta kaikilta muilta osin olen tasa-arvoinen. 

Tämä on myös asia, johon voi oppia. Ei kannata sanoa miehelle suoraan, että "minä haluan, että dominoit minua". Sen sijaan kannattaa jälkeen päin kehua, kun hän tekee niin. Esim. voi sanoa: "Tykkäsin tosi paljon, kun silloin vedit minua vähän tukasta. Se läimäys takapuolelle tuntui aika kivalta." jne. Näin mies rohkaistuu tekemään jatkossakin niin ja etsimään rajoja sieltä suunnalta. Sen sijaan jos sen dominoinnin esittää ikään kuin vaatimuksena, se asettaa miehelle paineita olla jotain muuta kuin mitä hän on, eikä seksi silloin tunnu hänestä kivalta vaan se tuntuu suoritukselta. Pienet positiiviset reaktiot toisen tekemisiin toimivat parempana kannustuksena kuin suorat ohjeet tai vaatimukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta ammattidominat tekevät tuon saman ilman hidasta jurnutusta.

Vierailija
4/5 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti, jos olet nuori ja kaunis. Mene BDSM-baariin.

Vierailija
5/5 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen täyspäinen ja tasa-arvoa kannattava switch-mies. Harmi että minun tyttöystäväni ei ole kinky:(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi