Mä en jaksa enää
Oon nukkunut ihan hirveästi, mutta en vaan jaksa. En jaksa laittaa astioita enkä pyykkejä. Nopeasti heitin ranskalaiset ja nakit uuniin. Puoliso laittoi eilen pyykit pyörimään ja ne on edelleen koneessa. Vaatemyttyjä on siellä täällä. Ei ole enää voimia mihinkään. Näin mt-ongelmaisena ei tarvitse tapahtua paljon että vointi notkahtaa.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Jaksoit kuitenkin kirjoittaa av:lle.
Kirjoittaminen ei vaadi paljoa.
Lopeta ulina ja hommaa oikeita ongelmia. Luuseri.
Opettele ajattelemaan positiivisemman kautta:
- Sulla on puoliso tukena
- Jaksoit kuitenkin tehdä edes jonkinmoista ruokaa
- On ihan OK levätä silloin kun on väsynyt
- Vaikka asua on nyt vaikea ei se tarkoita että tilanne tulee aina olemaan yhtä vaikea
Aloita vaikka niiden vaatemyttöjen keräämisestä. Siihen menee pari minuuttia. Kyllä sä jaksat. Aloitat vaikka siitä että päätät just nyt nostaa yhden vaatteen pois lattialta.
OLisiko eutanasia vaihtoehto ongelmiin?
Vierailija kirjoitti:
Mielisairaat ovat juuri kaltaiisiasi aloitekyvyttömiä ihmisiä jotka haluavat vyöryttää kaiken tekemisen lähimmäisilleen tai yhteiskunnalle. Se on kyllä kumma kun luulisi mielisairauden antavan hullun voimat tehdä kaikkea vuorokauden ympäri. Sitten vielä tullaan ulisemaan tälle palstalle kuin vauva. Luuserei te olette mutta mitä jos yrittäisitte vain pärjätä yksin kun muita ei niin paljon kiinnosta teidänlaisenne.
Skitsofrenian negatiivisiin oireisiin kuuluu aloitekyvyttömyys. Se on ihan aivoperäinen sairaus. Myös sairauteen käytettävät lääkkeet aiheuttavat masennusta ja jaksamattomuutta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä uhriutuja nyt sen aina jaksaa.
Jaksoin kuitenkin. Nyt oon ihan naatti. Ap.