Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhus, jolla rahaa, voi olla ongelmallinen

Vierailija
14.07.2024 |

Ostelee typeriä asioita, myös ympäristölleen, ja seuraa että niitä käytetään.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota rahat pois vanhukselta. Mutta muista että sinäkin olet joskus vanha, eikä sinullakaan saa olla silloin rahaa.

Vierailija
2/7 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraa mitä?

Kai vanhus saa ostaa mitä haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ympäristölleen? Tarkoitat varmaan lähipiirilleen. Ja miksi lähipiiri päästää hänet seuraamaan tekemisiä noin tarkkaan? 

Tavaroista voi myös kieltäytyä, ei pidä ottaa vastaan mitään jos sillä tavaralla aletaan kontrolloida ja kiristää. 

Vierailija
4/7 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna ihmisten elää elämäänsä. Ei kaikki ostele huonoja asioita tai liikaa. Ehkä osalla meni rahat nuorempana johonkin mökkiin ja vieraiden kestitsemiseen jne.

Vierailija
5/7 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraa mitä?

Kai vanhus saa ostaa mitä haluaa.

Minun mummo olisi ostanut minulle potkupukuja, olin yläasteella silloin, onneksi ei päässyt itsekseen enää ostoksille. Muuten toki sai ostaa melkein mitä halusi. 

Vierailija
6/7 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

`Huvittaa tämä keskustelu. Vanhus ei saisi käyttää omia varojaan? Itse olen 90-vuotias, olen tehnyt Perillisille selväksi. käytän rahani juuri niin kuin katson tarpeellliseksi tai haluan nauttia jostakin.Joten vanhukset. pitäkää puolenne ahnaita periilisiänne kohtaan.

Vierailija
7/7 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

`Huvittaa tämä keskustelu. Vanhus ei saisi käyttää omia varojaan? Itse olen 90-vuotias, olen tehnyt Perillisille selväksi. käytän rahani juuri niin kuin katson tarpeellliseksi tai haluan nauttia jostakin.Joten vanhukset. pitäkää puolenne ahnaita periilisiänne kohtaan.

Ahnaita perillisiä? Hah, oletkin oikein ihana mummo!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän