Jouduin pomon puhutteluun, kun suutuin työkaverille, ettei kutsunut häihinsä
Mielestäni aivan asiattomasta syystä.
Kesätyöntekijöitä lukuunottamatta koen olleeni ainoa, jota ei kutsutu häihin. Pyysin, että joku työkaveri tulisi tueksi, mutta kukaan ei tullut.
Olin vain huomauttanut kun facebookkiin tuli tieto häistä, että mua ei sitten olekaan kutsuttu ja annoin sitten palautetta. Sain seuraavalla viikolla kutsun osastonhoitajan puhutteluun, jossa oli myös ylihoitaja ja linjajohtaja paikalla. Kuulin, että mikäli en sovellu työyhteisöön, minut siirretään jonnekin muualle
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Olen yrittänyt olla kaikille kiva ja mukava ja mennä aina mukaan, kun olen kuullut että jotkut lähtevät terassille, baariin tms Olen siten mennyt paikalle itsekin. Aina ei ole suoranaisesti kutsuttu mutta mennyt kuitenkin enkä ole nähnyt siinä mitään pahaa
ap
Mitä helvettiä?!?! Siis tuppaudut muiden seuraan vaikka sua ei ole kutsuttu??? 😬😬😬
Vierailija kirjoitti:
Taisi tehdä hyvän päätöksen kun ei kutsunut sinua.
Kiusaajaa puolustetaan. Tottakai, suomalaisen perinteen mukaan. Jatkakaa, ei mitään nähtävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisi tehdä hyvän päätöksen kun ei kutsunut sinua.
Kiusaajaa puolustetaan. Tottakai, suomalaisen perinteen mukaan. Jatkakaa, ei mitään nähtävää.
Oletpa nolo 🤭
Eli kyseinen kaveri kertoi syyn, että miksi et saanut kutsua?
Sunlaiset jotka tarvii muilta jotain, on alinta lajia. Olet mulkku ja muiden yksityisasiat ei kuulu sulle yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Kerroin päivityksessä, että on työpaikkakiusaamista jättää yksi ulkopuolelle ja todella typerää käytöstä.
ap
Niin, työpaikalla. Mutta se mitä muut tekee vapaa-ajallaan, ei kuulu sulle millään tavalla. Paitsi provohan tämän täytyy olla, ei kukaan voi olla noin tyhmä
Vierailija kirjoitti:
Anna samalla mitalla takaisin. Mee itse naimisiin äläkä kutsu ketään niistä sinne.
Ei tuon kanssa kukaan avioidu.
O/0 umpisurkea , naurettava provo!