mistä tyylikkäät pillihousut leveälanteiselle lyhyelle naiselle, jolla
koko 29/32? tarkoitus olis käyttää niitä nykymuodin mukaan saapikkaiden kanssa? muita käyttäjiä?
Kommentit (12)
Perse ja reidet leviää visuaalisesti vielä lisää kun laitat pillit jalkaan! Perusfarkut suorilla tai bootcut lahkeilla.
BOOTCUT EI NYT VAAN OLE IN! KOTIÄITIKIN VOI OLLA MUODIKAS? EIKÖ TOSIAAN KETÄÄN TÄLLÄ PALSTALLA KÄYTÄ PILLEJÄ?
AP
kaikkien muiden paitsi kukkakeppi-mannekiinien päällä. Siis oikeesti. Aikuisten oikeesti.
Minulla on, mutta olenkin 172 cm ja 56 kg.
Sen verran voin vielä valaista, että tyylittömyys ei ole koskaan muotia ja epäsopiviin vaatteisiin pukeutuminen on tyylitöntä!
-3-
niin valkkaa sitten ainakin mahd. paksuvartiset saapikkaat! Pienentää vähän reisi-sääri-kontrastia...
ja pillihousut ihan parhaat. Olen ostanut mic macista. Näyttää jalat paljon paremmilta kuin leveämmissä lahkeissa. Osta ihmeessä. Mic macissa hinta n. 60¿
50 - 52 olisi tuolle pituudelle oikea paino, sitten olet lähempänä mannekiinimittoja.
liian piukeissa housuissa... Minusta ne pillit vaatii sentään ainakin pituutta.
Harrastan paljon liikuntaa, käyn salilla kolme kertaa viikossa, jne. Lihas painaa.
T: 7, kolmen lapsen (6 kk-3,5v) äiti.
Vierailija:
50 - 52 olisi tuolle pituudelle oikea paino, sitten olet lähempänä mannekiinimittoja.
numero 11 on oikein hyvän mallinen, urheilee jne ja kauniin malliset jalat. Housukoko on 27. Ja kuulen jatkuvasti miten hyvän näköinen perse mulla on :-).
Älä ap lankee näihin av mammojen juttuihin.. Siitä vaan reippaasti kokeilemaan ja ihan parhaat on semmose mitkä lyhyet lantiosta, tosi mukavat jalassa.
Kaikista kamalinta on, kun paksureitiset lyhytjalkaiset naiset yhdistävät niihin pillihousuihin täysin korottomat saapikkaat - näyttävät joulutontuilta.