Hei Näkijä! Oletko paikalla? :)
piristä (toivottavasti..!) perjantai-iltaani ja kerro jotain kaunista tulevaisuudestani!
etenkin nyt masussa kasvava lapsukainen kiinnostaa, mikä sieltä tulee? :)
ja parisuhde, talous &työ, sekä esikoiseni tulevaisuus :)
vastaa kiltti jos olet linjoilla!
Kommentit (21)
Tuleeko minkäikäinen lapsi? tyttö vai poika? viikonloppu vai kokoaikaishoitoon? Sen tiedän, että lähiaikoina ovat luvanneet ottaa yhteyttä.
Tapahtuuko mies tai työrintamalla mitään mullistavaa tänä vuonna?
Pääsenkö pian matkustamaan hyvän ystäväni luokse?
Vierailija:
piristä (toivottavasti..!) perjantai-iltaani ja kerro jotain kaunista tulevaisuudestani!
etenkin nyt masussa kasvava lapsukainen kiinnostaa, mikä sieltä tulee? :)
ja parisuhde, talous &työ, sekä esikoiseni tulevaisuus :)
vastaa kiltti jos olet linjoilla!
Miehesi katsoo muita naisia silimilläsä, koska sokkee ei oo.
Vierailija:
Jos suostuu niin milloin??T. N27
Silloin hän tapaa 20-vuotiaan naisen, johon rakastuu ja tekee hänen kanssaan 4 lasta.
Vierailija:
Tuleeko minkäikäinen lapsi? tyttö vai poika? viikonloppu vai kokoaikaishoitoon? Sen tiedän, että lähiaikoina ovat luvanneet ottaa yhteyttä.
Vierailija:
Tapahtuuko mies tai työrintamalla mitään mullistavaa tänä vuonna?Pääsenkö pian matkustamaan hyvän ystäväni luokse?
Kaverisi taloyhtiön talkkarin nimittäin.
Haaveilemme omasta asunnosta, koska se olisi mahdollista?
Entä lapsiluku?
Näetkö siskoni tilannetta, olen huolestunut.
Kiitos, jos vastaat.
Isommassahan kaupungissa on aina paremmat työmahdollisuudet sekä sinulle että miehellesi. Eikö maisemanvaihto tuntuisi mukavalta ajatukselta?
Näen teillä kaksi tyttöä. Noin kahden vuoden ikäerolla.
Siskollasi menee todella kovaa. Hän löytää kyllä kohta oikean miehen ja rauhoittuu.
rakkauselämässäni ja työelämässäni suurempaa muutosta tänä vuonna?
Koska pääsen matkustamaan ystäväni luokse?
Työ ja rakkausrintamalla ei näytä tapahtuvan muutoksia. Elämäsi jatkuu samanlaisena, mutta loppujen lopuksi tasainen elämä vaihteeksi on hyväksi sinulle. Näen että ostat uuden auton..väri kenties ruskean-harmaa..onko autokuumetta ilmassa?
Menet muuttopuuhiin seuraavaksi ystäväsi luokse..
Mitä näet minulle ja tälle ihanalle miehelle, jota rakastan? Järjestyykö asiamme? Saammeko elää yhdessä??
Harmi ettet nähnyt poikaamme..??
kiitos kuitenkin.
Isommassahan kaupungissa on aina paremmat työmahdollisuudet sekä sinulle että miehellesi. Eikö maisemanvaihto tuntuisi mukavalta ajatukselta?
Siskollasi menee todella kovaa. Hän löytää kyllä kohta oikean miehen ja rauhoittuu.
Miltä minun tulevaisuus näyttää, mitä on edessä päin töitä? saanko lisää lapsia? miltä minun ja mieheni suhteen tulevaisuus oikein näyttää, on ollut vähän kommunikaatio ongelmia??
Mitä näet tulevaisuudessani miesten suhteen? Olen luonteeltani parantumaton romantikko.
Vierailija:
Harmi ettet nähnyt poikaamme..??kiitos kuitenkin.
No iso kaupunkihan on turvallinen työn suhteen ja viihdytte varmasti siellä, mutta riskitön elämä ei aina ole kaikista mukavin. Viihtyisitte varmasti myös maaseudulla ja se tekisi parisuhteellekin hyvää. Näen selvästi kaksi tyttöä tulevaisuudessa.
Kiitoksia kovasti :) Tuo helpotti vähän tätä " tuskaa" . Voitko kertoa lisää jotain? Miten työkuvioni? Tuleeko lisää lapsia? Kiitos jos jaksat vastata :)
Minne hävisit?
tiedustelee ketjun 8/26
Jos suostuu niin milloin??
T. N27