Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelkään että joskus vielä ihastuisin johonkin naiseen ja alkaisin seurustelemaan

Vierailija
14.07.2024 |

Hyi hlvetti että se ois hirveetä, never again!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, tosin miehistä kyse. En enää toivo sitä, kun huonosti siinä taas kävisi kuitenkin.

Vierailija
2/7 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sen ajan murheeksi. Voi hyvin käydä niin, ettei sitä tule enää koskaan tapahtumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sä se joku exä joka pelkäät että ihastuisit uudestaan exääsi jonka kanssa kaikki todellakin meni päin h-ä - vai etkö silloin ollut edes ihastunut vaan pidit sitäkin vain jonain panosuhteena - josta sitten tulikin suuri ja pitkäaikainen helvetti? Ihan itse piru oli irti - sinussakin? Mietitkö että voiko vielä olla sama ihminen vai olisko kymmenien vuosien jälkeen niin ihana että sä et tajua ollenkaan miten olit sille pelkkä paska ja todellakin dumppasit todella törkeällä tavalla. Olishan se todellakin hirveetä - ihan helvetillistä! Siihen voisi todellakin ajatella että never again. 

Jos olet niin olis kiva tietää jos sulla tietoa mitä sun kaverit siitä kaikesta ajattelivat jotka sitten hieman herrasmiehinä 'hoitelivat' tätä sun jätettä (ei mitään seksiä niiden kanssa tietenkään). Sanoivatko suoraan sulle jotain vai puhuivatko ehkä keskenään tai jotain? Ihan kamalaa. 

Kyllä - suurella todennäköisyydellä ihan sama ihminen... mutta elämänsä elänyt ja  muuttunut tämän jutun aiheuttamalla pitkäaikaisella tuskalla sun muulla... Entä itse - ja jos tämä juttu on pyörinyt sinunkin päässäsi kaikki vuodet - onko tullut jopa makuuhuoneeseen kummittelemaan... Siinäkin oliskin sitten tapaus jos olette olleet naimisissa aivotasolla noin kauan - ei olisi ihme jos se olisi muokannut teitä molempia... yhteen... 

Kyllä - on kyllä helvetillistä! Joillekin ihmisille näköjään annetaan tosi vaikeita ihmissuhdejuttuja rasittamaan elämää ja joista pitää jotenkin osata selvitä. Onko se sitten kasvamisen paikka josta kyse? 

Vierailija
4/7 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko sä se joku exä joka pelkäät että ihastuisit uudestaan exääsi jonka kanssa kaikki todellakin meni päin h-ä - vai etkö silloin ollut edes ihastunut vaan pidit sitäkin vain jonain panosuhteena - josta sitten tulikin suuri ja pitkäaikainen helvetti? Ihan itse piru oli irti - sinussakin? Mietitkö että voiko vielä olla sama ihminen vai olisko kymmenien vuosien jälkeen niin ihana että sä et tajua ollenkaan miten olit sille pelkkä paska ja todellakin dumppasit todella törkeällä tavalla. Olishan se todellakin hirveetä - ihan helvetillistä! Siihen voisi todellakin ajatella että never again. 

Jos olet niin olis kiva tietää jos sulla tietoa mitä sun kaverit siitä kaikesta ajattelivat jotka sitten hieman herrasmiehinä 'hoitelivat' tätä sun jätettä (ei mitään seksiä niiden kanssa tietenkään). Sanoivatko suoraan sulle jotain vai puhuivatko ehkä keskenään tai jotain? Ihan kamalaa. 

Kyllä - suurella todennäköisyydellä

Mitä V**TUA pskaa oikein bamlaat tuossa? Mee, HOITOON!!!

Vierailija
5/7 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoija: Mitä V**TUA pskaa oikein bamlaat tuossa? Mee, HOITOON!!!

Siis mihin HOITOON tän tarttis mennä? Sinäkö hoitaisit? Ootko joku seksuaaliterapeutti vai mikä luulet olevas - mikä pätevyys? Aika vaikea tapaus jos tyttiksellä menny koko pää ihan sekaisin eikä ikinä mitään kunnon seksielämää sitten kenenkään kanssa. Oliko vielä neitsyt kaiken lisäksi? Niin rikollista puuhaa että vankilaan pitäisi tommoset laittaa!

Etkö osaa pilkusääntöjä: Mee, HOITOON!!! PilKu ihan väärässä paikassa... sen kuuluu olla Mee HOITOON!!! Vad bablar du? Är du någon svensktalande?

Vierailija
6/7 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentoija: Mitä V**TUA pskaa oikein bamlaat tuossa? Mee, HOITOON!!!

Siis mihin HOITOON tän tarttis mennä? Sinäkö hoitaisit? Ootko joku seksuaaliterapeutti vai mikä luulet olevas - mikä pätevyys? Aika vaikea tapaus jos tyttiksellä menny koko pää ihan sekaisin eikä ikinä mitään kunnon seksielämää sitten kenenkään kanssa. Oliko vielä neitsyt kaiken lisäksi? Niin rikollista puuhaa että vankilaan pitäisi tommoset laittaa!

Etkö osaa pilkusääntöjä: Mee, HOITOON!!! PilKu ihan väärässä paikassa... sen kuuluu olla Mee HOITOON!!! Vad bablar du? Är du någon svensktalande?

Joo, ei kaltaistasi voi missään hoitaa! Uskoakseni olet vakavasti PERSOONALLISUUSHÄIRIÖINEN ja siihenhän ei ole hoitoa olemassa.

Vierailija
7/7 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siihen seurusteluun kukaan pakota?  Aikuisena varmasti päätät teoistasi ja valinnoistasi itse? Minä ainakin päätän.  Ei minua kukaan ohjaa ja väkisin vie sinne mihin en halua.

Olen seurustellut, ja olen pahasti erehtynyt ihmisestä ja saanut siitä maksaa.  Väkisin minua ei siihen viety, oma lyhytnäköinen valinta oli, ja eroon myös pääsin tosin haavoilla.

On ollut muitakin seurustelusuhteita jotka ovat aikanaan loppuneet koska niissä ei ollut mitään annettavaa kummallekaan osapuolelle.

Ihan itse olen valintani tehnyt ja teen.  Viimeisen  eron jälkeen jäin elämään sinkkuna ja koska se alkoi tuntua koko ajan paremmalle ja oikealle olen tähän päätynyt.  En tällä istumalla usko että enää mieltäni muutan, tosin koskaan ei saa sanoa ei, mutta todella kaukaiselta se ajatus tuntuu. Elän hyvää elämää enkä halua siitä luopua.

Tuntuu kummalliselta pelko että jotenkin "joutuisi" seurustelemaan.......?