3 vinkkiä miehille, jotka valittavat, ettei naista löydy
Tässäpä 3 vinkkiä miehille, jotka valittelevat ettei naista löydy. Eikä tässä ole kyse miehen pituudesta, lompakon paksuudesta tai muusta. Näillä vinkeillä parannat mahdollisuuksiasi naisten suhteen:
1. Opettele hyväksi keskustelijaksi. Puheenlahjat ovat monien naisten mieleen. Ole kiinnostunut keskustelukumppanistasi, kuuntele mitä hän kertoo ja kysele. Opettele puhumaan tunteistasi ja ajatuksistasi. Iso bonus on se, jos osaat hymyilläkin.
2. Jos haluat kehua naista, niin älä kommentoi mitään limaista. Esimerkiksi lauseet "vaikutat tosi mukavalta ihmiseltä", "sinulla on viisaita ajatuksia", "sinun seurassasi on mukava olla" ovat varmasti parempia kuin perseen tai tissien kehumiset.
3. Opettele hoitamaan kotityösi itse ja ahkerasti. En tiedä yhtään naista, joka pitäisi negatiivisena asiana sitä, että mies huolehtii kotitöistä ja osaa tehdä ne itse ilman pyytämistä. Tämä on merkittävä asia, jos haluat joskus asua naisen kanssa saman katon alla.
Kommentit (66)
No kyllä minä naisena haluan kuulla että olen älykkään lisäksi kaunis, kuka ei nyt haluaisi olla kaunis miehensä silmissä? Ja joo, supliikkimiehethän saa aina seuraa, kuka nyt haluaa hiljaisen hössökän mutta en jaksaisi miestä joka haluaa keskustella kaikesta..sitä varten on ystävättäret. Mies joka on fiksu, omalla alalla menestynyt, talous kunnossa, siisti ja joka ei ole pihi, neitimäinen ja ei mikään tuppisuu tai äidin pilalle lellitty miesvauva, kyllä sellainen mies löytää aina seuraa! Ja miehet olkaa miehiä, naiset ei halua neitimäistä miestä.
EI valittajamiehiä kiinnosta neuvot tai ratkaisut. He haluavat valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on ruma naisen mielestä niin ei mikään sinun neuvosi auta miestä saamaan naista.
Miksi haluat juuri sen naisen, jonka mielestä olet ruma? En minä ainakaan haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä vastaan tähän:
1. Aika monesti olen kuullut, kun nainen (kaveri) on sanonut, että osaisipa mun mies/miehet yleensä ajatella/jutella niin kuin sinä. No onneksi eivät tai olisimme jo sukupuutossa.
2. Kehuminen auttaa vain, jos nainen on itsekin kiinnostunut.
3. Kotitöihin, suihkussa käymisiin ja muihin itsestään selvyyksiin en edes jaksa kommentoida.
Se on ihan se ja sama miten taitava on keskustelemaan, jos nainen ei koe kipinää. Siinä jäädään kaverivyöhykkeelle konsultiksi/guruksi/olkapääksi.
Et hirveästi naisista ymmärrä. Naisilla ei ole kaverivyöhykettä. Monen naisen ihanne on rakastua parhaaseen ystävään, itse asiassa omakin aviomieheni oli ensin se ystävä. Mies, joka tähän ei suostu, ei pääse kilttien naisten puolisoksi.
Tasapainoisella naisella ei ole kiire, hän ennättää rakentamaan suhdetta jossa katsotaan syksyä tai uutta vuotta pitemmälle.
Se hetken himo ilman yhteistä puhetta tai tekemistä, ei pitkälle kanna. Toinen alkaa vain ärsyttämään.
Jokaisessa suhteessa niin kaveri kuin parisuhteessa pitää nähdä vaivaa ja oikeasti viettää aikaa yhdessä. Ja jos oleminen ja tekeminen on väkinäistä pakkopullaa, kuten monesti kuulee juurikin miesten suusta kuinka "hallitus" käskee siihen ja tuohon, kyse ei ole tasavertaisesta yhdessäolosta.
Puhuminen ja yhdessä oleminen omasta halusta näyttäen arvostuksen. Sillä kukapa ei haluaisi olla haluttua seuraa?
Joku viisas josssin on sanonut: sillä ei ole merkitystä oletko viisas tai komea tai rikas, se minkälaiseksi saat ihmisen tuntemaan olonsa seurassasi, on se mikä kantaa eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on ruma naisen mielestä niin ei mikään sinun neuvosi auta miestä saamaan naista.
Olen tuntenut aivan jumalattoman rumia miehiä, jotka olivat naimisissa ja joilla oli lapsia.
Nämä miehet olivat itse kilttejä, fiksun ja välittävän oloisia tyyppejä, jotka kykenivät puhumaan ihmisille luontevasti (ja heidän vaimonsa olivat samanlaisia, osa myös kauniita, osa ei). Oletan, että he olivat myös osoittautuneet luotettaviksi kumppaneiksi. Kaikki tuollainen on huomattavasti ulkonäköä tärkeämpää.
Ap ei tainnut puhua tinderistä mitään. Puhuta ihan oikeille naisille ja liiku siellä, missä oikeat naiset liikkuvat. Unohda se Tinder.