Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

3 vinkkiä miehille, jotka valittavat, ettei naista löydy

Vierailija
13.07.2024 |

Tässäpä 3 vinkkiä miehille, jotka valittelevat ettei naista löydy. Eikä tässä ole kyse miehen pituudesta, lompakon paksuudesta tai muusta. Näillä vinkeillä parannat mahdollisuuksiasi naisten suhteen:

1. Opettele hyväksi keskustelijaksi. Puheenlahjat ovat monien naisten mieleen. Ole kiinnostunut keskustelukumppanistasi, kuuntele mitä hän kertoo ja kysele. Opettele puhumaan tunteistasi ja ajatuksistasi. Iso bonus on se, jos osaat hymyilläkin.

2. Jos haluat kehua naista, niin älä kommentoi mitään limaista. Esimerkiksi lauseet "vaikutat tosi mukavalta ihmiseltä", "sinulla on viisaita ajatuksia", "sinun seurassasi on mukava olla" ovat varmasti parempia kuin perseen tai tissien kehumiset. 

3. Opettele hoitamaan kotityösi itse ja ahkerasti. En tiedä yhtään naista, joka pitäisi negatiivisena asiana sitä, että mies huolehtii kotitöistä ja osaa tehdä ne itse ilman pyytämistä. Tämä on merkittävä asia, jos haluat joskus asua naisen kanssa saman katon alla.

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävää kun monilla miehillä on karmea parta ja t-paita tai huppari. Teinivaatetus aikuisella miehellä kielii junttiudesta tai vajaaälyisyydestä. 

Entä jos t-paidassa lukee Made in Aalto University?

Vierailija
22/66 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

toimiiko myös toisin päin? Eli niinkö naiset itse toimivat, kuten tuossa edellytettiin?

Toimii toisinpäinkin, ja niin naiset toimivat - ainakin jos haluavat suhteen, mutta suuri osa ei halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykkönen pitää paikkansa. Tiedän vaikka millaisia miehiä, jotka eivät todellakaan ole "ihannemiehiä" ulkoisesti. Nämä miehet osaavat taas naurattaa naisia, keskustella syvällisiä ja ovat perillä ajankohtaisista asioista. Naisia näyttää riittävän, kun on hyvät puhelahjat.

Vierailija
24/66 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

toimiiko myös toisin päin? Eli niinkö naiset itse toimivat, kuten tuossa edellytettiin?

Ei, kun ilmeisesti vain naista täytyy pyrkiä miellyttämään kaikin mahdollisin tavoin. Naisten ei tarvitse yhtään muuta kuin olla olemassa. Näin nämä kaksoisstandardit toimivat. 

Ohis, nainen

Vierailija
25/66 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävää kun monilla miehillä on karmea parta ja t-paita tai huppari. Teinivaatetus aikuisella miehellä kielii junttiudesta tai vajaaälyisyydestä. 

Älä pukeudu kuten haluat vaan anna naisen määrätä pukeutumisestasi.

Naisetkin pukeutuvat miehen mielen mukaan jos haluavat kiinnittää hänen huomionsa.

Vierailija
26/66 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Tätä odotetaan vain miehiltä. Sellasilla kauniiksi puetuilla korulauseilla. 

Vierailija
27/66 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä vastaan tähän:

1. Aika monesti olen kuullut, kun nainen (kaveri) on sanonut, että osaisipa mun mies/miehet yleensä ajatella/jutella niin kuin sinä. No onneksi eivät tai olisimme jo sukupuutossa.

2. Kehuminen auttaa vain, jos nainen on itsekin kiinnostunut. 

3. Kotitöihin, suihkussa käymisiin ja muihin itsestään selvyyksiin en edes jaksa kommentoida.

Se on ihan se ja sama miten taitava on keskustelemaan, jos nainen ei koe kipinää. Siinä jäädään kaverivyöhykkeelle konsultiksi/guruksi/olkapääksi.

Et hirveästi naisista ymmärrä. Naisilla ei ole kaverivyöhykettä. Monen naisen ihanne on rakastua parhaaseen ystävään, itse asiassa omakin aviomieheni oli ensin se ystävä. Mies, joka tähän ei suostu, ei pääse kilttien naisten puolisoksi. 

Vierailija
28/66 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erittäin hyviä neuvoja. Ja lisäksi, jotta sen naisen tapaa, harrasta ihmisten ilmoillla jotain, mistä naiset pitävät. Liity kuoroon, kirjakerhoon, opettele kieliä, käy seurakunnassa.. jos vahvuutesi ei ole naisen huomion kiinnittäminen yhdellä kuvalla, unohda se, ja keskity asioihin, missä ihmiset oikeasti tutustuvat sinuun. 

Rupee just ehdottomasti vielä koruompelijaksi. Toksiset mies harrastukset on kielletty.

Harrasta mitä ikinä haluat. Mutta kai sitten ymmärrät, että sitten niitä naisia ei välttämättä tapaa. Ihan vapaa valinta. 

Vierailija
29/66 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä pukeudu kuten haluat vaan anna naisen määrätä pukeutumisestasi.

Naisetkin pukeutuvat miehen mielen mukaan jos haluavat kiinnittää hänen huomionsa.

Eikä pukeudu vaan itseään varten. Vielä mahdollisimman paljastavasti, ettei saa katsoa tai sitten miehen maine pilataan someissa seksistisillä syytöksillä.

Vierailija
30/66 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalle ihan vinkki: ainoastaan ne teinit, jotka täällä trollaavat 24/7 eivät tuota tiedä (+ muutama Putinin trolli siihen päälle). Taitavat pitää sen verran kovaa ääntä, että ovat saaneet sinut uskomaan, että edustavat ns "normaalitasoa"

Vierailija
31/66 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohtaa tasojankkauksen ja muut incel-ulinat ja keskittyy etsimään itselleen sopivaa kumppania, jonka kanssa juttu luistaa ja on mukavaa.

Hyväksy täysin feministinen sukupuolirasismi ja miehiin kollektiivisesti kohdistuva viha ja pidä tätä kehityksenä parempaan. Kuori itsestäsi täysin ideologinen aatepetturi.

Ei näin. Anna kun arvaan, olet keskitason mies, jolle kelpaisi vähempikin kuin missi?

Vierailija
32/66 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erittäin hyviä neuvoja. Ja lisäksi, jotta sen naisen tapaa, harrasta ihmisten ilmoillla jotain, mistä naiset pitävät. Liity kuoroon, kirjakerhoon, opettele kieliä, käy seurakunnassa.. jos vahvuutesi ei ole naisen huomion kiinnittäminen yhdellä kuvalla, unohda se, ja keskity asioihin, missä ihmiset oikeasti tutustuvat sinuun. 

Rupee just ehdottomasti vielä koruompelijaksi. Toksiset mies harrastukset on kielletty.

Harrasta mitä ikinä haluat. Mutta kai sitten ymmärrät, että sitten niitä naisia ei välttämättä tapaa. Ihan vapaa valinta. 

No en mä kyllä tapaa yhtään naista joka alkaa määrittämään mun vapaa ajan kohteita tai kiinnostustani. Sen lisäks toi trendi muutenkin on se, ettei tapaa joten voidaan jatkaa sillä ihan mielellään, en mä tosiaan oo joidenkin naisten pompoteltavissa tuolla. Kyllä niitä rennompia naisia on muissa kulttuureissa, joille on ihan perus asia antaa ihmisen harrastaa juuri sitä mitä hän itse haluaa.

Vierailija
33/66 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei kumiterät miellytä niin pysy vaan vanhana piikana.  En ala mielistelemään ja hyvin on kelvannut.

Vierailija
34/66 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä ne partaiset, T-paitoihin ja huppareihin pukeutuvat ovat lisääntyneet, ja minä en. Ei ole todiste yhtään mistään.

Vierailija
35/66 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en mä kyllä tapaa yhtään naista joka alkaa määrittämään mun vapaa ajan kohteita tai kiinnostustani. Sen lisäks toi trendi muutenkin on se, ettei tapaa joten voidaan jatkaa sillä iha

Ei kukaan määritä sinulle yhtään mitään. Se oli vain vinkki, missä naisiin voi tutustua, jos haluaa. Ei todellakaan ole pakko. Unohda koko juttu. 

Vierailija
36/66 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on ruma naisen mielestä niin ei mikään sinun neuvosi auta miestä saamaan naista.

Vierailija
37/66 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä vinkkejö Ap kyllä.  - Olen suunnilleen kertomaasi noudattanut jo yli 10 vuotta. Tuloksena on ollut se, että olen onnistunut pääsemmään ns. friendzonelle parhaimmassa tai pahimnassa tapauksessa. - Pahimmassa siksi,että  joskus on tuntunut sille, että olsi ollut helpointa, jos olisi vain voinut unohtaa kaiken.

Älä ymmärrä väärin. Oeln enemmän kuin hyvilläni, että elämässäni on erilaisia ihmisiä, erilaisine elämänvaiheineen enemmän ja vähemmän erialsine taustoineen.

Mutta lienenkö hoeman konservatiivi kun koen, ettei heistä kuitenkaan yksikään ole sama kuin se yksi ja erityinen, jonka kanssa saatatisimme edetä yhdessä ja muodostaa parisuhteen.

En siis halua, koks se ei olisi minusta reilua ja oikein, jos piiansin itseäni meielssäni, että toinen muutatsi mielensäö ja haluaisikin olla myöhemmin jotain muuta kuin kaverini tai ystäväni. - Pidän jopa mahdollisena, että jos näin kävi, niin en ainakaan enää olisi itsekään valmis tai halukas, vaikka aikanaan olsin saattanut olla. - - - -Tiedän kyllä, että on parisuhteita, jota ovat saattaneet alkaa ja edetä ponnsitaen kaveruus pohjalta pikkuhiljaa... Mutta silloinkin siihen vaaditaan ja tarvitaan molempien halua ja tahtoa edetä samaan suuntaan. Ei niin, että toinen sanelee tai yrittää painostaa siihen.

Siihenkin, että voi olla kaveri tai ystävä vaaditaan omat juttunsa. Ei kaveruuskaan saati ystävyys synny tai ei ainakaan pysy yllä vain toisen toimesta. Jotta kaveruus tai ystävyys toimsi tarvitsee kyetä kunnioittamaan toisen valintoja ja päätöksiä silloinkin ne eivät aina olisi  oikein oman mielenmukaisia. Tai ellei kunnioittamaan niin ainakin elämään sen tosiasian kanssa, että toienn haluaa ja tekee jotain sellaista, mistä ei mahdollsiesti viehäty. 

- Kaikkea ei tietenkään pidä hyväksyä ja katsoa läpissormien vain siksi, että on ollut halukas olemaan toiselle läheien kaveri tai ystävä, joka ei ole sama asia kuin olla aina ja joka hetki tosielle valmiudessa oleva kynnysmatto tai oksennusmattona alinomaan.

Uskon, että on helpompaa olla kaveri tai ystävä ellei peräti se parisuhdekumppani tosielle jos edes hieman kykenee arvostamaan omaa eloaan, eikä pidä omaa eloaan korkeintaan puolinaisena silloin kun elää ja on sinkkuna.- Toien voi tuoda siihen korkeintaan lsiäarvoa. - Mutta kuinak paljon on tuo riittävämn paljon lisäarvoa, jotta suhde saataisi olla molemmille mielekäs, koska kumpasenkin sitä olsi mielestäni yhteisen suhteeseen tuoda?

En tiedä. olen varmasti sekä naisi että hölmö kun sukon ja toivon, että kohtaan ja tunnsitan hänet kuten hänkin sitten toivokaseni minun "lsiäarvoni" niin laajaksi, että on valmis ja halukas yrittämään parisuhteen muododstamista, eikä kuten en minäkään lannistu heti ensimmäisten vastoinkäymisten tullessa kohdalle, 

Vastoinkäymsiltä kun tuskin voi välttyä eli sitten sinkkuna tai parisuhteessa. Mutta yhdessä ne sitetn yrittäsin murtaa ne kuten monin kertaistaa yhdessä ilon ja onnen hetkemme.

Vierailija
38/66 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevos- ja koiraharrastus. Baletti, kirjallisuus, museot ja näyttelyt. Näissä tapaa naisia.

Vierailija
39/66 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kliseet kyllä täyttyvät, mutta suurin osa naisista on äärimmäisen huonoja keskustelijoita. Joskus löytyy juttelutaitoinen, mutta kyllä ehdottomasti nuoremmista naisista enemmistö on hiljaa. Siinä on nääs sellainen juttu, että jos miehen ulkonäkö ei miellytä, niin nainen ei juttele ettei anna vahingossakaan väärää signaalia. 

Vierailija
40/66 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on ruma naisen mielestä niin ei mikään sinun neuvosi auta miestä saamaan naista.

Komea, fiksu ja mukava ei tarvitse mitään vinkkejä. Mutta juuri se ei niin komea (rumia miehiä ei ole) saa helposti nostettua osakkeitaan juuri noilla vinkeillä, koska naisille ulkonäkö ei ole kovin tärkeä juttu, jos miehestä pitää muuten.