3 vinkkiä miehille, jotka valittavat, ettei naista löydy
Tässäpä 3 vinkkiä miehille, jotka valittelevat ettei naista löydy. Eikä tässä ole kyse miehen pituudesta, lompakon paksuudesta tai muusta. Näillä vinkeillä parannat mahdollisuuksiasi naisten suhteen:
1. Opettele hyväksi keskustelijaksi. Puheenlahjat ovat monien naisten mieleen. Ole kiinnostunut keskustelukumppanistasi, kuuntele mitä hän kertoo ja kysele. Opettele puhumaan tunteistasi ja ajatuksistasi. Iso bonus on se, jos osaat hymyilläkin.
2. Jos haluat kehua naista, niin älä kommentoi mitään limaista. Esimerkiksi lauseet "vaikutat tosi mukavalta ihmiseltä", "sinulla on viisaita ajatuksia", "sinun seurassasi on mukava olla" ovat varmasti parempia kuin perseen tai tissien kehumiset.
3. Opettele hoitamaan kotityösi itse ja ahkerasti. En tiedä yhtään naista, joka pitäisi negatiivisena asiana sitä, että mies huolehtii kotitöistä ja osaa tehdä ne itse ilman pyytämistä. Tämä on merkittävä asia, jos haluat joskus asua naisen kanssa saman katon alla.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Loistavia neuvoja! Minä lisäisin vielä hyvän hygienian. Suihkussa saa käydä ja itsestään saa huolehtia.
Sopii hyvin listan jatkoksi!
Ap
Erittäin hyviä neuvoja. Ja lisäksi, jotta sen naisen tapaa, harrasta ihmisten ilmoillla jotain, mistä naiset pitävät. Liity kuoroon, kirjakerhoon, opettele kieliä, käy seurakunnassa.. jos vahvuutesi ei ole naisen huomion kiinnittäminen yhdellä kuvalla, unohda se, ja keskity asioihin, missä ihmiset oikeasti tutustuvat sinuun.
Tuosta kehumisesta.
Monet miehet menevät metsään siinä, että kehuvat naista seksikkääksi tai kauniiksi. Eiköhän iso osa naisista mieluummin kuulisi kehuja siitä, että mies arvostaa heidän älyään ja henkisiä ominaisuuksia.
Lyhyenkin keskustelun jälkeen mies voi kehua, että olipa mukava jutella kanssasi ja kuulisin mielellään juttujasi lisää. Joku "kuuma pylly sulla" taas ei nappaa.
Unohtaa tasojankkauksen ja muut incel-ulinat ja keskittyy etsimään itselleen sopivaa kumppania, jonka kanssa juttu luistaa ja on mukavaa.
Minä en kuule ala mitään riviopettajia tai -hoitsuja ylistämään. Muuta kuin jos on hyvät perseet, reidet ja tissit.
Unohdit sitten ne tärkeimmät... yli 180cm, lihaksikas, laatikkoleuka, ammattina pankkiirikirurgi...
On kyllä tullut huomattua, että naiset on erittäin persoja älykkyyskehuille, joten sitä kannattaa viljellä vaikkei niin perusteita olisikaan.
Loistavia neuvoja, niitä olen aina noudattanut ja olen 53 vuotias sinkku mies ja sellaisena pysyn.
Vierailija kirjoitti:
Minä en kuule ala mitään riviopettajia tai -hoitsuja ylistämään. Muuta kuin jos on hyvät perseet, reidet ja tissit.
Joo jos ei pidä naisista, ei ole pakko naisten kanssa olla. Voin kertoa, sellaisena naisena jolla on kokemusta, että kun on riittävän paljon saanut huomiota rinnoistaan, ohittaa ihan taatusti ne miehet, jotka niitä tuijottaa tai edes vihjaa niistä ennen kuin ollaan siinä vaiheessa. Ja siihen vaiheeseen pääsee vain sellainen, joka on ensin valmis juttelemaan kuin oikealle ihmiselle.
Vierailija kirjoitti:
Tuosta kehumisesta.
Monet miehet menevät metsään siinä, että kehuvat naista seksikkääksi tai kauniiksi. Eiköhän iso osa naisista mieluummin kuulisi kehuja siitä, että mies arvostaa heidän älyään ja henkisiä ominaisuuksia.
Lyhyenkin keskustelun jälkeen mies voi kehua, että olipa mukava jutella kanssasi ja kuulisin mielellään juttujasi lisää. Joku "kuuma pylly sulla" taas ei nappaa.
Tämä. Kaunotar haluaa tuntea itsensä älyköksi. Ja toisinpäin. Mutta hienovaraisesti...ja valehdella ei saa.
Vierailija kirjoitti:
Tuosta kehumisesta.
Menin metsään kun nainen halusi ekat treffit lakka suolla.
Niinpä niin. Se keskustelutaito.
En osaa jauhaa pskaa. Mieluummin Olen sitten hiljaa. Vaikea keksiä jutunaiheita.
Ja naisethan eivät varmana aloita mitään keskustelua. Ainakaan sinkkunaiset...varattujen naisten kanssa onkin sitten helpompaa jutella niitä.näitä. Sinkkunaisten kanssa on aina jännite välillä.
Antaa olla...parempi olla ja elää yksin.
Vanhapoika vm75...
toimiiko myös toisin päin? Eli niinkö naiset itse toimivat, kuten tuossa edellytettiin?
Miehenä vastaan tähän:
1. Aika monesti olen kuullut, kun nainen (kaveri) on sanonut, että osaisipa mun mies/miehet yleensä ajatella/jutella niin kuin sinä. No onneksi eivät tai olisimme jo sukupuutossa.
2. Kehuminen auttaa vain, jos nainen on itsekin kiinnostunut.
3. Kotitöihin, suihkussa käymisiin ja muihin itsestään selvyyksiin en edes jaksa kommentoida.
Se on ihan se ja sama miten taitava on keskustelemaan, jos nainen ei koe kipinää. Siinä jäädään kaverivyöhykkeelle konsultiksi/guruksi/olkapääksi.
Ikävää kun monilla miehillä on karmea parta ja t-paita tai huppari. Teinivaatetus aikuisella miehellä kielii junttiudesta tai vajaaälyisyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Ikävää kun monilla miehillä on karmea parta ja t-paita tai huppari. Teinivaatetus aikuisella miehellä kielii junttiudesta tai vajaaälyisyydestä.
Älä pukeudu kuten haluat vaan anna naisen määrätä pukeutumisestasi.
Vierailija kirjoitti:
Erittäin hyviä neuvoja. Ja lisäksi, jotta sen naisen tapaa, harrasta ihmisten ilmoillla jotain, mistä naiset pitävät. Liity kuoroon, kirjakerhoon, opettele kieliä, käy seurakunnassa.. jos vahvuutesi ei ole naisen huomion kiinnittäminen yhdellä kuvalla, unohda se, ja keskity asioihin, missä ihmiset oikeasti tutustuvat sinuun.
Rupee just ehdottomasti vielä koruompelijaksi. Toksiset mies harrastukset on kielletty.
Jos joku sanoisi minulle nuo esimerkkilauseet, olisin varma että hän sanoisi ne ajattelematta ja tarkoittamatta.
Loistavia neuvoja! Minä lisäisin vielä hyvän hygienian. Suihkussa saa käydä ja itsestään saa huolehtia.