Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Usassa matkustaneita? Paras kaupunki mielestäsi?

Vierailija
13.07.2024 |

Miten on?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan Philadelphia

Vierailija
2/24 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Durango

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Canada

Vierailija
4/24 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Corpus christi&siitä belizeen..ja yritä käyttäytyä maalainen ja puhu vaikka et osaa

Vierailija
5/24 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Santa Fe oli minulle mieleinen. San Diego on kuitenkin lempikaupunkini.

Vierailija
6/24 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

New York

Vierailija
7/24 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boston

Vierailija
8/24 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Denver

Vierailija
9/24 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras? Missä mielessä? USA on valtava alue, aivan kuin kysyisit Euroopan parasta kaupunkia. Jokaisessa kapungissa on hyvät ja huonot puolensa. Mietitkö siis vaikka turistiystävällisintä paikkaa, vai oletko menossa töihin tmv? New York on uskomaton, San Fransisco viehättävä, Los Angeles sykähdyttävä ja energinen, Miami lähes tylsä - minun mielestäni; joku toinen on tietenkin ihan eri mieltä. Kaikista oppii jotakin.

Vierailija
10/24 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seattle

Vierailija
11/24 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istanbulin 

Vierailija
12/24 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän hankala vastata tähän kun USA on niin iso maa ja jokainen osavaltio kuin oma valtionsa. 

Itse olen tykännyt eniten Los Angelesista, mutta myös Seattlessa on oma viehätyksensä. Olen käynyt vain kolmessa eri osavaltiossa, ja luulen että tykkäisin eniten jostain rannikon pikkukaupungista joka ei ole aivan niin turistien valtaama kuin mitä on Kalifornian rannikko (joka on jo itsessään aivan upea ihan päästä päähän). 

Vierailija
13/24 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Honolulu on paras.

Vierailija
14/24 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

NYC ehdottomasti

Vierailija
15/24 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en ikinä olisi käynyt USA:ssa niin menisin New Yorkiin. Tai jos lämpöistä ilmastoa haet niin Miami tai Los Angeles.

Vierailija
16/24 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdoton kysymys. Alaskassa on paljon upeita paikkoja, mutta kaupungit eivät ole siellä mitenkään ihmeellisiä. 

Vierailija
17/24 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös käynyt vain kolmessa osavaltiossa. Minusta kaikki (jotka tunnen) amerikkalaiset suurkaupungit ovat kauheita, inhoan niitä kaikkia yhtäläisesti, tosin eri syistä. Valitettavasti en tunne pikkukaupunkeja.

Vierailija
18/24 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Corpus christi&siitä belizeen..ja yritä käyttäytyä maalainen ja puhu vaikka et osaa

En tykännyt Belize citysta 🤣

Vierailija
19/24 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt vain New Yorkissa, koska pidän suurkaupungeista, joissa voi liikkua kävellen tai julkisilla. Jos menisin uudelleen, niin minkäköhän valitsisin? Ehkä Honolulun, vaikkei se kovin suuri olekaan. Varmaan ainakin erilainen.

Vierailija
20/24 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän hankala vastata tähän kun USA on niin iso maa ja jokainen osavaltio kuin oma valtionsa. 

Itse olen tykännyt eniten Los Angelesista, mutta myös Seattlessa on oma viehätyksensä. Olen käynyt vain kolmessa eri osavaltiossa, ja luulen että tykkäisin eniten jostain rannikon pikkukaupungista joka ei ole aivan niin turistien valtaama kuin mitä on Kalifornian rannikko (joka on jo itsessään aivan upea ihan päästä päähän). 

Joo, ei ole jokainen osavaltio kuin oma valtionsa lol. Kannattaa lopettaa se jenkkipaskan lukeminen netissä. Pitävät koko eurooppaa yhtenä maana ja selittävät juurikin että jenkkilä on kuin useampi eri maa. Ei ole, sama kieli, sama väestö, sama lippu : p (tässä ei tietenkään tarkoiteta esim etelä-amerikkaa)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan