Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Painoin helmikuussa 120 kg. Nyt painan 112,5 kg. Laihdun jo liian hitaasti?

Vierailija
13.07.2024 |

Kyllähän minä tiedän, että painoa täytyy saada vielä tippumaan. Toivottavasti olisin ensi vuonna 80-kiloinen, pyrin siihen. 

En ole oikeastaan paljoa muuta muutosta tehnyt kuin vähentänyt alkoholin käytön puoleen ja kävellyt aika paljon säännöllisesti. Ruokavalio on joskus todella hyvä, toisinaan umpisurkea. 

Siihen pitäisi panostaa vielä. 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista ei ole kuin liian hidas laihtuminen. Toki voi tuntua epämotivoivalta, jos tuloksia tuntuu tulevan hitaasti, mutta oikeasti hitaammalla tahdilla tulee varmemmin pysyviä tuloksia.

Vierailija
2/11 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on mahtava saavutus! Jatka vain samalla mallilla. Hitaasti pysyy kehokin paremmin mukana eikä jää löysää nahkaa roikkumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on mahtava saavutus! Jatka vain samalla mallilla. Hitaasti pysyy kehokin paremmin mukana eikä jää löysää nahkaa roikkumaan.

Juu ei oo mitään nahkaa roikkumassa. Semmonen belly mulla tuo maha on mutta siitä voi tulla vielä nätti kun laihdun. Ap 

Vierailija
4/11 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laihduin 5 kuukaudessa 34 kg. Treenasin 2-3 tuntia joka päivä.

Vierailija
5/11 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pudotat painoa ihan oikeassa tahdissa, suositus on 1,5-2 kg kuukaudessa ja tällä tahdilla edeten pääset varmimmin pysyvään lopputulokseen. Upea saavutus, voit olla ylpeä itsestäsi.

Vierailija
6/11 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pudotat painoa ihan oikeassa tahdissa, suositus on 1,5-2 kg kuukaudessa ja tällä tahdilla edeten pääset varmimmin pysyvään lopputulokseen. Upea saavutus, voit olla ylpeä itsestäsi.

Kiitos! :) Ap

Vierailija
7/11 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna AP vinkkejä mullekin miten laihtua

Vierailija
8/11 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun olen kade. Painoin viisi vuotta sitten 110 kg. Laihdutin vuoden aikana 25 kg. Minulla todettiin syövän esiaste, iso leikkaus ja painoni on lisääntynyt 15 kg. Yritän nyt pitää tämän painon ja pikkuhiljaa palata tolpilleni ja palata sinne 85 kokoiseksi. Tsemppiä sulle!

Vierailija
9/11 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluan onnitella ap:ta laihtumisesta! Jatka samaan tahtiin vaan niin pääset tavoitteeseesi :)

Vierailija
10/11 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun olen kade. Painoin viisi vuotta sitten 110 kg. Laihdutin vuoden aikana 25 kg. Minulla todettiin syövän esiaste, iso leikkaus ja painoni on lisääntynyt 15 kg. Yritän nyt pitää tämän painon ja pikkuhiljaa palata tolpilleni ja palata sinne 85 kokoiseksi. Tsemppiä sulle!

Sinunkin aikasi tulee vielä, kunhan toivut nyt ensin kaikessa rauhassa. :) paljon tsemppiä eteenpäin. Ap

Vierailija
11/11 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinunkin aikasi tulee vielä, kunhan toivut nyt ensin kaikessa rauhassa. :) paljon tsemppiä eteenpäin. Ap

Kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi