Lääkäreitä/hammaslääkäreitä paikalla? Inhottaako teitä koskaan ne hoidettavat potilaat?
Ajatteleeko esimerkiksi hammaslääkäri koskaan mielessään, että voi ei miten hirveät hampaat tai lääkäri vaikka, että kamala miten läski ja ällön näköistä nuo löllöt läskit tai muuta vastaavaa?
Vai pystyttekö aina suhtautumaan kaikkeen neutraalisti?
Kommentit (46)
Entäs hammaslääkärissä. Jos paikalle tulee niin valtavankokoinen jättiläski, ettei sen mahtuminen tuoliin tai tuolin toiminta ole enää varmaan. Entäs jos kyseinen jättiläski vielä on ns. kaikkitietävä ja osaa diagnosoida itsensä ja tulkita esim. röntgenkuvat paremmin kuin hammaslääkäri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen myös miettinyt tätä, eikö esim. lääkäreitä ällötä kaivella peräsuolta
Varmasti ällöttää. Ihan normaali reaktio. En haluaisi lääkäriä, joka nauttii sellaisesta.
Eihän siitä nauttia tarvitse, mutta tuskin heitä nyt ihan ällöttääkään. Varmasti suhtautuvat vaan neutraalisti hoitotoimenpiteeseen.
Terveyskeskuksen nuori naislääkäri katsoi inhoten ja teki harvinaisen nopeasti selvää ettei aijo auttaa kun kerroin hänelle kipeistä peräpukamista.
En usko tuota. Peräpukamat ovat hyvin tavallinen vaiva. Lääkäri joutuu asian kanssa tekemisiin vähän väliä, eikä voi sanoa ettei hoida jotakin (hyvin yleistä) asiaa.
Valitettavasti tämä on tosi. En olisi uskonut itsekkään mutta näin kävi. Menin itsekkin lääkärin reaktiosta hämilleen. Tätä kummasteli myös seuraava lääkäri joka tutki pukamat kun kerroin tästä aijemmasta lääkäristä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen myös miettinyt tätä, eikö esim. lääkäreitä ällötä kaivella peräsuolta
Varmasti ällöttää. Ihan normaali reaktio. En haluaisi lääkäriä, joka nauttii sellaisesta.
Minulla oli kerran lääkäri joka saattoi nauttiakkin tutkimuksesta. Tai ainakin oli hyvin innokas tekemään tutkimuksen. Lääkäri oli nuori mies ja mies olen itsekkin. Ei siinä hyvä lääkäri hän oli mutta jotenkin vaikutti hieman innokkaalta omasta näkökulmastani. Itseäni lähinnä hävetti.
eniten ärsyttää potilaat, jotka eivät tajua tarkistaa omia "faktojaan". Esimerkiksi rtg-kuvasta kieltäytyjät, koska "säteily aiheuttaa syöpää, kyllä minä olen tietoinen näistä asioista normaalia paremmin!" Lentomatkailu on kyllä hänestä kivaa
Ei auta, vaikka yrität selittää ja tarjota nykytietoa ja kertoa ettei enää käytetä niitä vanhoja vaarallisia säteilylaitteita.
minulla myös eräs ystävä, joka jätti menemättä keuhkosyöpäkontrolliin, koska siinä saisi säteilyä. Hän kävi sen sijaan ennustajalla, joka kertoi ettei syöpää enää ole, että ei kannata kehoonsa päästää säteilyä. Ennustaja kyllä tietää, koska hänellä on suora yhteys henkimaailmaan. Lääkärit ei mitään tiedä, kun ovat lääketeollisuuden aivopesemiä. Ei auttanut, vaikka toimitin hänelle tutkimustuloksia siitä miten kehityneitä nykyajan rtg-laitteet ovat. Nekin kun ovat tietenkin sitten maksettuja tutkimustuloksia. Ei siinä mitään... itsepä jokainen valitsee riskinsä.
Mitä sinulta oikein tutkittiin sillon kun lääkäri tuntui nauttivan tutkimuksesta?
Asiakkaan näkökulmasta tämä on syy jonka takia kävin yksityisellä korjauttamassa lohkeaman. Vaikka se maksoi paljon niin hammas hoidettiin kerralla kuntoon. Eivät vain nostaneet käsiä pystyyn ja poistaneet koko hammasta.