Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Valinnanvaikeus deitti sivustolla?

Vierailija
13.07.2024 |

Laittelun yhdelle sivustolle seuranhaku ilmoituksen vähän kokeilu mielessä. Ja ihan perustiedoilla, ei kuvaa ym. Vastauksia tullut nyt muutaman päivän aikana ihan älyttömästi. Viestit aika asiallisia, jotain suoria ehdotuksia ja myös varattuja miehiä . Pitkä parisuhde loppunut aiemmin a nyt olisi sopiva hetki löytää arkeen jotain mukavaa seuraa. Valinnanvaikeus pääsi kyllä nyt yllättämään !

N 52+

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä maailma on muuttunut niin paljon 20 vuodessa, mutta ei minun tarvinnut 32v iässä mitään deittipalstoja kytätä, koska vapaita pariutumisikäisiä naisia tapasi ihan luonnostaankin.

Eri asia on 52-vuotiaana vuonna 2024. Chattiseuraa löytyy, ulkoilu- tai kahvilaseuraa vähemmän.

Minkäs ikäinen olit 20 vuotta sitten? Itse olin silloin 25-vuotias opiskelija, kävin opiskelijabileissä, hengailin kavereiden kanssa ja järjestettiin illanistujaisia, osallustuin kaikenlaisiin tapahtumiin... Kyllähän noissa aina ihmisiin tutustui, mutta nyt 45-vuotiaana olen työssäkäyvä kahden lapsen äiti, en jaksa juosta koko ajan tapahtumissa eikä elämä ole enää sellaista kavereidne kanssa porukalla hengailua.

Olin 32, nyt siis 52 😉. Mutta sitähän tämä nykyään on, että ihmisiä tapaa vähemmän ja jos tapaakin, niin naisella on yleensä joko sormus nimettömässä tai joku karvanaama kainalossa. Työt häiritsevät jonkin verran, mutta lapset yleensä enää sen verran että lähettävät joskus opiskelupaikkakunnaltaan viestin, että "laittaisitko iskä vähän rahaa..." 😁

Työpaikan naisia en edes halua yrittää, vapaaehtoistoiminnan puolelta ehkä. Paras olisi kuitenkin joku entuudestaan täysin tuntematon. Josta taas päästäänkin takaisin lähtöpisteeseen. Mistä sellaisen löytää? Ensin pitäisi synkata kirjoittelun ja profiilikuvan/-kuvauksen perusteella. Ja sitten vielä kahvilassa tai ulkoilureitillä jutellessa.

M52

Vierailija
22/37 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä maailma on muuttunut niin paljon 20 vuodessa, mutta ei minun tarvinnut 32v iässä mitään deittipalstoja kytätä, koska vapaita pariutumisikäisiä naisia tapasi ihan luonnostaankin.

Eri asia on 52-vuotiaana vuonna 2024. Chattiseuraa löytyy, ulkoilu- tai kahvilaseuraa vähemmän.

Mulla se ongelma nimenomaan on se, etten tapaa vapaita sinkkumiehiä missään ikinä koskaan. Aloitin tän vuoden alussa työn (määräaikainen) ja se vie kaikesta hereilläoloajasta matkoineen yli 80% päivässä. Ihmisten tapaamiselle ei ole aikaa ja vkloput menee ainoastaan palautuessa rankasta viikosta. No, sanomattakin selvää, että duunin vaihto edessä sitten kun toi joskus loppuu, mutta sitä ennen ei ole mitään mahista deittailuun paitsi netin kautta. Ja oikeastaan sekin on täysin turhaa, koska en mä voi siellä kenellekään sanoa, että katotaan jos sitten ens vuonna kerettäis oikeasti näkemään paremmin jne. Huoh. Jos ajatellaan että työn pitäis mahdollistaa asioita, niin tää työ vie kyllä kaikki mahdollisuudet mennessään :D 

N32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena ajattelisin, että aika epätoivoista vastata kuvattomaan ilmoitukseen. Veljeni kerran oli  sopinut treffit tällaisen kuvattoman profiilin laittaneen ja kirjoitusten perusteella mukavan tuntuisen naisen kanssa. Oli sitten treffeillä ollut hieman kiusallista kun urheilullista miestä oli vastassa joku suurin pudottaja-kandidaatti.

Siksi neuvon etenemään seuraavassa järjestyksessä: 1. kuva, 2. chatti, 3. puhelu, 4. treffeille.

Vierailija
24/37 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena ajattelisin, että aika epätoivoista vastata kuvattomaan ilmoitukseen. Veljeni kerran oli  sopinut treffit tällaisen kuvattoman profiilin laittaneen ja kirjoitusten perusteella mukavan tuntuisen naisen kanssa. Oli sitten treffeillä ollut hieman kiusallista kun urheilullista miestä oli vastassa joku suurin pudottaja-kandidaatti.

Siksi neuvon etenemään seuraavassa järjestyksessä: 1. kuva, 2. chatti, 3. puhelu, 4. treffeille.

Tuntuu silti hemmetin tökeröltä kun tyyliin ekassa viestissä pyydetään kuvaa. Neittideittailussa on monta asiaa, jotka ei vaan toimi niin, että voisi tutustua luonnollisemmin.

Vierailija
25/37 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu silti hemmetin tökeröltä kun tyyliin ekassa viestissä pyydetään kuvaa. Neittideittailussa on monta asiaa, jotka ei vaan toimi niin, että voisi tutustua luonnollisemmin.

Tarkoitin oikeastaan, että profiilissa olevan kuvan perusteella päätetään heti ensimmäiseksi, että jatkoon, mahdollisesti jatkoon tai ei missään tapauksessa jatkoon. Itselläkin oli vain kuvia takaviistosta, mutta niistä kuitenkin näki ruumiinrakenteen, hiusten pituuden ja jotain pukeutumistyylistä. Sitten kun oli muutama päivä chattailtu ja toinen vaikutti hyvältä, niin vaihdettiin puhelinnumeroita ja siirryttiin whatsappiin. Siellä sitten jaettiin kasvokuvat ja aloitettiin puhelut.

Vierailija
26/37 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on valinnan vaikeus Suomessa, Miehillä valinnan vaikeus Aasian maissa.

Vierailija
27/37 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kuka on niin optimisti että kiinnostuu kuvattomasta ilmoituksesta?

M: Auto, punainen, etuvetoinen, 80-luvulta. Järkihinta.

Vierailija
28/37 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikissa treffisovelluksissa soisi olevan pakollisena pituuden ja painon ilmoittaminen. Säästäisi merkittävästi kaikkien aikaa.

Vierailija
29/37 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikissa treffisovelluksissa soisi olevan pakollisena pituuden ja painon ilmoittaminen. Säästäisi merkittävästi kaikkien aikaa.

Mulla ei ole koskaan ollut painon kanssa ongelmia, mutta en koskaan ilmoita painoa deittiprofiilissa. Tuntuisi muuten että olisi tyyliin jossain karjamarkkinoilla tms. Ehkä voisin muuttaa tuohon suhtautumista, mutta näin alkuun se on tuntunut oudolta, enkä ole sitä ilmoittanut. Pituuden kylläkin ilmoitan.

Vierailija
30/37 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Vois karsia liian lyhyet ja liian laihat naiset pois.

m50

Vierailija
31/37 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei 175-senttisenä miehenä haittais 180-senttinen nainen. Mutta 80 kg painoisena todellakin haittaisi, jos nainen painaisi 100 kg.

Vierailija
32/37 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap. Jokainen nainen saa Tinderissä satoja tykkäyksiä. Jokainen mies laittaa aina jokaiselle uudelle naiselle tykkäyksen. Se on miesten tapa kerjätä huomiota. Mutta kun tulee match, mies katoaa.

Itse saan vuorokaudessa noin 1000 tykkäystä, kun laitan profiilini näkyville. Asun suurehkossa kaupungissa ja pidän etäisyyttä noin 30 km, sekä ikärajaa 34-48. Silti näin paljon.

Kuitenkin noista tuhannesta tykkäyksestä vain aniharva johtaa yhtään mihinkään. Tinderin maailma on karu. Nyt neljän vuoden kokemuksella olen jättämässä koko sovelluksen kuukauden päästä kun maksullinen ominaisuuteni loppuu.

Eli tule aloittaja puolen vuoden päästä kertomaan miten kävi. Luulen, että aika toiset mietteet 

Vierailija
33/37 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole koskaan ollut painon kanssa ongelmia, mutta en koskaan ilmoita painoa deittiprofiilissa. Tuntuisi muuten että olisi tyyliin jossain karjamarkkinoilla tms. Ehkä voisin muuttaa tuohon suhtautumista, mutta näin alkuun se on tuntunut oudolt

Kuinka painon ilmoittaminen luo mielikuvan karjamarkkinoista mutta pituuden ilmoittaminen ei luo?

Vierailija
34/37 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko moni häviää kun näkee kuvasi

Vierailija
35/37 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nelikymppinen mies, ajattelin omalla kohdallani ettei vientiä todellakaan enää olisi. Ehkäpä korkeintaan itseäni huomattavasti vanhempien naisten parissa.

Pitkästä suhteesta teini-ikäinen lapsi, joten aika epätoivoinen olo oli aluksi kun laitoin " verkot vesille".  AS ja XU olivat väylät.

Juu. AS osoittautui nopeasti sponssiseuraa tarjoavien foorumiksi, joten se oli nopeasti tsekattu se 

XU sen sijaan on osoittautunut varsin mukavaksi mestaksi. Vientiä on ollut; hieman yllättäen itseäni nuorempien neitosten parissa. Muutamat kontaktia on tuota kautta tullut. Seksiä saanut 22-35 vuotiailta naisilta, joiden toiveena nimenomaan satunnaisen epäsäännöllinen seksi.

Mitään loppuelämän kumppania en tuolta hae.

Oma ajatus siis se, että kyllä miestäkin voi onnistaa, lähinnä seuraavilla spekseillä.

- ole rehellinen, kusetus paljastuu kuitenkin ennemmin tai myöhemmin. Kerro rehellisesti mitä haet/ mitä et.

- kunnioita toista ihan viestitellessäkin.

- Kuvagalleriaan kannattaa laittaa muutakin kuin ky##ä kolmesta eri kuvakulmasta.

- treffeille AINA selvinpäin. Jos tarvitset rohkaisuryypyn niin et ole valmis treffeille.

- Aloitusviestin kannattaa olla muuta kuin joku cooypaste-klisee.

Vierailija
36/37 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole koskaan ollut painon kanssa ongelmia, mutta en koskaan ilmoita painoa deittiprofiilissa. Tuntuisi muuten että olisi tyyliin jossain karjamarkkinoilla tms. Ehkä voisin muuttaa tuohon suh

Niiden ilmoittaminen yhdessä luo sen :D

Vierailija
37/37 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, kuka on niin optimisti että kiinnostuu kuvattomasta ilmoituksesta?

M: Auto, punainen, etuvetoinen, 80-luvulta. Järkihinta.

Minä kiinnostuin. Olen itsekin tavis. Mies oli jo viestittelyn tasolla kiintoisa. 

Meillä on tapailusuhde. Miehen ulkonäkö sen kun paranee silmissäni.