Miksi niin monet naiset suorastaan vihaavat mökillä oloa ja veneilyä
Tärkeintä elämässä tuntuu olevan että missä on kännykän laturin johto.
Kommentit (511)
Aaaaaaaaaaah, ai että olepa mökillä kun on menkat päällä ja toosa vuotaa kuin seula ja kramppaa ja on äkäinen 😊 sit kun ei pääse edes peseytymään, on kuuma ja mies on päättänyt että ruuaksi on vaan itse pyydystettyä ja kalaa ja sitä kalaa ei saakaan 🤗
Tulppa ei riitä, siteistä vuotaa läpi joka paikkaan, vaikka miten pakkaa ne käytetyt siteet muovipussiin roskiin niin ne lemuaa ja ötököitä lentelee.
Vierailija kirjoitti:
Kivahan se on miehen olla naisen kanssa mökillä tai veneellä kun on täysihoito. Mies lämmittä saunan, nainen hoitaa kaiken muun, suunnittelusta alkaen.
Joo. Sauna ja pihvit grilliin. Sitten ryyppäämään 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivahan se on miehen olla naisen kanssa mökillä tai veneellä kun on täysihoito. Mies lämmittä saunan, nainen hoitaa kaiken muun, suunnittelusta alkaen.
Voittaa se sohvalla mököttämisen
Jaa-a, ehkä siksi että kaikki ei tykkää samanlaisista vapaa-ajaviettotavoista. Oikeampi kysymys varmaankin olisi, että miksi mökkeilystä ja/tai veneilystä tykkäävät miehet haluaa/haluaisi ehdoin tahdoin parisuhteeseen just sellaisen naisen kanssa joka ei tykkää mökkeillä ja/tai veneillä.
Sellaisia naisiakin kun on jotka tykkää näistä samoista asioista. Ja ihan vapailla markkinoillakin.
Onhan se kivaa, jos sinne mökille pääsee ilman miestä. Tai rakastajan kanssa.
Yhden miehen kanssa oli niin, että hän ei tehnyt mitään muuta kuin lämmitti saunan ja pilkkoi muutaman puun.
Ihmetteli miksen ole kiinnostunut mökkeilystä. Ekanakin oletti että minä pakkaan kaiken mitä hän mökillä hoksaa tarvivansa. "Siis etkö pakannut varasukkia, tölkinavaajaa, blaa blaa blaa, mää luulin että sää pakkaat ne." Miten ihmeessä? Sitten kokkaus ahtaassa, huonot kamppeet, tiskaus hankalaa, ei juoksevaa vettä.
Lisäksi mökkeilyn jälkeen yleensä pesen kaikki kamppeet kun jää savun ym hajua, niin se mökkeilyn jälkeinen työsavotta myös.
Tää mies siis vain lämmitti saunan ja ne muutamat puut, eli ne oli hänestä niin rankkoja hommia, ettei kyennyt muuta tekemään. Olen itsekin tehnyt nuo ja ne menee ihan keittiöhommien sivussa.
Ketä tuollainen kiinnostaa? Yllättävän moni mies on ollut tuollainen.
Itse tykkään mökkeillä, mutta mieluummin miehen kanssa, aikuisen, joka osallistuu, ei jonkun tenavaälyisen passattavan.
Oma mökki löytyy ;D hyvät kalavedet, kaunis koskiranta.
Vierailija kirjoitti:
Totuin siihen lapsena, ja mielestäni mökkeily ja veneily ovat kesän kohokohtia.
N35
Sama! Aivan ihanaa ajanvietettä.
Vierailija kirjoitti:
tai esimerkki ruoanlaitosta:
Nainen hinkkaa puhtaaksi sata pientä perunaa, pilkkoo sipulit, tillit, kantarellit, salaattitarpeet, valmistaa kastikkeet, salaatin, salaattisoossin, kasaa grillattavat vartaat, täytetyt paprikat, lihat sun muut ja marinoi ne. kattaa pöydän. Huolehtii että kaikki muu on valmista samaan aikaan kuin grillistä tulee syötävää ulos.
Mies grillaa.
Kun on syöty, nainen raivaa ruokapöydän, purkittaa yli jääneet sapuskat, tiskaa astiat ja grillatessa likaantuneet pihdit, ottimet, vartaat, vadit sun muut.
Lopputulema: mies on gourmet-mestari
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, tota . . . miehille riittää vähempikin ja nainen täyttää ihan itse ne päivänsä metatöillä ja muulla turhalla krääsällä. Älkää miehiä syyttäkö jos te haluatte syödä Villeroy & Bochin lautasilta, yms 7 eri sorttia.
Vierailija kirjoitti:
Jos sä suunnittelet ja teet safkat, tiskaat ja siivoat siellä alkeellisissa olosuhteissa niin voi nainen lähteä. Nainen sitten veneilee ja makaa laiturinnokassa.
Mihin katosi 50/50 -ajatus?
- ohis
Ota kunnon maalaisnainen, mutta luulenpa, ettei sulle sellainen kelpaa.
Mä viihdyn mökillä, mutta mulle ei ookaan katastrofi jos hiukset on kolme päivää pesemättä tai jos vessana on ulkohuusi.
Lisäksi mökillä pitää olla jotain tekemistä, ei sinne istumaan olla tultu. Saunan lämmitys, veneily, vaellus lähimetsissä, grillailu, uiminen esim. Ei sen kummempaa. No ehkä joku sulkapallo tms jos haluaa.
Toki mulla on perheen mökki käytössä ja oon käyny siellä lapsesta asti niin siihen on tietyt traditiot ja mulla on lomafiilis jo ajaessa sinne, ihanaa!
En tiiä sit viihtyisinkö muilla mökeillä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, tota . . . miehille riittää vähempikin ja nainen täyttää ihan itse ne päivänsä metatöillä ja muulla turhalla krääsällä. Älkää miehiä syyttäkö jos te haluatte syödä Villeroy & Bochin lautasilta, yms 7 eri sorttia.
Moni mies ei älyä, että jos haluaa yleensä jonkun lautasen, ne täytyy joko pestä jossain välissä tai hankkia kertakäyttöiset.
Ja jos syö käsin, niin sitten naiselta kysellään missä on talouspaperi.
Ei onneksi kaikki, mutta kyllä moni luulee, että heille riittää vähempi, mutta koko ajan on jotain vailla :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sä suunnittelet ja teet safkat, tiskaat ja siivoat siellä alkeellisissa olosuhteissa niin voi nainen lähteä. Nainen sitten veneilee ja makaa laiturinnokassa.
- ohis
Aika tarkkaan siihen, kun miesten mielestä tuo koskee vain maksamista, ja hommat jää kuitenkin naiselle. Miesten 50/50 on todellisuudessa 30/70 miehen hyväksi.
Naisena on tosi kiva, kun veneillessä iskee pissahätä. Mikäs siinä miehillä on vastaavassa tilanteessa, letku esiin ja homma on hoidettu.
Vierailija kirjoitti:
Koska se ei ole mitään "oloa" naisille, vaan muiden passaamista ja sotkujen siivoamista.
Se on oma valinta. Siis ihan jo lähtien siitä kumppanin valinnasta ja siitä on turha uhriutua tai yrittää kietoa itselleen marttyyrinviittaa.
Alkeelliset olot kenties ja niissä oloissa toisten passaaminen. Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se ei ole mitään "oloa" naisille, vaan muiden passaamista ja sotkujen siivoamista.
Kannattaisiko siis vähän vähentää siisteys vaatimuksia ja ruokavalio vaatimuksia kun itse joudut tekemään että saat sitä mitä haluat tapahtuvan?
Anteeksi, niin mitä...?
Eli kun mun vaatimukset olisi (ei ole mökkiä eikä venettä), että en haluaisi tehdä oikeastaan mitään. Tai no joo, saunan sytyttäisin tosi mielelläni ja kantaisin pesuvedet, tykkäisin myös soudella, ja viettää aikaa omissa oloissani, kuljeskella metsässä ja lukea keinussa kirjaa.
Että tämä sopisi miehelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ohis
No siellä veneillessään nainen voi hämmästellä miten miestä ei kiinnosta veneily tai miten muka ei "ehdi" veneillä, kun hänkin ehtii.
Meillä oli lapsena siirtolapuutarhamökki. Vihasin siellä olemista. Päätin aikuisena, että never. Kaupungissa on parasta, koska siellä on kaikki palvelut lähellä, lisäksi on sisävessa, sähköt ja vesi. Ja en edes tykkää saunomisesta