Miksi niin monet naiset suorastaan vihaavat mökillä oloa ja veneilyä
Tärkeintä elämässä tuntuu olevan että missä on kännykän laturin johto.
Kommentit (511)
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a, ehkä siksi että kaikki ei tykkää samanlaisista vapaa-ajaviettotavoista. Oikeampi kysymys varmaankin olisi, että miksi mökkeilystä ja/tai veneilystä tykkäävät miehet haluaa/haluaisi ehdoin tahdoin parisuhteeseen just sellaisen naisen kanssa joka ei tykkää mökkeillä ja/tai veneillä.
Sellaisia naisiakin kun on jotka tykkää näistä samoista asioista. Ja ihan vapailla markkinoillakin.
Tässä sen näkee miehet kykenee sietämään epämukavuuksia rakkauden edessä. Naiset ei.... Kumpi on sitten parempi rakastaja se joka joustaa omasta mukavuudesta rakkauden edessä vai se joka ei suostu joustamaan mistään omista vaatimuksista
Tätä lukiessa tulee sellainen kuva, että miehet ovat täysin kyvyttömiä muuhun kuin saunan lämmittämiseen, ryyppääämiseen ja grillaamiseen.
Siitä tykkää, mistä tykkää. Suurin osa naisista ei ehkä osaa katsoa luontoa sillä tavalla, että näkisi siinä muuta kuin puu, puu, itikka. Lapsena piti leipoa pullaa ja muuta tyttöjen juttuja kun pojat oli ulkona. Kesäpäivät sisällä vahtimassa ruokaa. Vieläkin osaa sujuvasti tuijottaa alaviistoon ajattelematta mitään. ;)
Veneilen kyllä omalla veneellä omalle mökille mielelläni. Muiden veneille ja mökeille heidän ehdoillaan en jaksaisi lähteä. Tykkään veneen ajamisesta enemmän kuin auton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivahan se on miehen olla naisen kanssa mökillä tai veneellä kun on täysihoito. Mies lämmittä saunan, nainen hoitaa kaiken muun, suunnittelusta alkaen.
Joo. Sauna ja pihvit grilliin. Sitten ryyppäämään 😁
No, tota . . . miehille riittää vähempikin ja nainen täyttää ihan itse ne päivänsä metatöillä ja muulla turhalla krääsällä. Älkää miehiä syyttäkö jos te haluatte syödä Villeroy & Bochin lautasilta, yms 7 eri sorttia.
Moni mies ei älyä, että jos haluaa yleensä jonkun lautasen, ne täytyy joko pestä jossain välissä tai hankkia kertakäyttöiset.
Ja jos syö käsin, niin sitten naiselta kysellään missä on talouspaperi.
Ei onneksi kaikki, mutta kyllä moni luulee, että heille rii
Näin juuri! Kertakäyttölautasia ei kuitenkaan itse hoksata ostaa, vaan naisen oletetaan pitävän kirjaa kuinka paljon niitä on ja milloin tarvii lisää!
Mökillä missä on sitä luonnonläheista elämää voi olla vaikea putsata itseään kuukautisten aikaan
Naisille mökillä olo on kokopäivätyötä, miehet lähinnä vetää kaljaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi monet naiset? V*ttu että mä inhoan yleistäjiä, joiden maailma on yksinkertaisen binääri naiset vs. miehet. Ihan kuin sukupuolielimillä olisi vaikutus siihen kuka tykkää mökkeillä ja kuka ei. Tai juuri mihinkään muuhunkaan. Laajenna ajatteluasi.
Khyyle v*ttu. Meidät vanhat paskat kasvatettiin niin, että on miehet ja on naiset, ja miesten työt ja naisten. Meidät kasvatettiin sen mukaan, mistä reiästä kusi tulee ulos.
Vierailija kirjoitti:
Totuin siihen lapsena, ja mielestäni mökkeily ja veneily ovat kesän kohokohtia.
N35
Ilmeisesti joku muu teki remontit, mökin ylläpidon ja veneen hoidon? Itse säälin niitä, jotka statuksen vuoksi raatavat kaiken vapaa-aikansa esim. puuveneen parissa. Sen kun on itse elänyt niin ei koskaan enää venettä, eikä edes mökkiä. Itselleni tulee ahdistuskohtaus kun ajattelen veneilyä, olen pahasti traumatisoitunut siitä. En ymmärrä, kuka voisi nauttia itsensä kiduttamisesta.
Vierailija kirjoitti:
En ole vaan koskaan oppinut ymmärtämään mikä on veneilyn idea.
Minä olen, pääset keskelle "ei mitään" vain vettä ympärillä ei ihmisiä eikä mitään. Välillä pääsee saareen josta voi lähteä heti jos sinne muita tulee eikä kaipaa minkäänlaista seuraa. Olen nainen ja olen ollut veneessä, purjeveneessä jo ennen kuin opin kävelemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivahan se on miehen olla naisen kanssa mökillä tai veneellä kun on täysihoito. Mies lämmittä saunan, nainen hoitaa kaiken muun, suunnittelusta alkaen.
tai esimerkki ruoanlaitosta:
Nainen hinkkaa puhtaaksi sata pientä perunaa, pilkkoo sipulit, tillit, kantarellit, salaattitarpeet, valmistaa kastikkeet, salaatin, salaattisoossin, kasaa grillattavat vartaat, täytetyt paprikat, lihat sun muut ja marinoi ne. kattaa pöydän. Huolehtii että kaikki muu on valmista samaan aikaan kuin grillistä tulee syötävää ulos.
Mies grillaa.
Kun on syöty, nainen raivaa ruokapöydän, purkittaa yli jääneet sapuskat, tiskaa astiat ja grillatessa likaantuneet pihdit, ottimet, vartaat, vadit sun muut.
Lopputulema: mies on gourmet-mestari
Hei tehkää se toisin päin. Rouva grillaa ja mies tekee ne muut hommat. Mikä siinä on niin vaikeaa. Ihan samoin , sinä lämmität saunan ja mies tekee muut askareet. Kun on hyvä halkomiskirves, niin saunapuiden teko käy naiselta myös näppärästi. Et oo katsonu korpimuija youtube videoa. Siinä ihan simpsakka alle nelikymppinen nainen tekee halkonsa. Kyllä se sinultakin, hoidathan kuntoasi muutenin. Käyt mm salilla jne.
Kaikki tuo kitinä on jonnii joutavaa .olen sitä mieltä ja kolmivitonen lady.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tai esimerkki ruoanlaitosta:
Nainen hinkkaa puhtaaksi sata pientä perunaa, pilkkoo sipulit, tillit, kantarellit, salaattitarpeet, valmistaa kastikkeet, salaatin, salaattisoossin, kasaa grillattavat vartaat, täytetyt paprikat, lihat sun muut ja marinoi ne. kattaa pöydän. Huolehtii että kaikki muu on valmista samaan aikaan kuin grillistä tulee syötävää ulos.
Mies grillaa.
Kun on syöty, nainen raivaa ruokapöydän, purkittaa yli jääneet sapuskat, tiskaa astiat ja grillatessa likaantuneet pihdit, ottimet, vartaat, vadit sun muut.
Lopputulema: mies on gourmet-mestari
Mies seisoo piiska kourassa naisen selän takana vaatimassa tuota kaikkea?
Vierailija kirjoitti:
Siitä tykkää, mistä tykkää. Suurin osa naisista ei ehkä osaa katsoa luontoa sillä tavalla, että näkisi siinä muuta kuin puu, puu, itikka. Lapsena piti leipoa pullaa ja muuta tyttöjen juttuja kun pojat oli ulkona. Kesäpäivät sisällä vahtimassa ruokaa. Vieläkin osaa sujuvasti tuijottaa alaviistoon ajattelematta mitään. ;)
Höpö höpö. Olen syntynyt 70-luvulla ja tuo ei millään tavalla kuvaa mua. Ei itse asiassa edes mummoni sukupolven elämää.
Vierailija kirjoitti:
Tätä lukiessa tulee sellainen kuva, että miehet ovat täysin kyvyttömiä muuhun kuin saunan lämmittämiseen, ryyppääämiseen ja grillaamiseen.
Valitettavasti esimerkkejä tästä on riittämiin, ihan lapsuudesta saakka.
Jos joskus vielä omistan mökin niin se on pelkästään minun mökkini ja mökkeilen yksin omassa rauhassani.
Vierailija kirjoitti:
Naisille mökillä olo on kokopäivätyötä, miehet lähinnä vetää kaljaa.
Miksi ette vaihda osia? Naiset aina vaan itse märisee ja alistuu.
Miehen ja naiset rentoutuvat eritavalla. Naiset rentoutuvat asettamalla itsensä palveltavaksi ja huomioitavaksi ja mies rentoutuu menemällä menemällä mökille pois palvelijan ja huomioijan roolista. On toki poikkeuksiakin niin miehissä kuin naisissa mutta pääsääntöisesti se menee noin
Vuosien mittaan olen tehnyt varmaan 50 mottia klapeja, joten haukut väärää puuta.
Veden äärellä pienten lasten kanssa on raskasta. Vahtimista paljon.
Miksi monet naiset? V*ttu että mä inhoan yleistäjiä, joiden maailma on yksinkertaisen binääri naiset vs. miehet. Ihan kuin sukupuolielimillä olisi vaikutus siihen kuka tykkää mökkeillä ja kuka ei. Tai juuri mihinkään muuhunkaan. Laajenna ajatteluasi.