YouTube ja etusivun karmeat eläinvideoehdotukset, miten ne saa pois!?
Onko muilla tälläistä että YouTuben etusivulla tulee aina vastaan jotain eläinten kissojen "kidutus"videoita, miten saan ne ehdotukset pois?? En ole videoita katsonut enkä tiedä sisällöstä tarkkaan mutta ensimmäinen kuva ja videon teksti kertoo aina jostain huonokuntoisesta kissasta joka on tyyliin ojassa kuolemassa ja ötököiden peitossa. Yhdessä emokissa kantoi kuollutta pentua suussa... Mitä hemmettiä? Miksi noita tulee ja miten ne saa pois??? En halua nähdä edes vilaukselta tuollaisia!!!
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Klikkaa sitä kolmen pisteen kuvaketta ja sieltä "en ole kiinnostunut" ja "älä suosittele kanavaa", noilla saat opetettua Youtuben algoritmia, mutta siinä menee hetki.
Olen joitakin poistanut niin mutta edelleen niitä tulee. Kauanko menee että loppuu?
Mulla ei tule ollenkaan ehdotuksia, ilmeisesti koska olen kieltänyt evästeet ja katseluhistorian tallentamisen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei tule ollenkaan ehdotuksia, ilmeisesti koska olen kieltänyt evästeet ja katseluhistorian tallentamisen.
Tarkistin, niin ei ole katseluhistorian tallennus päällä mullakaan..
Klikkaa sitä kolmen pisteen kuvaketta ja sieltä "en ole kiinnostunut" ja "älä suosittele kanavaa", noilla saat opetettua Youtuben algoritmia, mutta siinä menee hetki.