Huvittaa aina, kun naiset miettivät missä kaikki kunnolliset miehet ovat?
No ne on siellä sun friend zonessa. Sitten kun huomataan, ettei niistä tatskatuista jännäkundeista ollutkaan muuta kun harmia, nii alkaa tulla jotain "tiesitkö oon aina tykännyt susta" yhteydenottoja.
Joopa joo. Jos en sulle kelvannut 15 vuotta sitten, niin en todellakaan ota sut riesakseni vanhempana rupsahtaneena versiona.
Kommentit (182)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ap on ollut friend zonella aivan oikeasta syystä. Koska olisi jättänyt naisensa heti, kun tämä rupsahtaa.
Ei siksi kun rupsahtaa, vaan koska. Itsestään huolta pitävä nainen ei juurikaan rupsahda ja paino pysyy alle 65kg läpi elämän.
Painoin ylä-asteella 68 kg ja olin hoikka :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne oikeesti ole kilttejä, monilla vihaa ja kaunaa naisia kohtaan.
Totta. Monet näistä kilteistä ja kunnollisista miehistä ovat vihaisia miehiä, jotka sitten tyttöystävän saatuaan kokevat oikeudekseen nöyryyttää, vihata ja kohdella huonosti tyttöystäväänsä koska hän edustaa niitä naisia, jotka eivät "kilttiä miestä" halunneet.
Epävarma mies ei ole kiltti mies.
Ja otantasi suuruus on? Niinpä niin, eli laskettelet varsin rajuja ja loukkaavia syytöksiä ja yleistyksiä yhtä ihmisryhmää kohtaan.
Selvästi Nurmeksen palkanlaskija. Jaarittelee aina nämä samat fraasit 🤣
Älä jauha paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Oikeasti parisuhteen perässä olevia tavismiehiä on deittisovellukset täynnä mutta naiset eivät tunne kipinöitä heitä kohtaan.
Naiset ovat täydellisesti p anomieskuplassa ja tekevät yleistyksiä miehistä p anomiesten perusteella.
Kyseinen kupla on miesten satuja ja tarinoita, eikä sellaista ole olemassakaan.
Sinkkunaiset harrastaa tutkimusten mukaan harvemmin seksiä kuin sinkkumiehet, mutta silti ilmeisesti ovat "alfamiesten panoringeissä" jatkuvasti poljettavana. Miten on mahdollista?
Koska alfamiehiä ovat 1/100 miehestä, ja naisiat taas yli 50% on sinkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Yritätkö sä nyt ihan pokkana väittää, että ne naiset jotka ei susta nuorena olleet kiinnostuneita, on nyt suorastaan kerjäämässä, että saisivat olla sun kanssa? Hah hah, tosi uskottavaa 😂😂😂
Täällä oli sama juttu, mutta olin itsekin muuttunut. Ruipelosta, finninaamasta vahvemmaksi ja itsevarmemmaksi. Kaupan päälle olisi saanut 1-3 kersaa elätettäväksi. Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Oikeasti parisuhteen perässä olevia tavismiehiä on deittisovellukset täynnä mutta naiset eivät tunne kipinöitä heitä kohtaan.
Naiset ovat täydellisesti p anomieskuplassa ja tekevät yleistyksiä miehistä p anomiesten perusteella.
Kyseinen kupla on miesten satuja ja tarinoita, eikä sellaista ole olemassakaan.
Sinkkunaiset harrastaa tutkimusten mukaan harvemmin seksiä kuin sinkkumiehet, mutta silti ilmeisesti ovat "alfamiesten panoringeissä" jatkuvasti poljettavana. Miten on mahdollista?
Toivottavasti niissä ringeissä pyörivät vain alfanaiset. Molemmat voivat olla sitoutumiskammoisia... muut voivat sitten olla rauhassa parisuhteissaan tai sinkkuina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne oikeesti ole kilttejä, monilla vihaa ja kaunaa naisia kohtaan.
Totta. Monet näistä kilteistä ja kunnollisista miehistä ovat vihaisia miehiä, jotka sitten tyttöystävän saatuaan kokevat oikeudekseen nöyryyttää, vihata ja kohdella huonosti tyttöystäväänsä koska hän edustaa niitä naisia, jotka eivät "kilttiä miestä" halunneet.
Epävarma mies ei ole kiltti mies.
Ja otantasi suuruus on? Niinpä niin, eli laskettelet varsin rajuja ja loukkaavia syytöksiä ja yleistyksiä yhtä ihmisryhmää kohtaan.
Selvästi Nurmeksen palkanlaskija. Jaarittelee aina nämä samat fraasit 🤣
Älä jauha paskaa.
Osui ja upposi 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on fertsu?
Se on varmaan tallissa mertsun ja portsun kanssa
Aa okei kiitos.
Henkilökohtaisesti arvostan miehessä kyllä ihan muita avuja kuin autotallin asukkeja. Fertsu olis täydellinen turn off, koska minulle se edustaa pinnallista arvomaailmaa. Ihan loogista, että fertsu ja mertsu vetoaa naisiin, joiden arvot yhtä rahakeskeisiä.
Joten vaihda Toyotaan ja ongelmasi ratkeaa varmaan sillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritätkö sä nyt ihan pokkana väittää, että ne naiset jotka ei susta nuorena olleet kiinnostuneita, on nyt suorastaan kerjäämässä, että saisivat olla sun kanssa? Hah hah, tosi uskottavaa 😂😂😂
Täällä oli sama juttu, mutta olin itsekin muuttunut. Ruipelosta, finninaamasta vahvemmaksi ja itsevarmemmaksi. Kaupan päälle olisi saanut 1-3 kersaa elätettäväksi. Ei kiitos.
Kun katsoo vanhoja luokkakuvia, on helppo havaita, että tyttöjen murrosikä alkaa aikaisemmin kuin poikien. Osalla pojista se alkaa vasta peruskoulun jälkeen. En oikeasti tunnistanut osaa lukion luokkakavereistani, niin paljon he olivat muuttuneet. Toki ikää oli tuossa vaiheessa jo 40 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on fertsu?
Se on varmaan tallissa mertsun ja portsun kanssa
Aa okei kiitos.
Henkilökohtaisesti arvostan miehessä kyllä ihan muita avuja kuin autotallin asukkeja. Fertsu olis täydellinen turn off, koska minulle se edustaa pinnallista arvomaailmaa. Ihan loogista, että fertsu ja mertsu vetoaa naisiin, joiden arvot yhtä rahakeskeisiä.
Joten vaihda Toyotaan ja ongelmasi ratkeaa varmaan sillä.
Siis toitsuun.
Ei naiset halua kunnollista miestä vaan kiinnostavan. Naiset työllistyvät mukaviin töihin nykyisin, niin he eivät tarvitse ketään elättäjää tai "perheenisää". Hakevat läheisyyttä, kumppania ja ehkä seksiä ennemminkin, mielellään koulutettua yksilöä. Voin kuvitella, että jotain yliopistonaista ei varmaan paljon kiinnosta minkään duunari rekkakuskin jutut. Ei kiinnostaisi itseänikään.
Vierailija kirjoitti:
Muutama tuollainen on tullut vastaan.
Yhdenkin likan muistan oikein elävästi kun nuorena koulupoikana pyysin sitä treffeille niin se hymyili säälivästi ja sanoi, että me ollaan niin eri tasoo.
15 vuotta myöhemmin kun tapasin sen sattumalta baarissa niin se pyysi mua himaansa jatkoille kun lapsi on isällään. Arvatkaa mitä sanoin siihen? Aivan oikein, me ollaan niin eri tasoo.
Vierailija kirjoitti:
Ei naiset halua kunnollista miestä vaan kiinnostavan. Naiset työllistyvät mukaviin töihin nykyisin, niin he eivät tarvitse ketään elättäjää tai "perheenisää". Hakevat läheisyyttä, kumppania ja ehkä seksiä ennemminkin, mielellään koulutettua yksilöä. Voin kuvitella, että jotain yliopistonaista ei varmaan paljon kiinnosta minkään duunari rekkakuskin jutut. Ei kiinnostaisi itseänikään.
Korkeakoulututkinto ei takaa sitä. Kyse on ihan yksinkertaisesti luonnonlaeista eli hajusta ja kemiasta. Naisilla on hoivavietti kovia kundeja kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ap on ollut friend zonella aivan oikeasta syystä. Koska olisi jättänyt naisensa heti, kun tämä rupsahtaa.
Ei siksi kun rupsahtaa, vaan koska. Itsestään huolta pitävä nainen ei juurikaan rupsahda ja paino pysyy alle 65kg läpi elämän.
Painoin ylä-asteella 68 kg ja olin hoikka :)
Ja pituus om 192 cm vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis susta on "kiinnostunut" tulottomat yh:t pahimmassa epätoivon puuskassa? E kyllä itse tunne yhtäkään yh:ta, joka ei kävisi töissä ja elättäisi itse lapsensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdenkin likan muistan oikein elävästi kun nuorena koulupoikana pyysin sitä treffeille niin se hymyili säälivästi ja sanoi, että me ollaan niin eri tasoo.
15 vuotta myöhemmin kun tapasin sen sattumalta baarissa niin se pyysi mua himaansa jatkoille kun lapsi on isällään. Arvatkaa mitä sanoin siihen? Aivan oikein, me ollaan niin eri tasoo.
Ihan varmasti. Olet ollut jo nuorena tasoteorian vankkumaton kannattaja 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä kans yksi joka nähnyt ja kokenut tuollaista. Jotkut vaan muuttuu elämänsä aikana niin paljon että toinen osapuoli näkee ja kokee henkilön myöhemmin han eri tavalla. Ei ole sukupuolisidonnainen juttu. Mutta kuten sanottua niin olosuhteet eivät olekaan enää niin samat. Vanhempana, kokeneempana ja itsevarmana voi valita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis susta on "kiinnostunut" tulottomat yh:t pahimmassa epätoivon puuskassa? E kyllä itse tunne yhtäkään yh:ta, joka ei kävisi töissä ja elättäisi itse lapsensa.
Taas tämä sama jankkaaja joka kertoo joka ketjussa, koska HÄN ei tiedä tai tunne, niin asia ei voi olla näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti. Olet ollut jo nuorena tasoteorian vankkumaton kannattaja 👍
Surullista että et ymmärrä sitä että tuota ihan tosielämässä tapahtuu.
Pääsee sänkyyn jonkun miesmallin kanssa, ihastuu täysin, mies ghostaa, pilvilinnat romahtaa. Poistaa Tinderin, kokeilee tapailua livenä, tapaa kivoja tyyppejä, mutta takaraivossa kutkuttaa se miesmalli edelleen... Pistää livejutut poikki, palaa Tinderiin, pettyy uudestaan. Toista pari kertaa, lopulta tyytyy tai kyynistyy.