Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittaa aina, kun naiset miettivät missä kaikki kunnolliset miehet ovat?

Vierailija
13.07.2024 |

No ne on siellä sun friend zonessa. Sitten kun huomataan, ettei niistä tatskatuista jännäkundeista ollutkaan muuta kun harmia, nii alkaa tulla jotain "tiesitkö oon aina tykännyt susta" yhteydenottoja.

Joopa joo. Jos en sulle kelvannut 15 vuotta sitten, niin en todellakaan ota sut riesakseni vanhempana rupsahtaneena versiona.

Kommentit (182)

Vierailija
181/182 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä kukaan järkevä nainen halua sitoutua nuorena mieheen, joka ajattelee hänestä 15 vuoden jälkeen noin.  Tarkoittavat sillä kunnollisella miehellä jotain ihan muuta.

Tämä. Jos mies ei rakasta mua kun olen vanha, mä en rakasta häntä kun olen nuori.

Synnytkö vanhana ja sitten nuorrut joka vuosi, kun kerta noin ajattelet. Huhhu mitä naisten logiikkaa taas

Oletko oikeasti älykääpiö vai esitätkö vain?

Vierailija
182/182 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti et lisäänny koskaan kenenkään kanssa, kun noin rumasti puhut synnyttäneiden naisten kehoista.

Vapaaehtoisesti lapsettomana täysin samaa mieltä. En todellakaan halua lisääntyä.

Lapsi tuhoaa naisen ulkonäön ja parisuhteen, sekä elämänlaadun yleisesti. 

Onni on vapaaehtoisesti lapsettomat nuoremmat naiset joilla on aikaa parisuhteeseen ja ei ole rintojen tilalla riipuvia patalappuja ja rumaa arpista löysää vatsanahkaa pilaamassa ulkonäköä 👌

Sinun onnesi ei minun korvissani kuulosta onnelta ollenkaan. Tylsää ja merkityksetöntä, mutta kukin tyylillään.

Toisen taivas on toisten helvetti. Ite nautin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi