Huvittaa aina, kun naiset miettivät missä kaikki kunnolliset miehet ovat?
No ne on siellä sun friend zonessa. Sitten kun huomataan, ettei niistä tatskatuista jännäkundeista ollutkaan muuta kun harmia, nii alkaa tulla jotain "tiesitkö oon aina tykännyt susta" yhteydenottoja.
Joopa joo. Jos en sulle kelvannut 15 vuotta sitten, niin en todellakaan ota sut riesakseni vanhempana rupsahtaneena versiona.
Kommentit (182)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä sinänsä, minä en tunne juurikaan kunnon miehiä jotka olisivat sinkkuja.
Aijaa minä tunnen. Yliopistotutkinto, oman alan työpaikka, fiksuja harrastuksia, ihmisinä mukavia ja mutkattomia. Näitä on kaveripiirissä useampia sinkkuna.
Pitäisi varmaan uskoa kun sanot, mutta kokemus on opettanut että noissakin tyypeissä on usein jotain sellaista mikä hannaa parisuhdemielessä. Sitä ei vain välttämättä huomaa kaverisuhteessa. Minulla on pari sinkkuystävää ja vaikka ihania ovatkin ystävinä, on ilmiselvää miksi ovat sinkkuja.
On varmasti, mutta tuskin sinäkään pidät sinkkuystäviäsi epäkunnollisina?
Kunnollinen mies on noin 40 vuotias ikisinkku joka ei ole koskaan seurustellut.
Ainakaan me nirsot naiset emme ihmettele tätä. Se kunnon mies kun löytyy vierestä.
Friendzone sanaa käyttää vain miehet jotka vihaa naisia ja ovat naisen elämässä vain kyttäämässä seksiä. Ne ei ole mitään ystäviä vaan saalistajia. Minulla on monta naisystävää jotka ei ole ikinä vinkuneet että joutuu olemaan ystäväni eikä saa seksiä tai parisuhdetta. Miksi, koska oikea ystävä ei odota sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijaa minä tunnen. Yliopistotutkinto, oman alan työpaikka, fiksuja harrastuksia, ihmisinä mukavia ja mutkattomia. Näitä on kaveripiirissä useampia sinkkuna.
Pitäisi varmaan uskoa kun sanot, mutta kokemus on opettanut että noissakin tyypeissä on usein jotain sellaista mikä hannaa parisuhdemielessä. Sitä ei vain välttämättä huomaa kaverisuhteessa. Minulla on pari sinkkuystävää ja vaikka ihania ovatkin ystävinä, on ilmiselvää miksi ovat sinkkuja.
No pidän heitä ihmisinä joiden pitäisi jotenkin pyrkiä muuttamaan toimintaansa jos haluavat parisuhteeseen. En tiedä tekeekö se heistä epäkunnollisia, mutten koe että he ovat varsinaisesti kunnollisia kumppaneitakaan. Jotain siltä väliltä. Ehkä tässä on näkemysero siinä, miten ymmärrämme kunnollisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritätkö sä nyt ihan pokkana väittää, että ne naiset jotka ei susta nuorena olleet kiinnostuneita, on nyt suorastaan kerjäämässä, että saisivat olla sun kanssa? Hah hah, tosi uskottavaa 😂😂😂
Asuntolaina, liuta lapsia, oma mies meni panemaan työkaverinsa raskaaksi ja lähti. Tämän jälkeen mietitään miten tästä eteenpäin. Mieleen tulee se naapurin Tommi joka oli kovasti ihastunut. Näyttää tulevan toimeen ihan hyvin ja on vapaa, mikä ei ole yllätys. Laitetaanpa viestiä että olenkin aina miettinyt miten sä oot ihana.
En muista yhdenkään naapurin pojan nimeä, saatikka sitä olisiko ne ollut ihastuneita. Monta tuollaista viestiä olet saanut?
Itse muistan naapurin Pekan oltiin pienenä parhaita kavereita. Oli hieman järkytys törmätä johonkin hänen julkiseen FB postaukseensa, postauksen sisältö oli kovin kaukana siitä herkästä pojasta, jonka joskus tunsin. Ei kannattaisi Googlailla mitä lapsuuden kavereille kuuluu 😑
Vierailija kirjoitti:
Ei ne oikeesti ole kilttejä, monilla vihaa ja kaunaa naisia kohtaan.
Ennemminkin sigman realismia ja rationaalisuutta.
Tykkään nukkua vapaapäivänä pitkään ja urheilevat miehet herää aikaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Oikeasti parisuhteen perässä olevia tavismiehiä on deittisovellukset täynnä mutta naiset eivät tunne kipinöitä heitä kohtaan.
Naiset ovat täydellisesti p anomieskuplassa ja tekevät yleistyksiä miehistä p anomiesten perusteella.
Miksi mies menee deittisovellukseen, jos haluaa pari- eikä panosuhdetta?
No ihan oikean miehen näkökulmasta noi pojat menee niihin tindereihin nimenomaan siks että ei oikeasti tarvis, ei tarvi asettua alttiiks, ei tarvi uskaltaa, voi syyttää puhelinvideopeliä ja naisia omista epäonnistumisista.
Se on helppoa, kasvu ihmisenä ja sosiaaliset taidot on vaikeita, vätys rakastaa helppoa.
Sama ihminen ois täysin kelvoton parisuhteeseen koska sitä tarvis eka kouluttaa 20 vuotta siitä miks välillä tarvis miettiä muitakin asioita kun sitä omien tunteiden suojelemista, mikä myös tekee niistä kelvottomia vanhempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritätkö sä nyt ihan pokkana väittää, että ne naiset jotka ei susta nuorena olleet kiinnostuneita, on nyt suorastaan kerjäämässä, että saisivat olla sun kanssa? Hah hah, tosi uskottavaa 😂😂😂
Asuntolaina, liuta lapsia, oma mies meni panemaan työkaverinsa raskaaksi ja lähti. Tämän jälkeen mietitään miten tästä eteenpäin. Mieleen tulee se naapurin Tommi joka oli kovasti ihastunut. Näyttää tulevan toimeen ihan hyvin ja on vapaa, mikä ei ole yllätys. Laitetaanpa viestiä että olenkin aina miettinyt miten sä oot ihana.
En muista yhdenkään naapurin pojan nimeä, saatikka sitä olisiko ne ollut ihastuneita. Monta tuollaista viestiä olet saanut?
En ole itse saanut mutta tiedän kaksikin tapausta. Se, että sinulle ei ole tapahtunut tiettyä asiaa ei tarkoita sitä etteikö sitä tapahtuisi.
Vierailija kirjoitti:
Kunnollinen mies on noin 40 vuotias ikisinkku joka ei ole koskaan seurustellut.
Vielä ehtii oikein hyvin löytää naisen ja tehdä kaikkea kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viha ja kauna ovat tunteita ja tunteet eivät ole koskaan rationaalisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs Tommi tuona aikana teki? Pyöritteli peukaloitaan ja mutisi itsekseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks te itsejulistaneet sigmat ootte aina perässä vedettäviä vätyksiä?
Jos joku kutsuu itseään sigmaks, odotan aina sen vastakohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Monet näistä kilteistä ja kunnollisista miehistä ovat vihaisia miehiä, jotka sitten tyttöystävän saatuaan kokevat oikeudekseen nöyryyttää, vihata ja kohdella huonosti tyttöystäväänsä koska hän edustaa niitä naisia, jotka eivät "kilttiä miestä" halunneet.
Epävarma mies ei ole kiltti mies.
Suurin osa ei ole tuollaisia. Suurin osa kilteistä ja kunnollisista miehistä osaa ja haluaa käyttäytyä naisia kohtaan oikein. Tämän palstan kilttimies viha alkaa näkymään helposti myös tosielämässä. Kiltti ja kunnollinen mies nähdään vaarallisena ja naisia vihaavana hirviönä. Sitä te haluatte?
Kiltit miehet eivät ole sen vaarallisempia kuin ihmiset yleensäkään. Kaikkiin ryhmiin sattuu mätäpaiseita mutta suurin osa ihmisistä, mukaan lukien kilttimiehet, ovat kunnollisia. Vauvapalstalla kaikki kärjistyy ja kärjistyksistä tehdään yleistyksiä.
Sellaset beta orbiterin vuodatukset sieltä 🤭😂
Vierailija kirjoitti:
Tykkään nukkua vapaapäivänä pitkään ja urheilevat miehet herää aikaisin.
Mä olen 100 kiloa lihasta, heräsin vartti sit.
Lisää tekosyitä olla aina vaan vätys ja luuseri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No pidän heitä ihmisinä joiden pitäis
Mielestäni aika paksua, koska et voi tietää millainen joku olisi parisuhteessa ilman että olet siinä suhteessa sen ihmisen kanssa. Esim muuten hiljaisesta ja ujosta tyypistä voi parisuhteessa kuoriutua loistava rakastaja yms.
Miksi mies menee deittisovellukseen, jos haluaa pari- eikä panosuhdetta?