Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittaa aina, kun naiset miettivät missä kaikki kunnolliset miehet ovat?

Vierailija
13.07.2024 |

No ne on siellä sun friend zonessa. Sitten kun huomataan, ettei niistä tatskatuista jännäkundeista ollutkaan muuta kun harmia, nii alkaa tulla jotain "tiesitkö oon aina tykännyt susta" yhteydenottoja.

Joopa joo. Jos en sulle kelvannut 15 vuotta sitten, niin en todellakaan ota sut riesakseni vanhempana rupsahtaneena versiona.

Kommentit (182)

Vierailija
121/182 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ap on ollut friend zonella aivan oikeasta syystä. Koska olisi jättänyt naisensa heti, kun tämä rupsahtaa.

Ei siksi kun rupsahtaa, vaan koska. Itsestään huolta pitävä nainen ei juurikaan rupsahda ja paino pysyy alle 65kg läpi elämän.

Painoin ylä-asteella 68 kg ja olin hoikka :)

Ja pituus om 192 cm vai?

Terveyskirjaston mukaan 166 cm ja siitä ylös päin 68 kg painava ihminen on normaalipainoinen. 192 cm ja 68 kg EI ole hoikka, vaan ALIPAINOINEN eli SAIRAS.

Vierailija
122/182 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ne mun friend zone miehet on? Ei yhden yhtä äijää ole ainakaan mulla jonossa eikä ikinä ole ollutkaan, ennemmin minä olen se friend zonattu joka on tiputettu välittömästi kun mies löytää (uuden) naisen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/182 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ne mun friend zone miehet on? Ei yhden yhtä äijää ole ainakaan mulla jonossa eikä ikinä ole ollutkaan, ennemmin minä olen se friend zonattu joka on tiputettu välittömästi kun mies löytää (uuden) naisen. 

Usko pois, et halua sellaisia jonoja. Ne eivät ole mitään aitoja vaihtoehtoja

Vierailija
124/182 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon sinulla on ystäviä tai kavereita?

Vierailija
125/182 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kovin montaa. Eli tämä on vain suosittujen extrovertti naisten ongelma? Miksi miehille ei kelpaa me KiLtIt nAiSeT ?!?! Ehkä jos katselisitte meitäkin niin saisitte suhteen, sen sijaan että jonotatte niiden suosittujen jännänaisten perään!!!11

Vierailija
126/182 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se sitä katso, valitettavasti. 

Vierailija
127/182 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kovin montaa. Eli tämä on vain suosittujen extrovertti naisten ongelma? Miksi miehille ei kelpaa me KiLtIt nAiSeT ?!?! Ehkä jos katselisitte meitäkin niin saisitte suhteen, sen sijaan että jonotatte niiden suosittujen jännänaisten perään!!!11

Nyt meni mutkat suoriksi. Ystävästä suoraan parisuhde/panokaveriksi. Friend zone tarkoittaa että on hyvä ystävänä tai kaverina muttei ole seurustelumielessä oikea. Eikä usein seksisuhteeseenkaan. Sinulla ei voi olla friend zone miestä koska sinulla on liian kova hinku saada mies. Jos joku kiinnostuu sinusta, niin sinä toivot hänestä enemmän kuin kaveria.

Vierailija
128/182 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kilteistä naisista vasta kuoriutuu jotain pirttihirmuja sitten parisuhteessa. Ovat usen väkivaltaisiakin. :D

t.mies

Vierailija
129/182 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt meni mutkat suoriksi. Ystävästä suoraan parisuhde/panokaveriksi. Friend zone tarkoittaa että on hyvä ystävänä tai kaverina muttei ole seurustelumielessä oikea. Eikä usein seksisuhteese

Miksi te miehet sitten jatkuvasti itkette niiden jännänaisten perään jotka kelpuuttaa teidät vaan kaveriksi , kun saisitte suhteen meidän kilttien naisten kanssa?? Siellä jänniskarusellissa odottelette vuosia! Turha tulla myöhemmin kyselemään enää meiltä, kun se jännänainen ei ottanutkaan teitä ikinä jonosta sänkyynsä... 

Vierailija
130/182 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsee sänkyyn jonkun miesmallin kanssa, ihastuu täysin, mies ghostaa, pilvilinnat romahtaa. Poistaa Tinderin, kokeilee tapailua livenä, tapaa kivoja tyyppejä, mutta takaraivossa kutkuttaa se miesmalli edelleen... Pistää livejutut poikki, palaa Tinderiin, pettyy uudestaan. Toista pari kertaa, lopulta tyytyy tai kyynistyy.

Nyt on kyllä niin kaukana naisten todellisesta elämästä tämä, ennenminkin miehet tuntuu malleja jahtaavan ja kitisee, kun se nainen, johon on tyydytty ei ole riittävää tasoa ulkonäöllisesti, jotta kiihottaisi.

Vierailija
131/182 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt meni mutkat suoriksi. Ystävästä suoraan parisuhde/panokaveriksi. Friend zone tarkoittaa että on hyvä ystävänä tai kaverina muttei ole seurustelumielessä oikea. Eikä usein seksisuhteese

Miksi te miehet sitten jatkuvasti itkette niiden jännänaisten perään jotka kelpuuttaa teidät vaan kaveriksi , kun saisitte suhteen meidän kilttien naisten kanssa?? Siellä jänniskarusellissa odottelette vuosia! Turha tulla myöhemmin kyselemään enää meiltä, kun se jännänainen ei ottanutkaan teitä ikinä jonosta sänkyynsä... 

Yleistät tämän koskemaan kaikkia miehiä. Näin ei ole. Moni ottaisi ja on ottanutkin kilttinaisen. Ehkäpä sinun kohdallasi syy johtuu siitä, että annat itsestäsi todella vaikean ja epävakaan kuvan.

Vierailija
132/182 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Oikeasti parisuhteen perässä olevia tavismiehiä on deittisovellukset täynnä mutta naiset eivät tunne kipinöitä heitä kohtaan.

Naiset ovat täydellisesti p anomieskuplassa ja tekevät yleistyksiä miehistä p anomiesten perusteella.

Miksi mies menee deittisovellukseen, jos haluaa pari- eikä panosuhdetta?

No ihan oikean miehen näkökulmasta noi pojat menee niihin tindereihin nimenomaan siks että ei oikeasti tarvis, ei tarvi asettua alttiiks, ei tarvi uskaltaa, voi syyttää puhelinvideopeliä ja naisia omista epäonnistumisista.

Se on helppoa, kasvu ihmisenä ja sosiaaliset taidot on vaikeita, vätys rakastaa helppoa.

Sama ihminen ois täysin kelvoton parisuhteeseen koska sitä tarvis eka kouluttaa 20 vuotta siitä miks välillä tarvis miettiä muitakin asioita kun sitä omien tunteiden

Näinhän se juuri on. Pitäisi ihmisenä jonkun verran kehittyä ja kasvaa että minkäänlainen parisuhdekuvio onnistuisi. Se kun ei ole välttämättä kovin helppoa jos on tottunut miettimään asioita vaan oman näkökulman puolelta.

Valitettavasti tämä tulee hyvin näkyviin näistä ikisinkkumiesten kommenteista. Naisista tai heidän mielipiteistään ei tiedetä oikeasti mitään mutta suurta totuutta naisista ja heidän halustaan pariutua vain tietntyyppisten miesten kanssa on varma fakta.😂 Kaikki naiset tietysti tietävät totuuden asiasta mutta näille miehille se ei kelpaa koska itse tietävät muka paremmin kuin naiset itse. No jos joskus kävisi tällaiselle miehelle tuuri ja löytyisi nainen niin vaikeaa olisi melkoisen pitkän tovin kehittyä ihmisenä sellaiseksi aikuiseksi mieheksi jollainen parisuhteessa pitäisi olla että siitä oikea ja pysyvä suhde muodostuisi. 

Niin kauan kun täällä omaa kuvitelmaansa naisista huutaa mitään muutosta ei tapahdu. Tuossa mietin että näille inceleille olisi kyllä tilausta jollekin psykologiselle terapialle ihmisenä kasvamisesta ja naisen kanssa parisuhteessa elämisestä ja ylipäätään naisten kanssa lähentymisestä. Ottaisko joku taho tästä koppia?

Vierailija
133/182 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei halua inkkeli foorumilla roikkuvaa sosiaalisesti rajoittunutta riistakamera kyylää. 

Vierailija
134/182 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä niin totta. Naiset aina haluaa olla vain kavereita kun on jännä miehiä kuvioissa mutta kun jännä miehen kanssa asiat ei mennytkään niin kuin nainen haluaa niin sitten lähtee massa viesti kaikille friend zonella että "Tiesitkö että oon aina tykännyt susta" ja sen viestin tarkoitus on etsi mies sillä hetkelle henkisen ja taloudellisen hyväksikäytön kohteeksi.

Vierailija
135/182 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kyllä niin totta. Naiset aina haluaa olla vain kavereita kun on jännä miehiä kuvioissa mutta kun jännä miehen kanssa asiat ei mennytkään niin kuin nainen haluaa niin sitten lähtee massa viesti kaikille friend zonella että "Tiesitkö että oon aina tykännyt susta" ja sen viestin tarkoitus on etsi mies sillä hetkelle henkisen ja taloudellisen hyväksikäytön kohteeksi.

Unissas

Vierailija
136/182 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on katsonut näitä YouTuben ja TikTokin satuvideoita, joissa kaunis nainen itkee, missä kunnolliset miehet ovat ja mies selittää "asiaantuntevasti", kuinka naisen taso on laskenut jännämiesten, ikääntymisen ja lasten saannin myötä, kun taas inselimiehellä on ihan kohta kulman takana alkamassa kauhea kysyntä, kun 35 vuotta tulee mittariin :D

Vierailija
137/182 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimii myös toisinpäin.  Kilttimieheen nuorena tyytyneeltä solahtaa pikkarit nilkkoihin, kun vanha kunnon jännämies palaa taas sinkkuna maisemiin.

Vierailija
138/182 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari miestä on friendzonella. Tiedän että ovat kiinnostuneita, mutta en ala parisuhteeseen, koska tiedän ettei se tulisi toimimaan. Toisen kanssa poliittisten mielipiteiden eriävyyden takia (persu) ja toisen yleisen vetelyyden takia (en ala kenenkään äidiksi).

Vierailija
139/182 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimii myös toisinpäin.  Kilttimieheen nuorena tyytyneeltä solahtaa pikkarit nilkkoihin, kun vanha kunnon jännämies palaa taas sinkkuna maisemiin.

Jännämies eli parikymppisenä pitkäaikaiseen parisuhteeseen sitoutunut mies :D Onko se jännää sovitella lapsivapaita yhteen, vai mistä se jännyys tulee?

Vierailija
140/182 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja taas miesten märkiä homounia..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme