Huvittaa aina, kun naiset miettivät missä kaikki kunnolliset miehet ovat?
No ne on siellä sun friend zonessa. Sitten kun huomataan, ettei niistä tatskatuista jännäkundeista ollutkaan muuta kun harmia, nii alkaa tulla jotain "tiesitkö oon aina tykännyt susta" yhteydenottoja.
Joopa joo. Jos en sulle kelvannut 15 vuotta sitten, niin en todellakaan ota sut riesakseni vanhempana rupsahtaneena versiona.
Kommentit (182)
Vierailija kirjoitti:
Ei ne oikeesti ole kilttejä, monilla vihaa ja kaunaa naisia kohtaan.
Totta. Monet näistä kilteistä ja kunnollisista miehistä ovat vihaisia miehiä, jotka sitten tyttöystävän saatuaan kokevat oikeudekseen nöyryyttää, vihata ja kohdella huonosti tyttöystäväänsä koska hän edustaa niitä naisia, jotka eivät "kilttiä miestä" halunneet.
Epävarma mies ei ole kiltti mies.
No, näin vanhempana ei parisuhde välttämättä edes oikein kiinnosta. Olen väsynyt ja naisilla on vaikka kuinka paljon kiinnostavia harrastuksia. Ja dildo on keksitty, se ei tartuta sukupuolitautejakaan.
Parisuhteeseen sisältyy naisella ilmaissiivoojan ja kokin rooli ja voi saada ilkeän anopin riesaksi.
Tuskin olet sen naisen kaveri jos hänestä noin rumasti ajattelet.
Minulla on myös fertsun lisäksi fritsu. Äiti teki.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritätkö sä nyt ihan pokkana väittää, että ne naiset jotka ei susta nuorena olleet kiinnostuneita, on nyt suorastaan kerjäämässä, että saisivat olla sun kanssa? Hah hah, tosi uskottavaa 😂😂😂
Asuntolaina, liuta lapsia, oma mies meni panemaan työkaverinsa raskaaksi ja lähti. Tämän jälkeen mietitään miten tästä eteenpäin. Mieleen tulee se naapurin Tommi joka oli kovasti ihastunut. Näyttää tulevan toimeen ihan hyvin ja on vapaa, mikä ei ole yllätys. Laitetaanpa viestiä että olenkin aina miettinyt miten sä oot ihana.
En muista yhdenkään naapurin pojan nimeä, saatikka sitä olisiko ne ollut ihastuneita. Monta tuollaista viestiä olet saanut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritätkö sä nyt ihan pokkana väittää, että ne naiset jotka ei susta nuorena olleet kiinnostuneita, on nyt suorastaan kerjäämässä, että saisivat olla sun kanssa? Hah hah, tosi uskottavaa 😂😂😂
Näin juuri, koska mulla nykyään menestyvä firma, velaton ok-talo ja bemu ja fertsu.
Ap
Eli houkutat lähinnä epätoivoisia naisia ja kullankaivajia. Kertoo paljon sinusta.
Kertoo sen ettei kyseessä ole jännämies vaan kilttimies jolle annetaan jännämiesten jämät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sä et harhaisessa mielessäsi kuvittele olevasi joku kunnollinen mies? Mä haistan tänne asti, että sä olet naisia vihaava incel ja syytät naisia kaikista elämäsi epäonnistumisista.
Tuo kommentti projisoi vain sun omaa femcel aatetta, miehet aina syypäitä sun huonoon elämään. Onhan se helppoa kuvitella niin, kun ei tarvitse mitään omaa vastuuta ottaa. Sekin varmaan miesten vika, että painat sata kiloa.
Kuulosta ihan yhdeltä palkanlaskijalta, Nurmeksesta muistaakseni?
Työ on nykyään niin vaativaa, että ei vanhempana jaksa edes seurustella, viikonloppu meneen kotitöissä ja levätessä.
Vierailija kirjoitti:
Jännä sinänsä, minä en tunne juurikaan kunnon miehiä jotka olisivat sinkkuja.
Aijaa minä tunnen. Yliopistotutkinto, oman alan työpaikka, fiksuja harrastuksia, ihmisinä mukavia ja mutkattomia. Näitä on kaveripiirissä useampia sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Työ on nykyään niin vaativaa, että ei vanhempana jaksa edes seurustella, viikonloppu meneen kotitöissä ja levätessä.
Jos käy töissä niin ei jaksa seurustella, jos taas on työtön tai työkyvyttömyyseläkkeellä niin ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijaa minä tunnen. Yliopistotutkinto, oman alan työpaikka, fiksuja harrastuksia, ihmisinä mukavia ja mutkattomia. Näitä on kaveripiirissä useampia sinkkuna.
Minäkin tiedän, mutta ne on muuttaneet eri kaupunkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne oikeesti ole kilttejä, monilla vihaa ja kaunaa naisia kohtaan.
Totta. Monet näistä kilteistä ja kunnollisista miehistä ovat vihaisia miehiä, jotka sitten tyttöystävän saatuaan kokevat oikeudekseen nöyryyttää, vihata ja kohdella huonosti tyttöystäväänsä koska hän edustaa niitä naisia, jotka eivät "kilttiä miestä" halunneet.
Epävarma mies ei ole kiltti mies.
Suurin osa ei ole tuollaisia. Suurin osa kilteistä ja kunnollisista miehistä osaa ja haluaa käyttäytyä naisia kohtaan oikein. Tämän palstan kilttimies viha alkaa näkymään helposti myös tosielämässä. Kiltti ja kunnollinen mies nähdään vaarallisena ja naisia vihaavana hirviönä. Sitä te haluatte?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi varmaan uskoa kun sanot, mutta kokemus on opettanut että noissakin tyypeissä on usein jotain sellaista mikä hannaa parisuhdemielessä. Sitä ei vain välttämättä huomaa kaverisuhteessa. Minulla on pari sinkkuystävää ja vaikka ihania ovatkin ystävinä, on ilmiselvää miksi ovat sinkkuja.
Toi fantasia siitä kuinka sä nyt muka kelpaisit ois helpompi myydä jopa sulle itelle jos saisit joskus naista. :' D
Ooks ikinä saanu tämmösellä narsistisella totuuden ja todellisuuden vääntelyllä naista? Et? Älä ihmeessä ikinä opi tai muutu, kyllä muu maailma muuttuu sun mieleiseks ennen pitkää!
Kunnolliset miehet on kotona koska naiset ei halua kunnollisen kanssa seurustella. Suurin osa miehistä tietää jo ettei koskaan saa naista ja rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asuntolaina, liuta lapsia, oma mies meni panemaan työkaverinsa raskaaksi ja lähti. Tämän jälkeen mietitään miten tästä eteenpäin. Mieleen tulee se naapurin Tommi joka oli kovasti ihastunut. Näyttää tulevan toimeen ihan hyvin ja on vapaa, mikä ei ole yllätys. Laitetaanpa viestiä että olenkin aina miettinyt miten sä oot ihana.
Voin kokemuksesta kertoa että ei ole semmoista epätoivoa olemassakaan joka tekis susta haluttavan, sä kilpailet samassa sarjassa mun kans.
Naiset mieluummin jakaa mut kun tyytyy yksistään suhun.
En mieti yhtään. Olen yhden niistä kanssa ollut yhdessä jo yli 30 vuotta. Lisäksi minulla on paljon fiksuja työkavereita, myös isäni ja veljeni ovat fiksuja tyyppejä.
Minun ei ole koskaan ollut vaikeaa löytää kunnon miehiä. Mutta koska monogaamisena ihmisenä en voinut seurustella kaikkien kanssa, olen joutunut heidät torjumaan sen jälkeen kun aloin seurustella aviomieheni kanssa. Valtaosa noista kunnon miehistä on nyt vakituisessa parisuhteessa, koska he ovat oikeasti kunnon miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos käy töissä niin ei jaksa seurustella, jos taas on työtön tai työkyvyttömyyseläkkeellä niin ei kelpaa.
Minä olen työkyvyttömyyseläkkeelle, pysyvällä, mulla on vaimo ja lapsia ja ottajia ois jonoks asti jos vaimo ikinä katoaa kuvioista.
Sulla on vaan liuta tekosyitä olla edes yritämättä.