Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittaa aina, kun naiset miettivät missä kaikki kunnolliset miehet ovat?

Vierailija
13.07.2024 |

No ne on siellä sun friend zonessa. Sitten kun huomataan, ettei niistä tatskatuista jännäkundeista ollutkaan muuta kun harmia, nii alkaa tulla jotain "tiesitkö oon aina tykännyt susta" yhteydenottoja.

Joopa joo. Jos en sulle kelvannut 15 vuotta sitten, niin en todellakaan ota sut riesakseni vanhempana rupsahtaneena versiona.

Kommentit (182)

Vierailija
21/182 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti sä et harhaisessa mielessäsi kuvittele olevasi joku kunnollinen mies? Mä haistan tänne asti, että sä olet naisia vihaava incel ja syytät naisia kaikista elämäsi epäonnistumisista.

Tuo kommentti projisoi vain sun omaa femcel aatetta, miehet aina syypäitä sun huonoon elämään. Onhan se helppoa kuvitella niin, kun ei tarvitse mitään omaa vastuuta ottaa. Sekin varmaan miesten vika, että painat sata kiloa.

Vierailija
22/182 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok incel 💁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/182 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa se on sohvalla. :D

Vierailija
24/182 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritätkö sä nyt ihan pokkana väittää, että ne naiset jotka ei susta nuorena olleet kiinnostuneita, on nyt suorastaan kerjäämässä, että saisivat olla sun kanssa? Hah hah, tosi uskottavaa 😂😂😂

Näin juuri, koska mulla nykyään menestyvä firma, velaton ok-talo ja bemu ja fertsu.

Ap

Vierailija
25/182 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat pitkissä parisuhteissa. Parhaat vietiin päältä jo nuorena. Pätee kumpaankin sukupuoleen.

Vierailija
26/182 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritätkö sä nyt ihan pokkana väittää, että ne naiset jotka ei susta nuorena olleet kiinnostuneita, on nyt suorastaan kerjäämässä, että saisivat olla sun kanssa? Hah hah, tosi uskottavaa 😂😂😂

Näin juuri, koska mulla nykyään menestyvä firma, velaton ok-talo ja bemu ja fertsu.

Ap

Eli houkutat lähinnä epätoivoisia naisia ja kullankaivajia. Kertoo paljon sinusta. 

Vierailija
27/182 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on fertsu?

Vierailija
28/182 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tavallisen" ja nörtin näköisimmät on just kaikkein pahimpia, kun niistä ei oleta aluksi, että voisivat olla hirveitä. Linnakundeista taas tietää pysyä kaukana. 

Vierailija
29/182 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo naisilta tullut vonkausviestejä sen jälkeen kun ovat tulleet petetyksi ja kaltoin kohdelluiksi. Minua ei ainakaan kiinnosta enää sellainen nainen jota on joku mies pahoinpidellyt.

Vierailija
30/182 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Huutista incelin copelle 🤭

Vierailija
31/182 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne ovat pitkissä parisuhteissa. Parhaat vietiin päältä jo nuorena. Pätee kumpaankin sukupuoleen.

Näin ei saa tällä sivustolla sanoa. Kumppanin löytäminen on helppoa ja mukavaa iässä kuin iässä, ja nuorena kumppanin löytäneet ovat hyväksikäytettyjä lapsukaisia. 

Vierailija
32/182 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vikahan ei tietenkään eikä missään tapauksessa voi olla miehessä itsessään, jos kukaan nainen ei kiinnostu....

Vierailija
33/182 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä sinänsä, minä en tunne juurikaan kunnon miehiä jotka olisivat sinkkuja. 

Itseään on tietysti jäävi tai minusta hölmöä sanomaan kunnon mieheksi, vaik. selkainen saattaisin mahdollisesti olla. 

En silti tajua Ap.:n avausta. Tai ainakin hän on selityksen velkaa. Kuvitteleeko hän oikeasti, että naiset pariutuvat vain lähinnä kusipäiden kanssa? - Jos niin, silloin hän itse tuskin haluaa nauien kans parisuhdetta. (Vai kuka haluaa olla kusipää?) 

Jos taas hän kokee, että naiset kohtelee häntä huonosti, niin hänen kannattaisi kiireesti katsoa peiliin. 

Sinkkumies

Vierailija
34/182 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on fertsu?

Se on varmaan tallissa mertsun ja portsun kanssa

Vierailija
35/182 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kunnollista on miehessä, joka ajattelee naisen vaan haaskanneen hänen aikaansa, jos ei anna pyllyä sillä hänelle hetkellä, kun sinkkuuntuu/on alle 20 yms?

Vierailija
36/182 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naiset tietävät missä kunnon miehet ovat. Sellaiset ovat niin harvinaisia, että sijainnit ovat yhtä selvillä kuin lintubongareilla kun joku superharvinaisuus löytyy.

Nuo ihmettelyt ovat lähinnä ironiaa siihen, kun kaiken maailman aliotukset väittävät olevansa kunnon miehiä.

Vierailija
37/182 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tavallisen" ja nörtin näköisimmät on just kaikkein pahimpia, kun niistä ei oleta aluksi, että voisivat olla hirveitä. Linnakundeista taas tietää pysyä kaukana. 

Se on justiinsa näin. Pahimmat sovinistit olen kohdannut nimenomaan nörttipiireissä. Ja koska he kokevat olevansa valistuneita ja naisten syyttä kaltoinkohtelemia, mikään ei saa heitä vakuuttumaan siitä että heidänkin asenteessaan voisi olla korjattavaa.

Täytyy silti sanoa että nörttimiehet voivat olla tosi ihaniakin. Siellä on miehiä laidasta laitaan. 

Vierailija
38/182 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eli houkutat lähinnä epätoivoisia naisia ja kullankaivajia. Kertoo paljon sinusta.

Eli suurinta osaa naisista. Kertoo paljon teistä. 

Vierailija
39/182 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kyllä se kunnollinen mies on ihan tuossa mun vieressä ellei satu olemaan töissä. Minua huvittaaa ap:n kaltaiset tapaukset jotka kuvittelevat olevansa niitä "kunnollisia".

Vierailija
40/182 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on fertsu?

Ferrari

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme