Jos käyn ostamassa Lidlin tarjouksesta 1 kg pänikän kreikkalaista jogurttia niin keksikääs käyttötarkoituksia koko putelille?
Olen siis yksin!
Mustikkahilloa löytyy purkki kaapista, samoin jotain hasselpähkinälevitettä (joulutuote), voisko noita sekoittaa?
Entä saako siitä jotain suolaista ruoan lisäkettä tms?
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Tsatsikia ainakin saa. Kurkkua, suolaa ja oliko jotain etikkaa tai sitruunaa tarvii lisäksi.
Mitä tarkoittaa tatsiki?
Kestää pitkään hyvänä.
Mulla vakkariaamupala: mysli, jugurtti, hunaja ja marjat.
Voi käyttää myös leivontaan ja esim. lihan marinointiin, kastikkeisiin
Kannattaa googlata ohjeita.
Sivele haaruksiin ja kutsu joku nuolemaan.
Vierailija kirjoitti:
Tsatsikia ainakin saa. Kurkkua, suolaa ja oliko jotain etikkaa tai sitruunaa tarvii lisäksi.
Valkosipulia, minttua, raastettua, valutettua kurkkua, suplaa, oliiviöljyä. Ei etikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Syöt sen mitä syöt ja lyöt sitten sen putelin päähäsi hatuksi.
Puteli on PULLO, haloo!
Sepelvaltimotauti on hyvä käyttötarkoitus, sen tavoittaa riittävällä rasvaisen jogurtin kulutuksella helpommin kuin ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä jogurttia syödään.
Lähde? esim. linkki vertaisarvioituun tutkimukseen tai vastaavaan
Nyt heitit pahan, enpä löydä tähän hätään.
Mene suomalaiseen ruokakauppaan ostamaan suomalaisia tuotteita. Lidl on euroopan rikkaimman henkilön omistuksessa. Hävetkää varsinkin te vasemmistolaiset. Suomalaiset liikkeet kunniaan.
Tee Naan leipiä. Siihen tarvitaan jugurtttia. Hyviä ovat.
Vierailija kirjoitti:
Sepelvaltimotauti on hyvä käyttötarkoitus, sen tavoittaa riittävällä rasvaisen jogurtin kulutuksella helpommin kuin ilman.
Siinä on 2% rasvaa, revi siitä!
Käytän mm. Broilerin marinointiin. Yön yli tai muutama tunti ainakin, mausteet sekaan. Hyvää.
Sitä voi käyttää/laittaa mihin vaan. Mulla on purnukka aina jääkaapissa
Vierailija kirjoitti:
Myydäänkö sitä pulloissa eli puteleissa?
Valiolla litran purkissa ainakin. Lidlin taitaa olla ämpärissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa tatsiki?
Luki-häiriö sinulla näköjään.
Vierailija kirjoitti:
Se rasva nitistetään muualta kuin maitotuotteista. Esim sipsit jätetään kauppaan.
Mangolassi on ihanaa.
Jugurttia, maitoa, säilykkeenä mangoa, jääpaloja. Kaikki johonkin sekoittimeen ja on nopeasti valmis.
Tarkempia reseptejä netistä. Itse teen summanmutikassa ja fiiliksen mukaan.
Sehän on vajaan litran. Eli jos syöt välipalana tai aamiaisena, siitä tulee n. 6 annosta 1.5 desillä.
Syöt sen mitä syöt ja lyöt sitten sen putelin päähäsi hatuksi.