Li: "Surullinen päivä suomalaiselle oikeusvaltiolle ja ihmisoikeuksille"
Jos demarit olisivat sallineet kaikille edustajilleen äänestämisen omantunnon ja omien arvojen ja näkemysten mukaan, ei esitys olisi mennyt läpi, Andersson kirjoitti
Kommentit (191)
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä soma tuo Li
Odotamme antifaliin anteeksi pyyntöä trumpin salamurhasta.
Ei kait vaan ole samaa porukkaa, jotka ovat huolissaan nyt kansainvälisistä yhteisistä sopimuksista ja samalla toisella jalalla antaa äänensä tietynlaiselle anarkiaa muodolle. Suhaavat sitä sun tätä. Ristiriita.🤔
Suomi on sosialistien paratiisi.
Vierailija kirjoitti:
Ei kait vaan ole samaa porukkaa, jotka ovat huolissaan nyt kansainvälisistä yhteisistä sopimuksista ja samalla toisella jalalla antaa äänensä tietynlaiselle anarkiaa muodolle. Suhaavat sitä sun tätä. Ristiriita.🤔
Mieluummin persut kuin vihervassarit.
Tuommonen p.rkele vielä Eu:hun, voi elämän kevät.
Olin pettynyt että Pekkakin äänesti lakia vastaan. Presidentti kampanjan aikoihin veti tiukkaa linjaa suhteessa Venäjään ja nuoleskeli joka suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna on ulkomailla, Li seuraa perässä. Vielä kun Ohisalokin saataisiin jotenkin maan rajojen ulkopuolelle.
On vaikeaa ymmärtää miten jotkut voivat viis veisata oman maan turvallisuudesta jopa hätä tapauksissa. Ihan kuin meillä ei olisi mitään oikeuksia.
Vieraat ensin! Oma maa ensin ajattelu on vahingollista!
Antifa - liillä on trumpin verta käsissään.
Vierailija kirjoitti:
Olin pettynyt että Pekkakin äänesti lakia vastaan. Presidentti kampanjan aikoihin veti tiukkaa linjaa suhteessa Venäjään ja nuoleskeli joka suuntaan.
Kaikki pellet takinkääntäjät joutais ulos politiikasta. Mitä tollasilla tekee jotka ei seiso minkään takana vaan mielipide vaihtuu itselle etuisan tilanteen mukaan.
Demareitten syy tietysti. Et sitten aikonut hallitusta ottaa mukaan vastuuseen? Olen demari ja itäraja saa olla kiinni, jos eivät opi käyttäytymään. Tarkoitan sekä venäläisiä, että kaikkia muitakin tulijoita.
On vaikeaa ymmärtää miten jotkut voivat viis veisata oman maan turvallisuudesta jopa hätä tapauksissa. Ihan kuin meillä ei olisi mitään oikeuksia.