Veikkausliigan ylpeyden Oulunkylän Gnistanin kotistadion palanut yöllä maan tasalle! 😢
Kommentit (95)
Mustapekka ja gnistan (kipinä): noomen est oomen??
Eniten ihmettelen sitä, miten Mustapekka sanaa voi käyttää vielä nykypäivänä. Eikö se ole kiellettyjen listalla?
Onpa taas palsta täynnä typeriä kommentteja. Areenan tämä kausi loppu, sarjanousijalla ei muutenkaan ole ollut miljoonia käyttää rahaa kunnostukseen. Tämä vaikuttaa myös seuran junioreihin ja heidän harjoitustiloihinsa ja toiminnan pyörittämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Eniten ihmettelen sitä, miten Mustapekka sanaa voi käyttää vielä nykypäivänä. Eikö se ole kiellettyjen listalla?
Käpylän aseman vieressä on saman niminen kauppakin. Ja hyvä kauppa onkin.
Vierailija kirjoitti:
Oliko sen nimi oikeasti Mustapekka? Kortitkin on kielletty, niin ei kai sentään?
Oulunkylässä oli ainakin sen niminen k-kauppa joskus, en tiedä onko enää kun ei ole vuosiin sinne suunnalle ollut asiaa. Eli jos ko. kauppa vaikka sponssanut, kuten wolt arenat ja mitä näitä nyt onkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko sen nimi oikeasti Mustapekka? Kortitkin on kielletty, niin ei kai sentään?
Oulunkylässä oli ainakin sen niminen k-kauppa joskus, en tiedä onko enää kun ei ole vuosiin sinne suunnalle ollut asiaa. Eli jos ko. kauppa vaikka sponssanut, kuten wolt arenat ja mitä näitä nyt onkaan.
On edelleen K-supermarket Mustapekka Käpylän juna-aseman vieressä. Lähempänä on vielä saman kauppiaan (?) pienempi k-market Pikkupekka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sen nokipekka areenan poltti?
Varmaan mustapekka kun kuvitteli omansa polttavan. Nää on mun hoodit ja mä olen rakentanut tän cityn.
Tai jos se olikin mustakaapu. Niitä kun on kaikenlaisia kaapuja nykyään ihmisillä päällään.
Hirsopadontien somalit sen poltti.
Jospa sen poltti liekkimies joka kaikki tulentekoniksit ties?
Sama somalijoukkio häirinnyt ogelissa. Kivittänyt ikkunoita ja meidän postiluukusta tunkenut palavaa sanomalehteä. Onneksi ei ollut koira silloin yksin kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käpylän aseman vieressä on saman niminen kauppakin. Ja hyvä kauppa onkin.
Stadionin vieressä on saman kauppiaan K-market PikkuPekka. Ryöstökalliit kaupat, eikä valikoima mitenkään erikoinen.
1.5miljoonan euron investointi oli juuri tehty katsomorakennukseen. Ei katsomot itsestään syty!
Vierailija kirjoitti:
Oletko oikeasti noin lapsellinen tai aivopesty?
Varmaan mustapekka kun kuvitteli omansa polttavan. Nää on mun hoodit ja mä olen rakentanut tän cityn.