Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veikkausliigan ylpeyden Oulunkylän Gnistanin kotistadion palanut yöllä maan tasalle! 😢

Vierailija
13.07.2024 |

Onkohan vahinko vai tahallinen teko?

Kommentit (95)

Vierailija
81/95 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka sen nokipekka areenan poltti?

Varmaan mustapekka kun kuvitteli omansa polttavan. Nää on mun hoodit ja mä olen rakentanut tän cityn.

Vierailija
82/95 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustapekka ja gnistan (kipinä): noomen est oomen??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/95 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ihmettelen sitä, miten Mustapekka sanaa voi käyttää vielä nykypäivänä. Eikö se ole kiellettyjen listalla?

Vierailija
84/95 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

laku pekka areena paloi

Vierailija
85/95 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa taas palsta täynnä typeriä kommentteja. Areenan tämä kausi loppu, sarjanousijalla ei muutenkaan ole ollut miljoonia käyttää rahaa kunnostukseen. Tämä vaikuttaa myös seuran junioreihin ja heidän harjoitustiloihinsa ja toiminnan pyörittämiseen.

Vierailija
86/95 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten ihmettelen sitä, miten Mustapekka sanaa voi käyttää vielä nykypäivänä. Eikö se ole kiellettyjen listalla?

Käpylän aseman vieressä on saman niminen kauppakin. Ja hyvä kauppa onkin.

Vierailija
87/95 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko sen nimi oikeasti Mustapekka?  Kortitkin on kielletty, niin ei kai sentään?

Oulunkylässä oli ainakin sen niminen k-kauppa joskus, en tiedä onko enää kun ei ole vuosiin sinne suunnalle ollut asiaa. Eli jos ko. kauppa vaikka sponssanut, kuten wolt arenat ja mitä näitä nyt onkaan.

Vierailija
88/95 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko sen nimi oikeasti Mustapekka?  Kortitkin on kielletty, niin ei kai sentään?

Oulunkylässä oli ainakin sen niminen k-kauppa joskus, en tiedä onko enää kun ei ole vuosiin sinne suunnalle ollut asiaa. Eli jos ko. kauppa vaikka sponssanut, kuten wolt arenat ja mitä näitä nyt onkaan.

On edelleen K-supermarket Mustapekka Käpylän juna-aseman vieressä. Lähempänä on vielä saman kauppiaan (?) pienempi k-market Pikkupekka.

Vierailija
89/95 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka sen nokipekka areenan poltti?

Varmaan mustapekka kun kuvitteli omansa polttavan. Nää on mun hoodit ja mä olen rakentanut tän cityn.

Tai jos se olikin mustakaapu. Niitä kun on kaikenlaisia kaapuja nykyään ihmisillä päällään.

Vierailija
90/95 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirsopadontien somalit sen poltti.

Vierailija
91/95 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa sen poltti liekkimies joka kaikki tulentekoniksit ties?

Vierailija
92/95 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama somalijoukkio häirinnyt ogelissa. Kivittänyt ikkunoita ja meidän postiluukusta tunkenut palavaa sanomalehteä. Onneksi ei ollut koira silloin yksin kotona. 

Vierailija
93/95 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käpylän aseman vieressä on saman niminen kauppakin. Ja hyvä kauppa onkin.

Stadionin vieressä on saman kauppiaan K-market PikkuPekka. Ryöstökalliit kaupat, eikä valikoima mitenkään erikoinen. 

Vierailija
94/95 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.5miljoonan euron investointi oli juuri tehty katsomorakennukseen. Ei katsomot itsestään syty!

Vierailija
95/95 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko oikeasti noin lapsellinen tai aivopesty? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi