Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Emme halua enää olla ystäviäsi, mutta kiitos kun otit tämän asiallisesti.

Vierailija
12.07.2024 |

Mitä sulle tulee mieleen tästä?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeiden käytöstä kiinni jääneelle kaverille voisi näin sanoa. Ainakaan minä en haluaisi enää olla tekemisissä.

Vierailija
2/24 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin nämä ihmiset rauhaan. Jos on sattunut jotain pahaa, niin hakisin apua itselleni ongelmiini. 

En ole tuollaista viestiä lähettänyt, mutta joskus kauan sitten olisin voinut lähettää, kun yksi tuttava (nainen) kävi toisen ystäväni kimppuun ravintolassa niin että tuli oikeusjuttu. Lisäksi jäi kiinni rattijuoppoudesta.

Väkivaltaisuus ja vakavat päihdeongelmat ovat sellainen asia, jonka jälkeen ystävyys eikä edes tuttavuus voi jatkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että nämä ihmiset eivät pidä seuraasi turvallisena, joten jätä heidät rauhaan.

Olen joutunut katkaisemaan lähisukulaiseen välit päihdeongelmien ja sekoilun takia, vaikka hän luuli, etten sitä tekisi, tekee hän mitä tahansa. Suuri helpotus oli enkä ole katunut.

Hae apua itsellesi.

Vierailija
4/24 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi sekoillut päihtyneenä? 

Vierailija
5/24 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen että nuo ihmiset eivät enää halua olla ystäviäsi eivätkä halua että aiheutat siitä mitään kohtausta. 

Vierailija
6/24 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelisin, miksi he luulevat minun ottaneen tiedon vastaan asiallisesti.

Vierailija
7/24 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelisin, miksi he luulevat minun ottaneen tiedon vastaan asiallisesti.

No jos kyse on päihdesekoilusta, henkilö voi selvinpäin ymmärtää miksi noin kävi. 

Vierailija
8/24 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tylyä. Jos siis ei ole mitään dramaattista tapahtunut. Ilmoittavat siis, etteivät halua enää ksveerata kanssasi, mutta myös "määräävät ", ettet saa tulla asiasta vihaiseksi tai yrittää ottaa kontaktia. 

Vierailija
9/24 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti olet onnistunut katkaisemaan ystävyyden. Manipuloimalla vastapuoli toimimaan halutulla tapaa, ei tarvitse itse liata käsiään eikä etenkään kantaa vastuuta.

Vierailija
10/24 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika tylyä. Jos siis ei ole mitään dramaattista tapahtunut. Ilmoittavat siis, etteivät halua enää ksveerata kanssasi, mutta myös "määräävät ", ettet saa tulla asiasta vihaiseksi tai yrittää ottaa kontaktia. 

Kieltämättä tuo loppulause oli vähän outo. Viittaa siihen, että henkilö, jolle kirje on lähetettu ei ole kovin "asiallinen", mutta tuollainen lause on vähän provosoiva.

Tietysti jo se, että asia pitää ilmoittaa viestillä viittaa siihen, että halutaan pysyä kaukana ja jättää todiste varmuuden vuoksi. Siis uumoillaan, että ongelmia voi tulla. Silloin kirjallinen todiste tapahtumasta on hyödyllinen esim. rikosilmoiusta tehdessä.

Viestin saajan kannattaa nyt pohtia käytöstään ja miettiä mikä meni pieleen. Turhan takia tuollaisia viestejä ei lähetellä.

T. Se jonka oli pakko katkaista välit päihdeongelmaiseen läheiseen. Eipä hänkään mitään vikaa itsessään kokenut olevan ja jatkaa samaan malliin.

Vierailija
11/24 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päihdeongelma hyvä syy katkaista välit?

Ehkä jossain tapauksissa mut menkääs nyt vähän itseenne, ei niitä ennätysmääriä päihteitä raahata suomeen viemäristä alas kaadettavaksi, mä väitän että suuri osa teistäkin imee heti aamusta stimulantteja, lähi-idän pannussa keitettyä tai apteekin meta-amfetamiini analogia, pitäkää se mielessä kun joku kääntää sen sormen teitä itseä kohden kun lasku siitä omasta narkkaamisesta erääntyy biologisesti ja väjäämättä.

Vierailija
12/24 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päihdeongelma hyvä syy katkaista välit?

Ehkä jossain tapauksissa mut menkääs nyt vähän itseenne, ei niitä ennätysmääriä päihteitä raahata suomeen viemäristä alas kaadettavaksi, mä väitän että suuri osa teistäkin imee heti aamusta stimulantteja, lähi-idän pannussa keitettyä tai apteekin meta-amfetamiini analogia, pitäkää se mielessä kun joku kääntää sen sormen teitä itseä kohden kun lasku siitä omasta narkkaamisesta erääntyy biologisesti ja väjäämättä.

Nii mutku mustavalkoinen anteeksi antamattomuus ja kosto on kristillistä aikana milloin paholaiselle on annettu valta määrittää sanojen merkitys.

Vierailija
13/24 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisesti sairaan ihmisen kommentti. Ystävyyden voi lopettaa myös asiallisesti.

Vierailija
14/24 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä niissä toisissa on se syy miksi. Ehkä ei värähtelyt toimi yhteen tai kemiat. Vai mitä tapahtui.

Vierailija
15/24 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiallinen lopetus olisi: en halua olla enää ystäväsi.

Vierailija
16/24 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman narsistifibat.

Vierailija
17/24 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä päihdejankkausta ketju täynnä ja vielä täysin nurinkurisesti. Kännissä jotkut keskenkasvuiset / kateelliset (naiset) voisi kyllä hyvinkin keksiä tuollaisen yhteen kohdistuvan ulossavustuksen porukasta ihan vaikka vain siksi, että tämä ulossavustettava on suositumpi vastakkaisen sukupuolen silmissä tai koska jonkun toisen ihastus osoittikin huomiota tälle "väärälle" ihmiselle..

Tuo loppukommentti asiallisesti ottamisesta on jotenkin paljastava, ettei nämä viestin "allekirjoittajat" ole aivan aikuisia vaan yrittävät kovasti sellaisia olla.

Vierailija
18/24 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porukalla käydään yhden kimppuun.

Vierailija
19/24 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti olet onnistunut katkaisemaan ystävyyden. Manipuloimalla vastapuoli toimimaan halutulla tapaa, ei tarvitse itse liata käsiään eikä etenkään kantaa vastuuta.

Entä jos vastapuoli manipuloi minut suuttumaan? Ja tekee sitä muillekin? Itse livahtaa 'syyttömänä' järjestämästään sopasta. Hiottu taito. Hikeentyneelle jää vain luu käteen.

Vierailija
20/24 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulle joku lähettäisi tuollaisen viestin, en enää olisi tuntevinanikaan häntä. Jos näkisin hänet sattumalta jossain, kohtaisin hänet kuin täysin tuntemattoman, merkityksettömän henkilön.

Jos tapaisin hänet tilaisuudessa, missä pitää tervehtiä henkilökohtaisesti, tervehtisin niin kuin ihmistä, jota en ole koskaan ennen tavannut.