Mitä halua tehdä ensimmäisenä kuoltuasi?
Kommentit (43)
Päästyäni taivaaseen menisin suoraan Jumalan luo ja kysyisin että miten meni niin kuin omasta mielestä tuo maailman luonti. Vattulainen mitä paskaa tuli tehtyä, eikö edes hävetä
Vierailija kirjoitti:
Yksikään ei "tee" yhtään mitään kuoltuaan. Ei kuollut ole enää olemassa tässä maailmassa. Ruumis lojuu loputtomiin maassa.
Muuten oikein, mutta viimeinen lause väärin.
Käydä kummittelemassa parin tutun luona, varsinkin exän, BUAHAHHAHAHAA
Ajattelin kadota kuin tuhka tuuleen.
Vierailija kirjoitti:
Palaan ajassa takaisin raiskaamaan kaikki eksäni jotka hylkäsivät.
Ei ne sun vehjettä tuntis silloinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne sun vehjettä tuntis silloinkaan.
BUUUUUURNNNNNNN! :D
Jos sitä on siirtynyt valoportaalista tai muuten ns. parempaan paikkaan. Sitten katsoo onko siellä maisemia ja koti. Ehkä piipahtaa jossain putiikissa asioilla tai messutapahtumassa. ;) Rannalle, aaltoja katsomaan.
Makailen kärsivällisesti tuhansia vuosia haudassani odottelemassa viimeistä päivää.
Kristitty
Kun olen kuollut, olen kuollut. En siis itse tee yhtään mitään. En nuku, enkä matkustele. Olen vain kuollut, enkä edes synny uudestaan. Krematorio tuhoaa kalmoni tai sitten biologiset ruumiin hajottajat hoitavat tehtävänsä huolella ajan kanssa.
Siis jos nyt ihan maailmansynnyn mittakaavassa ajattelee miten kaikki on syntynyt maapallollekin, niin teoriassa me synnytään uudelleen jonain muuna aikojen kuluessa koska mineraalit ja bakteerit meistä jää kiertoon.
Kävisin moikkaamassa äitiäni, veljeäni, sekä isovanhempiani joista toisia isovanhempia en koskaan ehtinyt näkemään kun kuolivat ennen kuin minä synnyin.
Ja kyllä minä aivan oikeasti uskon että tuolla yläkerrassa vielä tavataan. En usko taivaaseen tai helvettiin. En edes jumalaan mutta jotain tuolla yläkerrassa tai missä se sijaitseekaan on missä näemme tai paremminkin tunnemme kuolleet omaisemme.
Voi olla ja todennäköisesti näin onkin että olen täysin väärässä mutta tämä ajatus antaa minulle itselleni lohtua.
Eric Clapton sen kertoo:
Toivottavasti tapaan heti ensimmäisten joukossa poikani.
Silittää rakkaita kissojani. Kova ikävä on ollut.
Vierailija kirjoitti:
Nukkua! Prkl kerrankin kun saisi vaan nukkua. Olla. Maata siellä saakelin arkussa pimeässä tekemättä mitään. Kukaan ei ole vaatimassa jotain työtehtävän viimeistelyä tai paikkaan x tai y reissaamista pikana tapaamaan asiakasta.
Tai no, ehkä jotain hyvää musiikkia voisin kuunnella siinä pötkötellessä. Eikä lasi punaviiniäkään olisi pahasta.
Purra tulee saksimaan sun levon, pitäisi olla edes vähän tuottavampi, ja tehdä jotain oman tilanteensa parantamiseksi.
Sirtyisin sen ihmisen luo näkymättömänä henkenä, jota olen kaivannut koko aikuisikäni, jos hän olisi hengisä vielä. Jos hän olisi myös kuollut, siirtyisin jatkamaan tuonpuoleiseen elämää hänen kanssaan siitä mihin nuorena jäätiin.
Kävisin kummittelemassa muutaman sellaisen ihmisen luona jotka ovat olleet ilkeitä minulle eläessäni. Eikä ne reissut olisi mitään mukavia kohtaamisia niille ku....päille.
Menen moikkaammaan jo kuolleita läheisiä.