Haluaisin ottaa silikonit, mutta komplikaatiot pelottaa
Sen tiedän, että ulkomaille ei kannata mennä, mutta mitähän riskejä niihin sisältyy, jos teettää operaation Suomessa jollain kunnollisella klinikalla?
Kommentit (165)
Onko sulla mies, vihaako sekin sun tissejä
Kukaan fiksu ei halua riesakseen mitään silarikumpuja. Etkö lenkkeile? Nuku mahallasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä noissa hirveästi komplikaatioriskejä Suomessa tehtynä ole. Tai no, leikkauksessa tietysti aina riskinsä, mutta verrattuna moneen muuhun operaatioon tuo taitaa olla sinällään aika "turvallinen".
Mutta. Sitten vaan se kysymys, että miksi? Oletan, että mistään vaikkapa syöpähoitojen jälkeisestä rinnan rekonstruktiosta ei ole kyse. Noissa on kuitenkin kapseloitumis- ja tulehdusriski, arpikudosmuodostumista, jotkut kokevat epämukavuutta. Jos isommista rinnoista ehdottomasti haaveilet, niin mitenkäs rasvansiirto rintoihin, siinä olisi kuitenkin hyödynnettävissä kehon omaa rasvaa?
Siksi, kun itkettää joka kerta, kun näen mun rinnat ja häpeän niitä niin valtavasti, etten kykene parisuhteeseen. Rasvansiirto ei onnistu, kun ei ole rasvaa mitä siirtää.
Ap
Pistä rahat terapiaan, sillä monet ovat saaneet ajan kuluessa karmeita oireita silikoneista, joita ei aluksi osata yhdistää silikoneihin. Nyt itsetunto kuntoon!
Vierailija kirjoitti:
Vittuako ketään kiinnostaa miesten mielipiteet
Pelko on luonnollinen asia ja auttaa elämässä selviytymiseen. Ei kannata niitä hankkia, sillä aidot tissit ovat aidot. Niitä ei korvaa mikään teollinen. Parempi olisi, kun oppisit hyväksymään itsesi sellaisena kuin oot. Sillä sitä mitä itse oot on korvaamatonta ja arvokasta.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan fiksu ei halua riesakseen mitään silarikumpuja. Etkö lenkkeile? Nuku mahallasi?
Silikonit eivät estä tai häiritse mitenkään lenkkeilyä tai mahallaan nukkumista. Minulla on ja nukun aina mahallani ja juoksua harrastan useamman kerran viikkoon.
Pelko pois. Turkista saa mahtavat lollot pilkkahinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä noissa hirveästi komplikaatioriskejä Suomessa tehtynä ole. Tai no, leikkauksessa tietysti aina riskinsä, mutta verrattuna moneen muuhun operaatioon tuo taitaa olla sinällään aika "turvallinen".
Mutta. Sitten vaan se kysymys, että miksi? Oletan, että mistään vaikkapa syöpähoitojen jälkeisestä rinnan rekonstruktiosta ei ole kyse. Noissa on kuitenkin kapseloitumis- ja tulehdusriski, arpikudosmuodostumista, jotkut kokevat epämukavuutta. Jos isommista rinnoista ehdottomasti haaveilet, niin mitenkäs rasvansiirto rintoihin, siinä olisi kuitenkin hyödynnettävissä kehon omaa rasvaa?
Siksi, kun itkettää joka kerta, kun näen mun rinnat ja häpeän niitä niin valtavasti, etten kykene parisuhteeseen. Rasvansiirto ei onnistu, kun ei ole rasvaa mitä siirtää.
Ap
Luuletko että silikonitöröttimet maagisesti parantaa sun onnettoman itsetunnon?
Sun elimistöön kertyy niiden myötä muovia, joka aktivoi autoimmuniteettia ja voi puhkaista erilaisia sairauksia. Mieti vielä.
Vierailija kirjoitti:
On mies ja ei koskekaan minuun kun olen niin lauta. Siksi juoksee koko ajan vieraiden iso tissien luona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Luuletko että silikonitörötti
Ei mun itsetunto ole onneton, mulla vaan on rumat rinnat, jotka oikein korostuu muuten ihanan vartalon rinnalla. Kirjaimellisesti.
Ap
Millä tavalla sun rinnat on rumat? Onko ne liian pienet vai miksi koet ne rumiksi?
Ap voi tehdä miten haluaa eikä se kuulu muille mitenkään. En ymmärrä miten voi täysin vieraita häiritä toisen silikonit? Nykyään laitetaan täytettä sinne ja tänne, on tekoripsiä jne. Kenenkään ei ole onneksi pakko ottaa itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On mies ja ei koskekaan minuun kun olen niin lauta. Siksi juoksee koko ajan vieraiden iso tissien luona.
Tässä miehen kommentti: kuvauksen perusteella olet juuri täydellinen vartaloltasi ja rinnoiltasi. Jos voisin vapaasti valita, niin sinunlaisen vartalon haluaisin kumppanilleni.
Aivoimplantti voisi olla parempi sijoitus.
Vierailija kirjoitti:
Ap voi tehdä miten haluaa eikä se kuulu muille mitenkään. En ymmärrä miten voi täysin vieraita häiritä toisen silikonit? Nykyään laitetaan täytettä sinne ja tänne, on tekoripsiä jne. Kenenkään ei ole onneksi pakko ottaa itselleen.
Tietenkin voi tehdä mitä haluaa mutta ne täytteet on valtaosalle miehistä turn off. Varsinkin huulet jo heti ensisilmäyksellä ja silikonirinnat viimeistään siinä vaiheessa, kun mennään sänkyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies vaihtoon ja tilalle sellainen, joka haluaa sinua. Varmasti löytyy monia
Ota sellaiset kivat pyöreät pystyt ja treenaa vatsa litteäksi.🔥
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla sun rinnat on rumat? Onko ne liian pienet vai miksi koet ne rumiksi?
Joo on tosi pienet ja eri kohdalla vartaloa, vasen rinta ylempänä kuin oikea. Oikea rinta on vielä isompi joten silikonirintojen hinta tulee kalliiksi, mutta kyllä pankista saa lainaa. Ruma naama ja iso pe#se vielä pahentaa tilannetta.
Mäkin tarjosin puolestaan miehelle täytettä jalkojen väliin. Ihan turvallisesti Suomessa laitettiin huippukirurgin vastaanotolla täytteet. Ei komplikaatioita.