Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin ottaa silikonit, mutta komplikaatiot pelottaa

Vierailija
12.07.2024 |

Sen tiedän, että ulkomaille ei kannata mennä, mutta mitähän riskejä niihin sisältyy, jos teettää operaation Suomessa jollain kunnollisella klinikalla?

Kommentit (165)

Vierailija
41/165 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle mies tarjosi 35V lahjaksi silarit. Alkuun ajatus pelotti, mutta leikkaus meni hyvin. Suomessa hoidettiin asia alusta loppuun.

Mäkin tarjosin puolestaan miehelle täytettä jalkojen väliin. Ihan turvallisesti Suomessa laitettiin huippukirurgin vastaanotolla täytteet. Ei komplikaatioita. 

Vierailija
42/165 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla mies, vihaako sekin sun tissejä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/165 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan fiksu ei halua riesakseen mitään silarikumpuja. Etkö lenkkeile? Nuku mahallasi? 

Vierailija
44/165 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä noissa hirveästi komplikaatioriskejä Suomessa tehtynä ole. Tai no, leikkauksessa tietysti aina riskinsä, mutta verrattuna moneen muuhun operaatioon tuo taitaa olla sinällään aika "turvallinen".

Mutta. Sitten vaan se kysymys, että miksi? Oletan, että mistään vaikkapa syöpähoitojen jälkeisestä rinnan rekonstruktiosta ei ole kyse. Noissa on kuitenkin kapseloitumis- ja tulehdusriski, arpikudosmuodostumista, jotkut kokevat epämukavuutta. Jos isommista rinnoista ehdottomasti haaveilet, niin mitenkäs rasvansiirto rintoihin, siinä olisi kuitenkin hyödynnettävissä kehon omaa rasvaa?

Siksi, kun itkettää joka kerta, kun näen mun rinnat ja häpeän niitä niin valtavasti, etten kykene parisuhteeseen. Rasvansiirto ei onnistu, kun ei ole rasvaa mitä siirtää.

Ap

Pistä rahat terapiaan, sillä monet ovat saaneet ajan kuluessa karmeita oireita silikoneista, joita ei aluksi osata yhdistää silikoneihin. Nyt itsetunto kuntoon! 

Vierailija
45/165 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vittuako ketään kiinnostaa miesten mielipiteet 

Vierailija
46/165 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelko on luonnollinen asia ja auttaa elämässä selviytymiseen. Ei kannata niitä hankkia, sillä aidot tissit ovat aidot. Niitä ei korvaa mikään teollinen. Parempi olisi, kun oppisit hyväksymään itsesi sellaisena kuin oot. Sillä sitä mitä itse oot on korvaamatonta ja arvokasta.

Vierailija
47/165 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan fiksu ei halua riesakseen mitään silarikumpuja. Etkö lenkkeile? Nuku mahallasi? 

Silikonit eivät estä tai häiritse mitenkään lenkkeilyä tai mahallaan nukkumista. Minulla on ja nukun aina mahallani ja juoksua harrastan useamman kerran viikkoon. 

Vierailija
48/165 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelko pois. Turkista saa mahtavat lollot pilkkahinnalla.

Vierailija
49/165 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä noissa hirveästi komplikaatioriskejä Suomessa tehtynä ole. Tai no, leikkauksessa tietysti aina riskinsä, mutta verrattuna moneen muuhun operaatioon tuo taitaa olla sinällään aika "turvallinen".

Mutta. Sitten vaan se kysymys, että miksi? Oletan, että mistään vaikkapa syöpähoitojen jälkeisestä rinnan rekonstruktiosta ei ole kyse. Noissa on kuitenkin kapseloitumis- ja tulehdusriski, arpikudosmuodostumista, jotkut kokevat epämukavuutta. Jos isommista rinnoista ehdottomasti haaveilet, niin mitenkäs rasvansiirto rintoihin, siinä olisi kuitenkin hyödynnettävissä kehon omaa rasvaa?

Siksi, kun itkettää joka kerta, kun näen mun rinnat ja häpeän niitä niin valtavasti, etten kykene parisuhteeseen. Rasvansiirto ei onnistu, kun ei ole rasvaa mitä siirtää.

Ap

Luuletko että silikonitöröttimet maagisesti parantaa sun onnettoman itsetunnon?

Vierailija
50/165 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun elimistöön kertyy niiden myötä muovia, joka aktivoi autoimmuniteettia ja voi puhkaista erilaisia sairauksia. Mieti vielä. 

Vierailija
51/165 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On mies ja ei koskekaan minuun kun olen niin lauta. Siksi juoksee koko ajan vieraiden iso tissien luona. 

Vierailija
52/165 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Luuletko että silikonitörötti

Ei mun itsetunto ole onneton, mulla vaan on rumat rinnat, jotka oikein korostuu muuten ihanan vartalon rinnalla. Kirjaimellisesti.

Ap

Vierailija
53/165 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla sun rinnat on rumat? Onko ne liian pienet vai miksi koet ne rumiksi?

Vierailija
54/165 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voi tehdä miten haluaa eikä se kuulu muille mitenkään. En ymmärrä miten voi täysin vieraita häiritä toisen silikonit? Nykyään laitetaan täytettä sinne ja tänne, on tekoripsiä jne. Kenenkään ei ole onneksi pakko ottaa itselleen.

Vierailija
55/165 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On mies ja ei koskekaan minuun kun olen niin lauta. Siksi juoksee koko ajan vieraiden iso tissien luona. 

Tässä miehen kommentti: kuvauksen perusteella olet juuri täydellinen vartaloltasi ja rinnoiltasi. Jos voisin vapaasti valita, niin sinunlaisen vartalon haluaisin kumppanilleni.

Vierailija
56/165 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivoimplantti voisi olla parempi sijoitus.

Vierailija
57/165 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap voi tehdä miten haluaa eikä se kuulu muille mitenkään. En ymmärrä miten voi täysin vieraita häiritä toisen silikonit? Nykyään laitetaan täytettä sinne ja tänne, on tekoripsiä jne. Kenenkään ei ole onneksi pakko ottaa itselleen.

Tietenkin voi tehdä mitä haluaa mutta ne täytteet on valtaosalle miehistä turn off. Varsinkin huulet jo heti ensisilmäyksellä ja silikonirinnat viimeistään siinä vaiheessa, kun mennään sänkyyn.

Vierailija
58/165 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies vaihtoon ja tilalle sellainen, joka haluaa sinua. Varmasti löytyy monia

Vierailija
59/165 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota sellaiset kivat pyöreät pystyt ja treenaa vatsa litteäksi.🔥

Vierailija
60/165 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla sun rinnat on rumat? Onko ne liian pienet vai miksi koet ne rumiksi?

Joo on tosi pienet ja eri kohdalla vartaloa, vasen rinta ylempänä kuin oikea. Oikea rinta on vielä isompi joten silikonirintojen hinta tulee kalliiksi, mutta kyllä pankista saa lainaa. Ruma naama ja iso pe#se vielä pahentaa tilannetta.