Kannattaako Herbalife painonpudotuksessa?
Kommentit (7)
Ihan varmasti kannattaa. Itse pudotin kymmenen kiloa suht vaivattomasti ja rasvaprosentti putosi noin 10 prosenttiyksikköä. Lähtöpainoni ei ollut varsinaisesti painoindeksi yli, mutta halusin päästä samoihin mittoihin kuin aikoinani olin ennen raskautta. En myöskään pudottanut niin paljoa, että olisin alipainoiseksi tullut.
Myös äitini käytti tuotetta. Hän oli reilusti ylipainoinen ja onnistui pudottamaan sen avulla huikeat 30 kg.
Suosittelen lämpimästi.
Nytkin koko perheemme käyttää tuotteita edelleen. Kukaan ei laihdutusmielessä, mutta turvaamme niiden avulla täysipainoisen ravintoaineiden saannin. Niiden kalaöljykapselit ovat erittäin hyvät. Eivät röyhdytä.
EI OLE OIKOTIETÄ PAINON PUDOTUKSESSA!!!!
Tämä tulee nyt syvällä kokemuksen rintaäänellä! Kaikki herbalifet yms. kokeilleena urheilemalla (personal trainerin avustuksella), ruokavaliolla ja vahvalla onnistumisen halulla 30 kg pudottanut eilen synnäriltä kotiin päässyt onnellinen äiti kertoo :)
Älä lähde tuohon rääkkiin - oikeasti!!! muuta ruokavaliotasi ja ala urheilla! ja välillä saa sortua - kuuluu asiaan, mutta ei muuta suuntaa kun vaan välillä sortuu! Tsemppiä hurjan paljon!
mutta liha on niin saakelin heikko! Voisin ruokavaliota muuttaakin, kunhan pääsisin jollakin konstilla hyvää alkuun, eli olisi sitä motivaatiota.
Herkut maiskuu liikaa, ja urheilusta en ole koskaan erityisemmin piitannut normaalia kävelyä tai uintia lukuunottamatta.
ap
en tiedä mitä ne sisältää. Ei voi olla ihmiselle hyväksi, vaikka paino putoaisikin. Tiedän, että noiden maksatoksisuusepäilyjen jälkeen farmasian laitoksella yritetään selvittää kemiallisilla ja biologisilla analyyseilla mitä ne Herbalifen tuotteet sisältävät, kun ei se muuten selviä.
En oo ikinä vielä onnistunu muulla ku pv:lla laihduttamaan, vaikka mitä oon kokeillu (herbalifet, kaalikeitot, lentoemäntädieetit, nutriletit, ihmepillerit, pohjalliset, hui kauheeta ku oon laittanu noihin rahaakin, ihan hävettää, vaikka en itseäni ihan hölmnä pidäkään).
mössöjen syöminen, kun on vetänyt esim. pormestarin pitkon (kokonaisen!) iltapäiväkahvin seurana...
Eli siis tarkoitan, etten ole ollut tähänkään saakka ollut kovin laatutietoinen ravintoni suhteen, tuskin herban tuotteen sen pahempia ovat.
Ap
ne tapaukset olisivat liittyneet Harbalifeen. Vai olenko väärässä?
Ap