Tänään on pitsapäivä - Mitäs teillä on/oli ruokana?
Pitkästä aikaa pitsaa. Viimeksi syönyt pitsaa joskus 2-3kk sitten.
Kommentit (20)
Käytiin Ikeassa :D Itse söin fish and chips, mies lihattomat pullat ja poika lihapullat. Ei oo käyty kuukausiin.
Meksikolaista papukeittoa oli ruokalistalla :)
Illaksi ajattelin tehdä omatekoista hummusta ja paahtaa siihen kaveriksi kasviksia vaikka airfryerissa, laiskottaa ja tuo on hyvää leffanaposteltavaa.
Meillä perjantai on aina sushipäivä.
Jospa hakisin pizzan, kun kerran AP:kin syö pizzaa. Joo, niin teen. M50
tuplakanahampurilainen saarioinen? 3,99e
Teen yleensä itse hampurilaiset, mutten jaksanut nyt.
Uusia perunoita ja porkkanoita ja eilistä kanaa.
Oi, kuulostaa hyvältä. Mullakin on ikuisuus edellisestä kerrasta eli voisinkin tehdä pizzaa kunhan nyt ensin vähän kelit viilenisi.
Ja niin, itse vetäisin vaan eiliseltä jääneitä uusia perunoita ja porkkanoita nopsaan mikron kautta (ei kyllä ollut oikein hyviä noin) sekä ison kasan rehuja. Ei maistu ruoka näillä säillä.
Munakkaan tein ja salaattia lisäksi.
Tekisin mielelläni itse pizzaa mutta muu perhe ei syö.
Rainbow spaghetti bolognesia, HK:n lihapyöryköitä, ruisleipää, piimää, suklaajäätelöä ja Fazerin sinistä.
Lihapullia tomaattikastikkeessa ja pastaa. Jälkiruuakdi pannukakkua ja manfikkahilloa (ja kermavaahtoa, jos joku haluaa). Ollut lasten toiveruokaviikko, kun olen lomalla.
Riisiä ja kanaviillokkia. Eilisen jämiä.
Eilisen tähteet, perunaa, parsaa ja kanankoipi.
Schwartzwaldin parsagratiinia (broccolia+ muut ainekset+ schwartzwaldin kinkkua silputtuna). Oli kyllä hyvää.
Nachokulho jossa hesen järjettömän hyvää veke chilimajoneesia
Pizzaa pakastealtaasta. Kyllä sen söi vaikka parempi olis ollut pizzeriassa tehty. Aina ei voi valita.