Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomataanko kengät muka oikeasti?

Vierailija
12.07.2024 |

Kiinnittääkö joku muka oikeasti huomiota muiden kenkiin? Kengäthän sijaitsevat maan tasalla, ei kukaan niitä edes huomaa? Vai erottaako joku muka että onko jollakulla 29 euroa maksaneet Anna Fieldin mustat tekonahkakengät vai jotkut 300 euroa maksaneet italialaiset nahkakengät? Ei huomaa! Jos malli on saman tyyppinen ja molemmat pyyhkii kengät siisteiksi ulos lähtiessään, eroa ulospäin ei ole.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisilla naisilla on liian usein epätyylikkäät kengät.

Vierailija
62/65 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä huomaa, että onko ihmisellä halvat kengät jalassa. Sinällään en tyyliseikkoihin ota kantaa. Olen itse niin jalkavaivainen, että 90% ajasta jalassa on lenkkarit. Mutta halvat kengät erottuu kyllä materiaaleista, ompeleista ja pohjasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkin vain vähän / jonkin verran  toisten kenkiä, mutta jostain syystä saa tyytyväisen olon itselleni kun ostan ihanat kengät. Tykkään kaikenlaisista kengistä, mutta rakastan korkokenkiä

Vierailija
64/65 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän moni kulkee likaisissa kengissä. Itse putsaan kengät joka ilta kevyesti pyyhkimällä hiekat yms. jäljet pois. Lenkkarit pesen välillä koneessa ja kaikki valkoiset kengännauhat myös. Pidän myös useissa kengissä nahkaisia vaihdettavia sisäpohjallisia. Näin kenkien ikä pitenee.

Vierailija
65/65 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, katson aina ihmisten kenkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän