Tapailunaisella oli puuterinväriset mummoalkkarit vaikka ikää vasta 34v
Kommentit (114)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Mullapas on xs-kokoiset miesten Black Horsen bokserit :))) ikää suunnilleen saman verran.
Hienoa, että naiset uskaltavat vihdoinkin käyttää sellaisia alusvaatteita, joista itse pitävät ja jotka tuntuvat hyvältä päällä, eikö ole pakko kärsiä jossain hankaavissa pitsinaruhirvityksissä ihan vaan siksi, että "kaikissa leffoissakin naiset käyttää treffeille mennessään sellaisia".
Tosimies ei hyväksy naiselta mitään epäseksikkäitä feministialkkareita
Tosimiestä ei ole tällä palstalla nähty koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Mullapas on xs-kokoiset miesten Black Horsen bokserit :))) ikää suunnilleen saman verran.
Hienoa, että naiset uskaltavat vihdoinkin käyttää sellaisia alusvaatteita, joista itse pitävät ja jotka tuntuvat hyvältä päällä, eikö ole pakko kärsiä jossain hankaavissa pitsinaruhirvityksissä ihan vaan siksi, että "kaikissa leffoissakin naiset käyttää treffeille mennessään sellaisia".
Niin, emmehän me näe kukaan toisiamme täällä.
On voinut saada ne mummoltaan lahjaksi. Olen meinaan saanut tuollaisia omaltani. :)
Minä käytän koko ajan miesten boksereita vaikka olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni mies oikeasti pukeutuu naista miellyttääkseen? Kuinka moni mies pukee päälleen epämiellyttävää materiaalia olevat hiostavat, kiristävät ja ihoa rikkovat vaatteet, siksi, että joku nainen haluaa miehen käyttävän niitä?
Etkö siis erottanut näkymättömien pikkarien saumaa ihosta ja saanut niitä pois naisen jalasta, vai mihin se suhde loppui?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosimiestä ei ole nähty luonnossa sitten 1930-luvun.
Tuossa tilanteessa erektio kuolisi kuin mummon arkulla.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö ap itse nahkastringejä?
Johan se kerrottiin: asukokonaisuutena Ryhmä Hau - pyjama!
Ap, Katso Bridget Jones -leffa. Niin tiedät, että oikeat miehet ei alkkareita pelkää.
1800-luvun pitsiä sisältävät alushousut olisivat ihana yllätys.
Vierailija kirjoitti:
Heikko erektio. Hyi.
Alkkarit ovat vain kuori. Sisältö on tärkein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heikko erektio. Hyi.
No niin on. Tosimies kiihottuu naisesta itsestään, eikä jotkut pöksyt ole kuin hidaste, jotka pitää riisua pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heikko erektio. Hyi.
No niin on. Tosimies kiihottuu naisesta itsestään, eikä jotkut pöksyt ole kuin hidaste, jotka pitää riisua pois.
No, miksihän sitten kuitenkin myydään eroottisia alusasuja naisille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heikko erektio. Hyi.
Aina on seisonut, kerran jopa miehen kanssa. Kävisin mittaamassa tesotasot, jos ei vehje toimi.
Laita kolehti kiertämään, ja osta sitten kiljuvan punaiset stringit. Mikä hätä sulla on.
Vierailija kirjoitti:
Tapailunaisen olet luultavasti tavannut seitsemänkymmentäluvulla koskapa niitä lohenvärisiä tamppahousuja ei ole myöhemmin myyty.
Hyvä kuitenkin on ilmoittaa asiasta niin, ettei aivan ghostata ihmistä.
Ap puhui puuterinvärisistä, ei lohenvärisistä.
Pitääkö ap itse nahkastringejä?