Mies suuttuu kun tulen hänen luokseen
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Turhaa kitinää. Naisten mielestä miehellä ei sais olla mitään omaa. Ei mitään yksityistä. Ei ainoatakasn harrastusta.
Naisten mielestä miehen pitäs leperellä hänen kanssaan jatkuvasti. Sanoa, että olen hulluna sinuun.
Istua kaulakkain sohvalla telkkua toljottomassa.
Kuunnella loputtomasti, kun nainen haukkuu työkaverinsa, ja esihenkilönsä. Kehis naisen uutta kampausta, puseoa, kenkiä, yms. yms.
Ei kukaan tuollaista jaksa, kun kiihkein rakatuminen on ohitettu. Suhde normalisoituu, arkipäivään.
Sitäpaitsi tietokoneellakin pelaaminenkin on harrastus: jos rentouttaa miestä työ-ja muista huolista, antaa iloa ja hyvää oloa.
Pää kii
Olerko läski vai tyhmä kun pitää änkee kylään? Vai molempia?
Mies pelaa aina. Mies panee aina. Miehet on ihania.
Valivali, hankkikaa oikeat miehet, puupäät.
Vierailija kirjoitti:
Olerko läski vai tyhmä kun pitää änkee kylään? Vai molempia?
On tyhmä. Minkäs sille voi.
Vierailija kirjoitti:
Turhaa kitinää. Naisten mielestä miehellä ei sais olla mitään omaa. Ei mitään yksityistä. Ei ainoatakasn harrastusta.
Naisten mielestä miehen pitäs leperellä hänen kanssaan jatkuvasti. Sanoa, että olen hulluna sinuun.
Kuunnella loputtomasti, kun nainen haukkuu työkaverinsa, ja esihenkilönsä. Kehis naisen uutta kampausta, puseoa, kenkiä, yms. yms.
Ei kukaan tuollaista jaksa, kun kiihkein rakatuminen on ohitettu. Suhde normalisoituu, arkipäivään.
Sitäpaitsi tietokoneellakin pelaaminenkin on harrastus: jos rentouttaa miestä työ-ja muista huolista, antaa iloa ja hyvää oloa.
Kyllä, näin on.
Minkä ihmeen takia sinä tunget pilaamaan hänen pelaamisensa?
Jos ei ole yhteistä asuntolainaa, yhteisiä lapsia JA yhteistä yritystä, ei nyt tule mieleen mitään syytä mennä sellaisen miehen luo, joka suuttuisi minulle.