Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinderissä nainen alkoi nirsoilla treffipaikan valinnassa!

Vierailija
12.07.2024 |

Mitä mieltä olette tästä:

Tapasin Tinderissä yhden mukavan nelikymppisen luokanopettajanaisen. Hän itse vihjaisi, että olisi kiva tavata joskus. Päätin sitten kutsua hänet treffeille ja kirjoitin hänelle, että haluaisin viedä hänet syömään johonkin ravintolaan ja että minä voin tarjota. Ehdotin, että käytäisiinkö joko Pancho Villassa tai paikallisessa artesaanipizzeriassa, johon hän vastasi sillai tirskahtaen: "No Pancho Villaan en ainakaan tässä elämässä ajatellut mennä ja se artesaanipizzeriakin on ihan siinä ja hilkulla, että viitsiikö sinne mennä toistamiseen". Minulle tuli tästä tokaisusta jotenkin epämiellyttävä fiilis. Ihan kuin hän pitäisi itseään liian hienona, että hän ei ainakaan minnekään mättöketjupaikkaan mene syömään vaan hänet pitää viedä hienoon fine dining -ravintolaan. Minun mielestäni se henkilö, joka lupaa tarjota, saa itse päättää omalle kukkarolleen sopivan paikan. Ja hän tiesi minun olevan päivätyössä käyvä sairaanhoitaja, joten olisi siitäkin voinut päätellä, että ei minulla ole rahaa millä mällätä. Tai jos hänelle on niin kovin tärkeää päästä hienoon ala carte ravintolaan, niin hän olisi voinut itse ehdottaa nimeltä jotain paikkaa ja sanoa, että hän maksaa omat safkansa ja tarjoaa myös minulle. Ja kyllä mä tiedän, ettei luokanopettajilla ole paljoa sen isompi palkka kuin sairaanhoitajilla, joten ihmettelen kyllä, jos hän on oikeasti niin nirso, ettei mikään tavis paikka kelpaa hänelle. Tai sitten hän on tottunut käymään treffeillä vain isotuloisten miesten kanssa, jotka ovat vieneet hänet hienoihin ravintoloihin...

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein naisen kerran italialaiseen ravintolaan. Se ei siitä tykännyt ja sanoi ettei ruoka ollut hyvää. Toisia treffejä ei tullut koska sanoin että saat valita paikan ensi kerralla mutta ei se soitellut enää.

22/24 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ihan todellista. Itsekin törmäsin siihen että toiselle ei kelvannut ensitapaaminen niin että käydään kävelyllä. Kuulemma miehen pitää panostaa kunnolla ensitreffeihin. Käsitin että siihen kuuluu jotain rahankäyttöä niin että mies tarjoaa. 

No en minäkään halua ensitreffeillä mennä ulos kävelylle, varsinkaan marraskuu-maaliskuu -välisenä aikana palelemaan. Mieluummin minä istun mukavasti vaikka kahvilassa ja nautiskelen Chai lattesta ja kakkupalasta. Ja mä kyllä naisena maksan omat ostokseni ja joskus jopa tarjoudun tarjoamaan miehelle. Jos mies ehdottaisi kävelytreffejä, tulee siitä mieleen joko pihi mies ja/tai sarjadeittailija.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/24 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelmana on se että sä ehdotat ja päätät jo valmiiksi. Pitäisi kysyä missä hän haluaisi nähdä, miten, miten ollaan ja vähän neuvotella. Ei ole hyvä tuputtaa väkisin toiselle ruokia ja syömistä. Ehkei toiselle maita, ei ole rento alkuun. Jos alkaa sanailemaan että eikö kelpaa eikö sovi, nainen ei pidä siitä.

Tuossahan ap nimenomaan EHDOTTI kahta eri ravintolaa. Jos kumpikaan ei käy naiselle, niin nainen voi ehdottaa jotain muuta vaihtoehtoa.

24/24 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ihan todellista. Itsekin törmäsin siihen että toiselle ei kelvannut ensitapaaminen niin että käydään kävelyllä. Kuulemma miehen pitää panostaa kunnolla ensitreffeihin. Käsitin että siihen kuuluu jotain rahankäyttöä niin että mies tarjoaa. 

Vaikka Suomi on maailman tasa-arvoisin maa, niin asia on vain niin, että jos sä miehenä olet tosi kiinnostunut jostain naisesta, niin kyllä sä haluat tehdä häneen vaikutuksen tarjoamalla hänelle ravintolassa.