Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies käyttäytyy näin?

Vierailija
12.07.2024 |

Olemme tunteneet kyseisen miehen kanssa noin 3 vuotta. Hän on alunperin ystäväni ystävä ja näinä kolmen vuoden aikana mekin olemme ystävystyneet hänen kanssaan. 

Olemme nähneet aiemmin aina vain porukalla noin 1-4 krt kuukaudessa. Aina tuolloin välillämme on ollut jotakin, katseita, hymyjä, sitä jotakin. Olemme myös paljon viestitelleet, kyselleet kuulumisia ja jutellut niitä näitä. 

Nyt viime aikoina viestit ovat olleet melko flirttailevia. 

Näimme sitten ensimmäisen kerran kahdestaan ja meillä oli todella ihanaa. Kävimme kävelemässä, juttelimme, söimme yhdessä ja suutelimme miehen aloitteesta, useamman kerran. Minulle jäi kaikesta tuosta todella ihana fiilis ja olen todella ihastunut häneen. 

Tuon tapaamisemme jälkeen mies on ollut kuitenkin todella outo. Viestit ovat olleet kylmiä, ei käytä ollenkaan emojia (joita aiemmin käytti). Olen ehdottanut, että voisimmeko jutella (soitella tai mielummin tavata kasvotusten), mutta miehelle ei ole sopinut. 

Olen aivan puulla päähän lyöty, mitä tämä tarkoittaa? Olen itkenyt viime päivät silmät päästäni tästä epätietoisuudesta. Olen aivan rikki. 

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hän on jo loukannut mielestäni minua tuolla käytöksellään

Pelottaa, että menetinkö nyt tärkeän ystävän ja erittäin potentiaalisen poikaystävä ehdokkaan samalla kertaa. 

Välttelevyys ei ole vielä järkevä syy loukkaantua jos siis puhutaan aika lyhyestä ajasta. 

Vierailija
22/33 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistithan pestä hampaasi ennen treffejä?

Itselle kävi näin. Olin aikoinaan ihastunut erääseen naiseen. Hän oli todella kaunis. Fiilikset menivät, kun pääsimme suuteluasteelle. Hänen hengityksensä haisi ja muutenkin hänen ominaistuoksunsa oli luotaantyöntävä. En tietenkään voinut sanoa todellista syytä. On hän miehen löytänyt, joten ehkä en vain pitänyt hänen odööristään..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies löysi toisen naisen. Sellaisen joka antaa seksiä.

Vierailija
24/33 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko jo harrastaneet seksiä? Ehkä on kyllästynyt vonkaamiseen ja liian pitkään piiritykseen. Tee aloite. 

Vierailija
25/33 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme ole harrastaneet seksiä. 

Suudelleet useamman kerran huulille ja mies minua kaulalle. Samalla kosketti minua ylävartalosta ja pepusta. Suudelmat olivat kiihkeitä, molempien puolelta. 

Vierailija
26/33 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän keskustelu jossain vaiheessa mahda olla se keino selvittää mistä on kyse.

Ei kai nyt sentään kun on tämä palsta olemassa

Vierailija
27/33 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännitys purkautui. Se oli siinä. 

Mitä tarkoitat tällä? 

Että teidän välille kasvoi jännite, joka laimeni kun treffit toteutuivat. 

Vierailija
28/33 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kysyä siltä mieheltä suoraan, eikä yrittää itse tai toisten avulla kuvitella tai mennä miehen pään sisään. Siitä seuraa vaan väärinkäsityksiä. Siis kysy suoraan mieheltä! 

Vierailija
29/33 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa mies olla pettynyt kun on annettu olettaa mutta ei antaa. Piiritys ei ole tuottanut toivottua tulosta, ehkä odotti palkintoa treffien jälkeen.

Vierailija
30/33 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama mahdollisuus:

1) Potee morkkista siitä mitä teitte. Haluaisi olla vain ystävä.

2) Ei ole kiinnostunut sinusta ja huomasi ihastuksesi. Yrittää pitää välimatkaa.

3) Pelailee ihmissuhdepelejä ja antaa nyt sinulle kylmähoitoa saadakseen sinut koukkuun.

Vierailija
31/33 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama mahdollisuus:

1) Potee morkkista siitä mitä teitte. Haluaisi olla vain ystävä.

2) Ei ole kiinnostunut sinusta ja huomasi ihastuksesi. Yrittää pitää välimatkaa.

3) Pelailee ihmissuhdepelejä ja antaa nyt sinulle kylmähoitoa saadakseen sinut koukkuun.

4) On jostain saanut käsityksen, ettet ole kiinnostunut ja on nyt loukkaantunut.

Vierailija
32/33 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et antanut seksiä, treffeillänne. Nyt laitat "Musta sydän ja ketjut" emojin hänelleja sanot että, koska hölmöilit, niin alistut hänelle! Piiskaakin saa antaa!!

🖤

Vierailija
33/33 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tietysti käynyt tinder deitillä sen typpisen naisen kanssa, joka on antanut ensimmäisellä tai viimeistään toisella. Antanut sille elämänsä suuhoidon ja antaa edelleenkin. It's a takers game.

t. mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä