Housuihin pissaaminen
Olen viiskymppinen mies. Olen lomalla ja olen nyt kesälomalla yksin kotona. Olen pissannut nyt kolme kertaa housuihini ja se kiihottaa. Eilen laitoin vaimon pitkät urheilukalsarit jalkaan, menin pesuhuoneeseen ja annoin tulla. Tänään tein saman hänen työhousuissaan. Lääkäriaseman valkoiset housut. Katsoin kun märkyys levisi, erityisesti nämä valkoiset toimi hyvin. Sitten housut pesuun ja vaimo oli tyytyväinen, kun hoidan pyykkejäkin. Onko muilla tällaista? Kiihottaako?
Kommentit (2)
No joo tuttu juttu!
ihan tuollaista ei tule tehtyä, mutta muuten kun käyn kusella niin hieman lasken myös housuun ja silleen pidän samoja kalsareita noin kolme neljä päivää, niin siihen tulee niin äärettömän hyvä tuoksu. Se kusi on vaan hyvä seksinhaju niitä sit haistelen ja tunnen erotiikkaa!
hajujen myötä nautintoon!
Teen tätä välillä kun olen pyykkiä pesemässä. Laitan muut pyykit valmiiksi koneeseen ja laitan itselleni bokserit ja pitkät kalsarit jalkaan ja annan pissan tulla housuihini. Tilanne kiihottaa paljon kun lämmin virtsa kastelee housut ja valuu jalkoja pitkin pesuhuoneen lattialle ja sekä tippuu jalkovälistä. Vaikea välillä myös antaa tulla kun muna seinoo kovana kun on niin kiihottunut. Siinä sitten huuhtelen housut ennenkuin laitan koneeseen pesuun.