Miehen rumat mustat kalusteet
Yök en voi sietää miehen mustan värisiä kalusteita!
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä onkin, että monesti juuri miehet haluavat mustaa sisustukseen.
Niin? Onko se jotenkin heti huonompaa jos siitä tykkää mies mutta ei nainen? Että naisen mielipide on se universaalisti oikeampi?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on musta televisio valkonen seinä todella hieno yhdistelmä vaimokin tykkää kattoa telkkaria terassilla meillä on sitte vähän puun väriä mutta upea lasinen sohvapöytä jalat metallia.
Telkkaria terassilla ja vähän puiseva sisustus ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä onkin, että monesti juuri miehet haluavat mustaa sisustukseen.
Niin? Onko se jotenkin heti huonompaa jos siitä tykkää mies mutta ei nainen? Että naisen mielipide on se universaalisti oikeampi?
No ne mustaa rakastavat miehet pääsääntöisesti eivät ole intomielisiä pölyjen pyyhkijöitä, joilla on aina rätti tai pölyhuiska kädessä, ja mustassahan pöly näkyy kaikkein nopeiten ja selvimmin.
Paitsi pöly, myös kuluminen näkyy mustassa nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Masentuisin, jos joutuisin mustalla sisustettuun asuntoon asumaan. Ei ikinä.
Miksei sulla aikusella ihmisellä ole omaa asuntoa ja huonekaluja?
Onko musta kalukin :) Siitä taidat tykätä, vaikka on iso mötikkä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on musta televisio valkonen seinä todella hieno yhdistelmä vaimokin tykkää kattoa telkkaria terassilla meillä on sitte vähän puun väriä mutta upea lasinen sohvapöytä jalat metallia.
Kitsch-sohvapöytä.
Onko ihan mustat baarijakkaratkin? 😄😄😄
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli joskus taas musta kattolamppu mikä oli sisältä valkoinen. Upea.
Meilläpä on mustat saunan seinät savusaunassa ja ulkoa punainen.
Vierailija kirjoitti:
Onko musta kalukin :) Siitä taidat tykätä, vaikka on iso mötikkä.
Nauttii mustasta ahtaissa sopukoissaan, tai laajoissa tiloissaan, kuten suominaisilla usein.
Vierailija kirjoitti:
Musta nahkasohva.
Sinne vaan työhaastatteluun!
Apua mut me ostettiin koko astiasto hobby hallista musta kahvikalusto.
Mun miejellä oli ruskeet mut kun muutetiin yhteen heitettiin ne roskiin ja ostettiin uudet
Vierailija kirjoitti:
Apua mut me ostettiin koko astiasto hobby hallista musta kahvikalusto.
Niin ysäriä, hobbarista musta astiasto. Vieläköhän on sama mallikin?
Tuo oli itse asiassa varsin hyvin kirjoitettu jos ei lasketa pieniä kielioppivirheitä (väli puuttuu pisteiden jälkeen, välillä yhdyssanavirheitä yms. pientä). Tunnistan itse 80-luvulla lapsuuteni eläneenä monta hänen kuvaamistaan ilmiöistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Masentuisin, jos joutuisin mustalla sisustettuun asuntoon asumaan. Ei ikinä.
Musta nahkainen sohva on aina paremman näköinen kuin nämä jokaisen huonekaluketjun myymät harmaat kangassohvaviritykset. Beige ja khaki eivät ole yhtään sen parempia. Ennemmin minä masentuisin harmaa-khaki -ympäristössä. Onkohan tuo harmaa sisustus oikeasti monen poteman masennuksen taustalla?
Asiasta on olemassa tutkimus. Näiden harmaiden kangassohvien ym kotien asukkaat sairastuvat useimmin päihde/mt ongelmiin. Liian harmaa ja iloton arki ja myös juhla.
APlla kohta musta silmämeikki.