Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttääkö jotkut miehet egonsa pönkitykseen naisia joita eivät pidä viehättävinä?

Vierailija
11.07.2024 |

Mutta flirttailevat naiselle saadakseen itselleen tältä huomiota ja ihailua?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan meitä kaikenlaisia. Ja teitäkin.

Vierailija
22/25 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset aina kuvittelee huomaavansa, että nyt se flirttaa tuon kanssa. Mies taas tod.näk. on jatkanut sitä samaa keskustelutyyliä joka on ko. henkilön kanssa ollut ensi tapaamisesta saakka ilman sen kummempia kuvitelmia tahi toiveita.

Olen minä kyllä huomannut, että joskus sivustakatselijamiehetkin kommentoivat, että se ja se yritti lirkutella sille ja sille. Vaikka kyseessä olisi ihan normaalia ihmisten välistä juttelua tavallisella huumorilla maustettuna.

Lirkuttelusta valittavat miehet ovat poikkeuksetta ihastuneita itse siihen naiseen.

Vierailija
24/25 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset aina kuvittelee huomaavansa, että nyt se flirttaa tuon kanssa. Mies taas tod.näk. on jatkanut sitä samaa keskustelutyyliä joka on ko. henkilön kanssa ollut ensi tapaamisesta saakka ilman sen kummempia kuvitelmia tahi toiveita.

Olen minä kyllä huomannut, että joskus sivustakatselijamiehetkin kommentoivat, että se ja se yritti lirkutella sille ja sille. Vaikka kyseessä olisi ihan normaalia ihmisten välistä juttelua tavallisella huumorilla maustettuna.

Lirkuttelusta valittavat miehet ovat poikkeuksetta ihastuneita itse siihen naiseen.

Varmasti noilla on vahva yhteys, jos joku valittaa kuvittelemastaan lirkuttelusta.

Toisaalta aina ei kyse ole valittamisesta, vaan sellaisesta kannustavasta ja innostuneesta kouhkaamisesta, kun joku luulee kaverinsa oikein miehistyneen ja flirttailleen jollekin naiselle.

Vierailija
25/25 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme