Käyttääkö jotkut miehet egonsa pönkitykseen naisia joita eivät pidä viehättävinä?
Mutta flirttailevat naiselle saadakseen itselleen tältä huomiota ja ihailua?
Kommentit (25)
Mutta jos on tosi epätoivoinen mies jolla menee avioliitossa huonosti ja joku nainen on siinä hollilla ja tavallaan jollain tavalla kiinnostava?
En flirttailisi, mutta voisin muuten ihan hyvin jutustella ja tutustua. Se saatettaisiin tietysti tulkita flirttailuksi, mikä voisi aiheuttaa väärinkäsitystä ja draamaa.
Ei viehättäviä naisia miehet haukkuu ja muuttuu erilaiseksi kun tulee joku kiinnostava nainen. Huomaa siitä kun mies on siivonnut ensimmäistä kertaa elämässä asunnonsa, käy parturissa, ajaa parran ja laittaa vaikka hienot vaatteet päälle.
Naiset aina kuvittelee huomaavansa, että nyt se flirttaa tuon kanssa. Mies taas tod.näk. on jatkanut sitä samaa keskustelutyyliä joka on ko. henkilön kanssa ollut ensi tapaamisesta saakka ilman sen kummempia kuvitelmia tahi toiveita.
Vierailija kirjoitti:
Naiset aina kuvittelee huomaavansa, että nyt se flirttaa tuon kanssa. Mies taas tod.näk. on jatkanut sitä samaa keskustelutyyliä joka on ko. henkilön kanssa ollut ensi tapaamisesta saakka ilman sen kummempia kuvitelmia tahi toiveita.
Olen minä kyllä huomannut, että joskus sivustakatselijamiehetkin kommentoivat, että se ja se yritti lirkutella sille ja sille. Vaikka kyseessä olisi ihan normaalia ihmisten välistä juttelua tavallisella huumorilla maustettuna.
Minä käytän, mutta en flirttailemalla.
Mätsäilen Tinderissä naisia joista en ole oikeasti kiinnostunut, koska saan dopamiinia siitä kun tällainen nainen avaa keskustelun minun suuntaani.
Kieltämättä se on hyvää viihdettä pahoittaa jonkun rumiluksen mieli
m39
Vierailija kirjoitti:
Mätsäilen Tinderissä naisia joista en ole oikeasti kiinnostunut, koska saan dopamiinia siitä kun tällainen nainen avaa keskustelun minun suuntaani.
Jaa? Keskusteletko/vedätätkö sitten näitä naisia vai ghostaatko heti ensitervehdyksestä alkaen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa? Keskusteletko/vedätätkö sitten näitä naisia vai ghostaatko heti ensitervehdyksestä alkaen?
En vastaa mitään näiden naisten avausviesteihin. Sain jo haluamani, kun sain heidät lähettämään minulle viestin. Ihan niin sairas minä en ole, että tietoisesti jatkaisin heidän vedättämistään.
Ps. Se että ei vastaa jonkun avausviestiin, ei ole ghostaamista.
Vierailija kirjoitti:
m39
Juurikin näin
mies52
No joo. Tuttavamies tapaili/ seurusteli *ravihevosen* kanssa (maratoonari, syvät uurteet kasvoissa, anorektinen) vain, koska naisella rivitaloasunto samalla kalliilla alueella, jossa mies oli asunut aiemmin, mutta oli tullut ero. Lisäksi naisella arvostettu työpaikka ja isä poliitikko. Petti heti kun tilaisuus tuli.
Jännä kun tietyille naisille osuu tuollaisia kohdalle. Sitä se naisen rumuus tekee :D m
Vierailija kirjoitti:
No joo. Tuttavamies tapaili/ seurusteli *ravihevosen* kanssa (maratoonari, syvät uurteet kasvoissa, anorektinen) vain, koska naisella rivitaloasunto samalla kalliilla alueella, jossa mies oli asunut aiemmin, mutta oli tullut ero. Lisäksi naisella arvostettu työpaikka ja isä poliitikko. Petti heti kun tilaisuus tuli.
Mies siis petti tuota naista, jolla oli kaikki muu, paitsi hyvä ulkonäkö.
Vierailija kirjoitti:
m39
Niinhän sä kuvittelet että teet.
Vierailija kirjoitti:
Jännä kun tietyille naisille osuu tuollaisia kohdalle. Sitä se naisen rumuus tekee :D m
Niimpä
Ei.