Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttääkö jotkut miehet egonsa pönkitykseen naisia joita eivät pidä viehättävinä?

Vierailija
11.07.2024 |

Mutta flirttailevat naiselle saadakseen itselleen tältä huomiota ja ihailua?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
2/25 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit pönkittää egoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme.

T: Mies

Vierailija
4/25 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos on tosi epätoivoinen mies jolla menee avioliitossa huonosti ja joku nainen on siinä hollilla ja tavallaan jollain tavalla kiinnostava?

Vierailija
5/25 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En flirttailisi, mutta voisin muuten ihan hyvin jutustella ja tutustua. Se saatettaisiin tietysti tulkita flirttailuksi, mikä voisi aiheuttaa väärinkäsitystä ja draamaa.

Vierailija
6/25 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei viehättäviä naisia miehet haukkuu ja muuttuu erilaiseksi kun tulee joku kiinnostava nainen. Huomaa siitä kun mies on siivonnut ensimmäistä kertaa elämässä asunnonsa, käy parturissa, ajaa parran ja laittaa vaikka hienot vaatteet päälle.

Vierailija
7/25 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🧑🦼

Vierailija
8/25 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset aina kuvittelee huomaavansa, että nyt se flirttaa tuon kanssa. Mies taas tod.näk. on jatkanut sitä samaa keskustelutyyliä joka on ko. henkilön kanssa ollut ensi tapaamisesta saakka ilman sen kummempia kuvitelmia tahi toiveita.

Vierailija
9/25 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset aina kuvittelee huomaavansa, että nyt se flirttaa tuon kanssa. Mies taas tod.näk. on jatkanut sitä samaa keskustelutyyliä joka on ko. henkilön kanssa ollut ensi tapaamisesta saakka ilman sen kummempia kuvitelmia tahi toiveita.

Olen minä kyllä huomannut, että joskus sivustakatselijamiehetkin kommentoivat, että se ja se yritti lirkutella sille ja sille. Vaikka kyseessä olisi ihan normaalia ihmisten välistä juttelua tavallisella huumorilla maustettuna.

Vierailija
10/25 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän, mutta en flirttailemalla.

Mätsäilen Tinderissä naisia joista en ole oikeasti kiinnostunut, koska saan dopamiinia siitä kun tällainen nainen avaa keskustelun minun suuntaani.

Vierailija
11/25 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä se on hyvää viihdettä pahoittaa jonkun rumiluksen mieli

m39

Vierailija
12/25 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mätsäilen Tinderissä naisia joista en ole oikeasti kiinnostunut, koska saan dopamiinia siitä kun tällainen nainen avaa keskustelun minun suuntaani.

Jaa? Keskusteletko/vedätätkö sitten näitä naisia vai ghostaatko heti ensitervehdyksestä alkaen?

Vierailija
13/25 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/25 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa? Keskusteletko/vedätätkö sitten näitä naisia vai ghostaatko heti ensitervehdyksestä alkaen?

En vastaa mitään näiden naisten avausviesteihin. Sain jo haluamani, kun sain heidät lähettämään minulle viestin. Ihan niin sairas minä en ole, että tietoisesti jatkaisin heidän vedättämistään. 

Ps. Se että ei vastaa jonkun avausviestiin, ei ole ghostaamista.

Vierailija
15/25 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

m39

Juurikin näin 

mies52

Vierailija
16/25 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo. Tuttavamies tapaili/ seurusteli *ravihevosen* kanssa (maratoonari, syvät uurteet kasvoissa, anorektinen) vain, koska naisella rivitaloasunto samalla kalliilla alueella, jossa mies oli asunut aiemmin, mutta oli tullut ero. Lisäksi naisella arvostettu työpaikka ja isä poliitikko. Petti heti kun tilaisuus tuli.

Vierailija
17/25 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä kun tietyille naisille osuu tuollaisia kohdalle. Sitä se naisen rumuus tekee :D m 

Vierailija
18/25 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo. Tuttavamies tapaili/ seurusteli *ravihevosen* kanssa (maratoonari, syvät uurteet kasvoissa, anorektinen) vain, koska naisella rivitaloasunto samalla kalliilla alueella, jossa mies oli asunut aiemmin, mutta oli tullut ero. Lisäksi naisella arvostettu työpaikka ja isä poliitikko. Petti heti kun tilaisuus tuli.

Mies siis petti tuota naista, jolla oli kaikki muu, paitsi hyvä ulkonäkö.

Vierailija
19/25 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

m39

Niinhän sä kuvittelet että teet.

Vierailija
20/25 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä kun tietyille naisille osuu tuollaisia kohdalle. Sitä se naisen rumuus tekee :D m 

Niimpä 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän