Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tutustuminen/muutto Etelä-Koreaan?

Vierailija
11.07.2024 |

Siis Etelä-Korea on mielestäni mahtava älkää käsittäkö väärin! Söin äskenkin korealaista ruokaa josta pidän ja olipas hyvää ruokaa ja ihmiset ja kulttuuri Etelä-Koreassa kiinnostaa minua! Se on vain jotenkin todella kiehtovaa minusta! Haluaisin asua siellä jonkin aikaa ja tutustua maan tapoihin. Myöskin, monet korealaiset jätkät on todella kuumia! :) 

Olen töissä tällä hetkellä, mutta jos muuttaisin Etelä-Koreaan, sanotaan vaikka muutamaksi kuukaudeksi, onnistuisiko Kelan tuet? Minulle ei töistä ole paljon säästöön vielä jäänyt, olen 20v. En ole kuin kaksi kertaa elämässäni ulkomailla käynyt en tiedä miten tämä menee..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

huoh

Vierailija
2/6 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tulla sanomaan, että Pohjois-Korea on parempi. Etelä-Korea on myös ihan hyvä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

huoh

Mitä huoh? Mene ilotaloon! Et kadu.

Vierailija
4/6 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytät kela hakemuksen netissä ja sitten sinun kaveri nostaa rahat pois sinun suomen tililtä. Lähettää rahat postissa koreaan tai laittaa ne jollekin toiselle pankkitilille johon pääset käsiksi.

Vierailija
5/6 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule. Nuo aikaisemmat viestit ovat taattua lyttäävää ja typerää vauva.fi -kamaa. Älä välitä niistä liian paljon. Jos sua kiehtoo Etelä-Korea, kokeile toki matkustaa sinne ja asua siellä! Itse aikoinani ensin reissasin paljon Intiassa ja Thaimaassa ja sitten muutin Laosiin melkein kymmeneksi vuodeksi. Elämäni paras päätös. Älä välitä siitä miten toiset ihmiset dissaavat, vaan mene sitä kohti mikä kiinnostaa elämässä! Kaiken lisäksi olen täsmälleen samaa mieltä siitä, että monet eteläkorealaiset kundit ovat pökerryttävän kuumia..!

Vierailija
6/6 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri oli vaihdossa siellä ja sanoi että työelämä todella raskasta, 10h päiviä eikä ylimääräsitä vapaata saa. Ei kovin tehokkaasti työskennellä mutta siellä ei pomon päätöstä kyseenalaisteta. Kaverikin oli Korea fani mutta mieli muuttui kun sai tietää millaista oikeasti olisi elää siellä. Vaihto-opsikelu vielä meni, sehän nyt aina lähes pelkkää bilettämistä.