Harkimo 70 v.: Ikäerolla ei ole merkitystä
Suhteessa Pajariin (36 v.). Eli ihmeisesti Harkimo voisi olla myös suhteessa 104-vuotiaan kanssa, koska ikä on vain numero.
Kommentit (130)
Mun mielestäni vanha mies vaan jumittaa nuoren naisen kanssa seurustellessaan nuoren naisen elämää ja torppaa sen aikaa kun seurustelee häneltä itsekkäästi perheen perustamisen itsensä ikäisen kanssa. Vanhus itse ei kuitenkaan enää nouki kuin rusinat pullasta tuollaisessa suhteessa.
Riittävän pitkään kun seurustelee niin menee tuo aika ohitse naisen osalta kun ikääntyy.
Äitini on harmitellut että nai nuorena 4v vanhemman miehen.
Vierailija kirjoitti:
Ja mitähän väliä heidän ikäerollaan ja suhteellaan on meille muille, jos he itse ovat onnellisia? Minulle tulee hyvä mieli heidän yhteiskuviaan katsellessa, näyttävät molemmat hyväntuulisilta ja onnellisilta.
Suomi on kateellisten ja katkerien maa, mutta eipä muiden mielipiteillä ole mitään merkitystä heidän suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sillä esimerkiksi seksissä on merkitystä.
Eivät kaikki naiset ole seksipetoja, vaikka palstamammat ovatkin.Nuori pillu se Hjallista kiihottaa. Runkkaili purrellaan jo taajalti.
Varmaan purjella muutama Jallun vuosikerta mukana 80 -luvulla yksinpurjehduksessa.... 🤣
Naurettavaa. Pyrkiikö nainen saamaan nimeä, vai
Vierailija kirjoitti:
Vanhoille ihmisille on hyvin harvoilla asioilla merkitystä
Rahalla on monille iso merkitys. Pihtaavat, panttaavat ja nuukailevat sen kanssa ja lisää vaan pitäs saada lähes keinoja kaihtamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole iällä väliä kunhan nainen (tyttö) on rutkasti nuorempi ja kaunis. Just joo
V i t t u mikä pelle.
Naapurin perheellinen mies sanoi mulle läpällä että odottaa kunnes olen laillinen. Hän oli tuolloin 44v ja minä 13v. Vuosi oli 1998 jolloin ketään aikuista ei kiinnostanut tollaset jutut. Niille vaan naurettiin. Tohon heittoon sisältyi kuitenkin kaikki se, mitä miehet on.
Mitä miehet pahimmillaan ovat. Ei pidä yleistää. 99,99% miehistä ei olisi edes noteerannut sinua...
Miksi grooming on niin yleistä jos tuo olisi fakta? Eiköhän se ole niin että 99.9% miehistä on teinien tai niitä muistuttavien nuorten naisten perään
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi olla ilon pilaaja ja romantikkan tappaja mutta tosiasia on että noin vanhan harmaan eltaantuneen miehen ja kaunin nuoren naisen suhde ei voi olla totta, siis että välissä olisi rakkautta. Molemmat hyötyy. Nainen pääsee piireihin ja esim. sitä kautta johonkin hyväpalkkaiseen hommaan ja aikaa myöten vaikutusvaltaa jne. Hjallis taas, no, nuoren kauniin naisen joita vanhat setämiehet on aina halunneet ja toivoneet. Win win tilanne. Ja kun sitä ei tarvitse edes hävetä koska " onhan se aitoa rakkautta nuorella parilla ja nyt ihmiset on kateellisia ja yrittää pilata sen ...", Voi yök minä sanon.
Kumpikin hyötyy, eivät leiki rakastuneen lemmenparin leikkejä. Kukin tyylillään, uskon että Hjalliksen pojat ovat selvillä leikin laadusta. Antaa isukin leikkiä ja kiva kun joku katsoo kotona isukin perään.
Vierailija kirjoitti:
Vähäinen ikäero tuo on verrattuna Dannyyn ja Helmiin. Heillä ikäero on lähemmäs 60 vuotta.
No tuo onkin lajissan laitonta. Mutta eipä aikuisia voi hoitoonkaan tuosta viedä.
Muistakaan mamman vötkäleet että vanhassa kynttilässä palaa yhtä kuuma liekki kuin nuoremmassakin ;)
Näitä naisia on ja miehet kyllä sisimmässään tietää sen. Eräs tuntemani 30 vuotias käytti ihan kylmästi hyväkseen vanhaa miestä, joka maksoi hänen koulutuksensa ja harrastuksensa. Lopulta mies tämän tajusi ja jätti naisen. Mutta nainenhan oli jo saanut ilmaisen 3 vuoden koulutuksen ja elämisen.
Kyllä tämä nainen on hakenut vanhempia miehiä. Ei tosin köyhiä.
Vierailija kirjoitti:
Näitä naisia on ja miehet kyllä sisimmässään tietää sen. Eräs tuntemani 30 vuotias käytti ihan kylmästi hyväkseen vanhaa miestä, joka maksoi hänen koulutuksensa ja harrastuksensa. Lopulta mies tämän tajusi ja jätti naisen. Mutta nainenhan oli jo saanut ilmaisen 3 vuoden koulutuksen ja elämisen.
Niin no... tiedän toisen tapauksen, jossa myös noin 30v nainen käytti 58v miestä hyväkseen ja tuli sitten raskaaksi tälle. Lopulta mies hylkäsi naisen sekä lapsen eikä suostunut maksamaan elatusta edes. Nykyään tämä nainen kituu pienipalkkaisessa työssään nepsy-lapsensa kanssa, kun mies viettää Thaimaassa eläkepäiviään.
Eli tarinan opetus on älä leiki tulella, koska siinä voi käydä huonosti. Tämä on niille naisille, jotka haluaa elellä miehen rahoilla, eikä kouluttautua ja sitä kauppa luoda omaa uraansa.
Katri Helena onnistui nappaamaan 30 v nuoremman. En tarkoita, että olisi hyvä asia. Itse 59 v. En haluaisi olla 29 v kanssa. Aika hassua olisi, jos mies olisi poikani nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no... tiedän toisen tapauksen, jossa myös noin 30v nainen käytti 58v miestä hyväkseen ja tuli sitten raskaaksi tälle. Lopulta mies hylkäsi naisen sekä lapsen eikä suostunut maksamaan elatusta edes. Nykyään tämä nainen kituu pienipalkkaisessa työssään nepsy-lapsensa kanssa, kun mies viettää Thaimaassa eläkepäiviään.
Eli tarinan opetus on älä leiki tulella, koska siinä voi käydä huonosti. Tämä on niille naisille, jotka haluaa elellä miehen rahoilla, eikä kouluttautua ja sitä kauppa luoda omaa uraansa.
Ihan oikein naiselle, että sai nepsy-lapsen. Mitäs sekaantui papparaiseen, jonka geenit ovat muutenkin parasta ennen päiväyksen ohittaneet. Saa nainen syyttää tästä itseään. Lapsikin kun kasvaa voi olla, että katkeruus äitiään kohtaan on todella suuri. Varsinkin kun saa tietää miten hänet on alulle saatu.
Vierailija kirjoitti:
Naurettavaa. Pyrkiikö nainen saamaan nimeä, vai
Saattaa olla vain k****in perässä
Vierailija kirjoitti:
Ei iällä olekaan, mutta kaikella muulla on.
Totta.
Vierailija kirjoitti:
Harkimo olisi tuskin kelpuuttanut 80 vuotiasta naista tai edes oman ikäistään. Eli iälläkkö ei ole väliä?
Miksi hän kelpuuttaisi 80 vuotiasta naista tai edes oman ikäistään, kun hänellä on varaa mistä valita. Toisin kuin tiellä luusereilla. Itse kanssa seurustelen 14v nuoremman naisen kanssa, koska pystyn siihen. Se näyttää olevan joillekin kovapala nieltävänä, kun itse eivät samaan pysty.
Vierailija kirjoitti:
Äitini on harmitellut että nai nuorena 4v vanhemman miehen.
Vain vauva.fi:llä kuulee tällaista tekaistua sontaa täti-ihmisten suusta. :D
10v on jo todella iso ero ja se vaikuttaa arkeen.
Heidan suhde ei tule koskaan olemaan kuin kahden samaa sukupolvea olevan. Pajari ei ole enaan mikaan 20 vee Helmi.