Harkimo 70 v.: Ikäerolla ei ole merkitystä
Suhteessa Pajariin (36 v.). Eli ihmeisesti Harkimo voisi olla myös suhteessa 104-vuotiaan kanssa, koska ikä on vain numero.
Kommentit (130)
Vähäinen ikäero tuo on verrattuna Dannyyn ja Helmiin. Heillä ikäero on lähemmäs 60 vuotta.
Jämäkkä lompsa ja uusi Mersu. 😵💫
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aika epää ku meikää ei kukaan noin nuori nainen kattelis
t. reiska 45
Sehän on kymmenen vuotta sinua nuorempi. Liian nuori sinulle. Laske hyvä mies rimaa ja katsele 55-60v naisia. Siinä on sinulle sopiva ikähaarukka.
Miksi suosittelet vanhempaa naista *reiskalle*. Täsmälleen yhtä iljettävää ja oksettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
synnyttääköhän vauvan jallikselle?
Miksi ei synnyttäisi?
Eiköhän Hjallis kohta vaihda nuorempaan.
On sillä merkitystä, sanottiin mitä sanottiin. Kaverini meni keski-ikäisenä naimisiin eläkepapan kanssa, ihan rakkaudesta. Niin pitkään olikin hyvä tilanne, kun mies oli vielä hyväkuntoinen, jaksoi tavallista elämänrytmiä, harrastaa ja matkustella yhdessä. Mutta eipä mennyt montaa vuotta kun mies jo onkin hoidettavassa kunnossa ja nyt sitten istuvat kotona, vaikka nainen vielä parhaassa iässä. En olisi tällaista hänelle toivonut, vaikka rakkaudesta hoitaakin. Tuntuu, kuin hänellä elämä olisi jo ohi, eikä mies kuitenkaan ole vielä niin vanha, että olisi ihan lähiaikoina kuolemassakaan.
Tulee mieleen se vanha vitsi, jossa mieheltä kysytään, kuinka hän on saanut niin nuoren ja kauniin vaimon. Mies vastaa "valehtelin ikäni", ja kun kysyjä hämmästelee, miten häntä on voinut luulla nuoremmaksi, tämä toteaa, että valehteli ikäänsä ylöspäin...
Kyllä sillä esimerkiksi seksissä on merkitystä.
Hjallis tietääkin että nuoret naiset kuuluvat wanhemmille herrasmiehille 😋
Vierailija kirjoitti:
Eivät kaikki naiset ole seksipetoja, vaikka palstamammat ovatkin.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole iällä väliä kunhan nainen (tyttö) on rutkasti nuorempi ja kaunis. Just joo
V i t t u mikä pelle.
Naapurin perheellinen mies sanoi mulle läpällä että odottaa kunnes olen laillinen. Hän oli tuolloin 44v ja minä 13v. Vuosi oli 1998 jolloin ketään aikuista ei kiinnostanut tollaset jutut. Niille vaan naurettiin. Tohon heittoon sisältyi kuitenkin kaikki se, mitä miehet on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai tarvitse olla seksipeto nauttiakseen samanikäisestä, kovasta ja kestävästä miehestä.
Harkimo olisi tuskin kelpuuttanut 80 vuotiasta naista tai edes oman ikäistään. Eli iälläkkö ei ole väliä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
synnyttääköhän vauvan jallikselle?
Miksi ei synnyttäisi?
Tämä nainen on kertonut, että ei halua lapsia. Ei kaikki halua. ihan järkevää kun ottaa vanhan miehen.
Vierailija kirjoitti:
Hjalliksen lompakon paksuudella on merkitystä. Tuo nainenhan oli jo aiemmin naimisissa vanhemman miehen kanssa. Rahan perässä juoksija. Ei tainnut edes olla kauaa yksin kun alkoi seurustelemaan Hjalliksen kanssa.
Muuta paksua Hjalliksella ei olekaan. Maha korkeintaan..
Onko nuoren kiva harrastaa sex papparaisen kanssa..ei kai helmi ja danny tee sitä..olisi groteskia..pelkkä ajatus saa oksun suuhun
Mistä noita geriatriaan perehtyneitä nuoria naisia oikein tulee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuori pillu se Hjallista kiihottaa. Runkkaili purrellaan jo taajalti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole iällä väliä kunhan nainen (tyttö) on rutkasti nuorempi ja kaunis. Just joo
V i t t u mikä pelle.
Naapurin perheellinen mies sanoi mulle läpällä että odottaa kunnes olen laillinen. Hän oli tuolloin 44v ja minä 13v. Vuosi oli 1998 jolloin ketään aikuista ei kiinnostanut tollaset jutut. Niille vaan naurettiin. Tohon heittoon sisältyi kuitenkin kaikki se, mitä miehet on.
Mitä miehet pahimmillaan ovat. Ei pidä yleistää. 99,99% miehistä ei olisi edes noteerannut sinua...
Olispa raikasta kun mies sanoisi ihan suoraan, että haluan naisia, jotka ovat lapseni tai lapsenlapseni ikäisiä. Muu on mulle liian vanhaa. Ei mitään ikä on vain numero -bullshittiä. Treffipalstat on täynnä nâitä 50+-miehiä, joilla ikähaarukka alkaa 18 vuodesta. En kyllä osaa ottaa niitä yhtään tosissani.
Vanhoille ihmisille on hyvin harvoilla asioilla merkitystä
Miksi ei synnyttäisi?